quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil even vertellen dat ik in de auto zit en dat we dwars door een zonnebloemenzee rijden nuzo mooi
quote:
mobiel internet doet n beetje kur maar zal eens n poging voor je doenquote:
Pics!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil even vertellen dat ik in de auto zit en dat we dwars door een zonnebloemenzee rijden nuzo mooi
ldg'tjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Houd je bezigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:41 schreef douche-eendje het volgende:
Lolz, anders heb je het NFI in 15 minuten 2x aan de lijn
Je bent een engelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mobiel internet doet n beetje kur maar zal eens n poging voor je doen
Barquote:
quote:
Lekkerquote:
quote:
De Nationale Fles Infolijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:41 schreef douche-eendje het volgende:
Lolz, anders heb je het NFI in 15 minuten 2x aan de lijn
Koop jij regelmatig nieuwe camera's? Ik krijg de indruk dat je er inmiddels heel wat moet hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeuj![]()
Mijn nieuwe camera is afgeleverd bij het hotel![]()
Vanavond speuluh
Ik verbruik ze ja. Meestal beginnen de kuren na een jaar ongeveer. Maar Heb nu met Canon al een paar keer aan de vroege kant gezeik gehad, dus nu maar eens een Nikonquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koop jij regelmatig nieuwe camera's? Ik krijg de indruk dat je er inmiddels heel wat moet hebben
Beiden topmerken dus dan verbaasd het me dat je met Canon zo snel je camera's moet vervangen. Ik bedoel, zoiets moet toch normaal gesproken een paar jaar meegaan? Of maak je 50.000 foto's per jaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik verbruik ze ja. Meestal beginnen de kuren na een jaar ongeveer. Maar Heb nu met Canon al een paar keer aan de vroege kant gezeik gehad, dus nu maar eens een Nikon
Okay, dat is best veel. Dan ben je het in ieder geval duidelijk ook waardquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik maak gemiddeld 13.000 Fotoos en 450 filmpjes per jaar ja. En ik vind dat ze een beetje tegen n stootje moeten kunnen
Ergens wel zonde. Dus wat je nu hebt gekocht is een compact? Jij hebt toch ook van die grote (professionele) camera'squote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Sommige camera s gaan met 5000 fotoos aan de kant met een kapot card slot of een dikke kras op de lens. Andere haal ik 17 tot 20 k mee.
Maar uiteindelijk zit er veel stof op je sensor, en bij n compact is dat het moment voor een nieuwe
Ooit had ik een Eos ja. Maar was veel te veel gedoe en zo. Verder altijd compactjes. En bij de verhuizerij Heb ik alle oude toestellen weggemiktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ergens wel zonde. Dus wat je nu hebt gekocht is een compact? Jij hebt toch ook van die grote (professionele) camera's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |