SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsmeet Vreeswijk bij Gripper
Op zaterdag 11 of 25 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (110-120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.
Voor sfeerimpressie van vorig jaar zie: Fietsmeet vreeswijk 2011, zaterdag 9 juli
Discussies over de meet van 2012 kunnen we ook weer gewoon daar voorzetten.
en om je beschikbaarheid in te vullen:
http://www.doodle.com/bqpfgy6fhs7kcfdg
al aangemeld:
Gripper
Patroon
kaasplankje en zn 30 pseudoniemen
Blik (& blikchick + blikbaby)
Captain_fabulous
misschien:
Erik92
Oksel & OkselchickMijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik mag vanmezelf geen teamkleding tot ik slank genoeg ben om er fatsoenlijk in te passen, maar als ik het nu zou kopen, ging ik denk ik voor dit nootjespak. Denk niet dat er veel anderen in rondrijden!
Om te verbranden? Dat shirt?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef Deetch het volgende:
[..]Lijkt wel wat op dat spruitjepak van angenent
[ afbeelding ]
Ik heb zelf lang gezocht naar dit shirt maar deze zijn nergens meer te krijgen
[ afbeelding ]
In combinatie met die MCipollini fiets is wel helemaal soignéquote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, uit smaak oogpunt zou ik nog niet dood gevonden willen worden in dat neon-gele Farnese Vini[/url] shirt. Verkeerstechnisch zou ik het best willen hebben. Als ze je dan nog niet opmerken, helpt niets.
[ afbeelding ]
Nou, in de Nibali modus mee van een berg afdonderen kan je misschien je stuurkunsten ook nog mee verbeteren.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb niet die stuursensor-voetplaat erbij, dat vind ik zo suf: in je huiskamer meesturen. gelukkig kun je die functie ook uitzetten.
Hopmans in Bergen op Zoom heeft zeker wel maat XS.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben aan het balen. Ik wil graag van die teamkleding kopen van Trek Leopard of iets dergelijks maar het lijkt erop alsof ze nergens mijn maat hebbenHet is allemaal te groot.
Misschien niet helemaal hetzelfde shirt, maar zoek maar eens op eBay op "cycling jersey". Dan kom je nogal wat gekken dingen tegen die door een maffe Amerikaan of een Hong Kong Chinees worden aangeboden.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef Deetch het volgende:
[..]Lijkt wel wat op dat spruitjepak van angenent
[ afbeelding ]
Ik heb zelf lang gezocht naar dit shirt maar deze zijn nergens meer te krijgen
[ afbeelding ]
naar verhaal, zit ik toch liever op een tacx of een spinning fiets.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou, in de Nibali modus mee van een berg afdonderen kan je misschien je stuurkunsten ook nog mee verbeteren.
Anekdote:
Vent op de club had ook ooit eens een hometrainer aangeschaft, zo een met 3 rollen. Veel trainen in de bijkeuken maar dat was ongezellig dus zegt vrouwtje ik kom er bij zitten maar was weer te koud dus CV omhoog. Krijgt die gast een klapband en dondert zo tegen de verwarming aan. Ze hebben het lycra van z'n been en schouder af moeten pellen.
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou, in de Nibali modus mee van een berg afdonderen kan je misschien je stuurkunsten ook nog mee verbeteren.
Anekdote:
Vent op de club had ook ooit eens een hometrainer aangeschaft, zo een met 3 rollen. Veel trainen in de bijkeuken maar dat was ongezellig dus zegt vrouwtje ik kom er bij zitten maar was weer te koud dus CV omhoog. Krijgt die gast een klapband en dondert zo tegen de verwarming aan. Ze hebben het lycra van z'n been en schouder af moeten pellen.
lol dan moet ik daar weer naar toe, wilde eigenlijk online.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hopmans in Bergen op Zoom heeft zeker wel maat XS.
Mooi.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:05 schreef Patroon het volgende:
Morgen en overmorgen lekker 2 duurtrainingen van 4uur per stuk. Vanaf donderdag begin ik met mijn nieuwe bijbaan. Bijrijder voor de bezorging voor een groot warenhuis haha. Prachtig baantje, de provincie wat door en na de zomer 2 dagen per week, ideaal naast studie.
Wat doe jij zelf altijd aan dan? Vind deze van Radioshack zelf wel erg mooi:quote:Op maandag 23 juli 2012 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom wil je teamkleding? Vind het er altijd zo nep uitzien.
Daar heb ik ook last van op koudere dagen (temp <17 graden), al merk ik wel het verschil na een kwartier ongeveer.quote:
Heeft ook wel met leeftijd te maken vrees ik. Ik ben helaas geen 20 meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:16 schreef Erik92 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van op koudere dagen (temp <17 graden), al merk ik wel het verschil na een kwartier ongeveer.
Stukje moraal. Ik heb een zomer- en een winterset van Androni. Ik vind het mooie kleding en verbaas me altijd er over hoeveel sponsors ze er op kwijt kunnen. Daarnaast zie je heel weinig mensen met deze kleding en weet de gemiddelde sportkijker amper wat voor team het is of welke renners ze op hun rooster hebben.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom wil je teamkleding? Vind het er altijd zo nep uitzien.
Ik heb dat setje, ben erg blij met shirt en shirt lange mouw. De broek is al versleten. Eigenlijk had ik er 2 broeken bij moeten nemen.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:52 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Stukje moraal. Ik heb een zomer- en een winterset van Androni. Ik vind het mooie kleding en verbaas me altijd er over hoeveel sponsors ze er op kwijt kunnen. Daarnaast zie je heel weinig mensen met deze kleding en weet de gemiddelde sportkijker amper wat voor team het is of welke renners ze op hun rooster hebben.
[ afbeelding ]
Als je het maar uiterlijk de donderdagavond zeker laat weten, ik moet tenslotte voor de BBQ inkopenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:33 schreef Erik92 het volgende:
Ik zal het wel zien in Vreeswijk haha (ik denk wel dat ik er ben). Moet ik nog wel even mijn beentjes scheren, want de tondeuse is verdwenen.Anders ben ik niet gesoigneerd genoeg.
Weet je al wanneer het is Gripper?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je het maar uiterlijk de donderdagavond zeker laat weten, ik moet tenslotte voor de BBQ inkopen
Er zullen uiteindelijk meer harige (onverzorgde) yeti's dan gesoigneerde en blinkende haantjes aan de start staan hoor... Kom gewoon lekker als jezelf, das het best zittende wielrenpakje.
Bijna alle aanmeldingen zijn voor 11 augustus, dus da's 99% zeker de datum!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:45 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Weet je al wanneer het is Gripper?
Bike-mall.com is chinese namaak. En als ik zo naar een paar shirts kijk is het net zoiets als zoek de verschillen want de prints zijn namelijk niet helemaal gelijk aan de originele. En een Oakley Jawbone voor 80 dollar. In Bangkok of Hong Kong waarschijnlijk voor een tientje te koop. Zal over een paar weken eens kijken voor zo'n fake Oakley. Ik zou er niet aan beginnen.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Wat doe jij zelf altijd aan dan? Vind deze van Radioshack zelf wel erg mooi:
[ afbeelding ]
Heeft iemand hier wel eens kleding gekocht en zo ja: wat vind je van de kwaliteit?
http://www.bike-mall.com/
Omdat ik net een nieuw baantje heb gekregen kan ik helaas niet meer op zaterdag. Ik moet dus helaas afzeggen voor de meet...quote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bijna alle aanmeldingen zijn voor 11 augustus, dus da's 99% zeker de datum!
Dan zit ik in Parijs, dus dan moet ik helaas voorbij laten gaanquote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Meer trainen!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Blik het volgende:
Scheren is alleen voor mensen die standaard 30+ rijden, dus wellicht vanaf volgend jaar
Baby's schijnen de nodige tijd te kosten.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Blik het volgende:
Scheren is alleen voor mensen die standaard 30+ rijden, dus wellicht vanaf volgend jaar
ja, dat is natuurlijk waar. Wellicht ga ik het nooit halen...quote:Op maandag 23 juli 2012 23:51 schreef eentwee het volgende:
[..]
Baby's schijnen de nodige tijd te kosten.
Heeft het nog wel zin de meet op zaterdag de 11e te houden als er bijna niemand kan?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Sorry, dan zit ik in Spanje aan de wijn, vis en appelciderquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je nou naar de meet komt ga ik er voor jou ook 30 verzinnen.
captain, jij, ik, oksel&chick, blik...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heeft het nog wel zin de meet op zaterdag de 11e te houden als er bijna niemand kan?
Of heb ik iedereen schrikvrees aangejaagd met mijn 30 pseudoniemen?
Ja ben ik na wat communicatie ook achterquote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Bike-mall.com is chinese namaak. En als ik zo naar een paar shirts kijk is het net zoiets als zoek de verschillen want de prints zijn namelijk niet helemaal gelijk aan de originele. En een Oakley Jawbone voor 80 dollar. In Bangkok of Hong Kong waarschijnlijk voor een tientje te koop. Zal over een paar weken eens kijken voor zo'n fake Oakley. Ik zou er niet aan beginnen.
Kijk anders even bij decathlon, daar heb je ook redelijke wielerkleding voor OK prijzen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ja ben ik na wat communicatie ook achterHeb maar effe een shirtje bij de LIDL gekocht
Maar even voor in het begin, zit altijd beter dan een voetbalshirt
Zal ik doen, maar wilde nu even snel wat hebben. Drukke werkweek voor de rest namelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kijk anders even bij decathlon, daar heb je ook redelijke wielerkleding voor OK prijzen.
Dan kan ik in ieder geval nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
captain, jij, ik, oksel&chick, blik...
kunnen allen gewoon op zaterdag hoor.
Ik zal zondag 12-8 erbij zetten in Doodle, kunnen mensen daar ook nog even hun beschikbaarheid voor opgeven.
http://www.cyclewear.eu/quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ja ben ik na wat communicatie ook achterHeb maar effe een shirtje bij de LIDL gekocht
Maar even voor in het begin, zit altijd beter dan een voetbalshirt
Thanks! Kijk ik van de week nog wel even. Shirtje van LIDL past ook goed en zit lekker. Een van de twee tenminste, andere ff ruilen straks.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
http://www.cyclewear.eu/
ook fietskleding voor aardig lage prijzen
heb een 3/4 broek van lidl. niets mis meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Lidl heeft best goed fietsspul om mee te beginnen.
Ja, 't is minder eten en veel meer drinken nu. Vandaag vind ik het alweer lekker, gisteren moest ik nog even acclimatiseren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:16 schreef Erik92 het volgende:
Wat een verschrikkelijk warm weer om te fietsen zeg.Ik heb drie bidons leeggedronken over 72 km.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:08 schreef Gripper het volgende:
Moet je nou toch eens kijken. Waarom doet iemand toch zoiets foeilelijks met een op zich nette racefiets? http://link.marktplaats.nl/579431272
ratjetoe van componenten, t is een halve mountainbike. Zadel ook lekker achterover, goed voor je familiejuwelen![]()
Zal ik m voor max 500 ¤ kopen voor het reserveframe en de wielen, en de rest van dat idiote spul weer terug op marktplaats?
Gewoon een beetje rustig aan, drinken kan je in principe overal bijvullen op je route.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen 35 graden en 80 tot 90% luchtvochtigheid trouwensNog nooit meegemaakt en ga ook nog fietsen. Ben benieuwd of ik het trek.
Vorig jaar een keer in die omstandigheden gefietst. Na 25 kilometer beide bidons leeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen 35 graden en 80 tot 90% luchtvochtigheid trouwensNog nooit meegemaakt en ga ook nog fietsen. Ben benieuwd of ik het trek.
Tja. vrees het ook...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef kaasplankje het volgende:
Max 500.- doet ie toch niet Gripper, hij zal er misschien minstens 800.- voor willen vangen.
Jij verslijt fietsen bijna nog harder dan ik!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:34 schreef Gripper het volgende:
Tja. vrees het ook...
Ik zit langzaamaan alweer rond te kijken naar een 2e frame (hoeft natuurlijk niet persé hetzelfde frame als k nu heb), die ga ik dan met SRAM red afmonteren.
Een mooie Specialized Allez, of misschien loop ik in Frankrijk of Italië nog eens tegen een leuke Lapierre (ben ik wel aan mn naam verplicht) op![]()
Een stijve maatje 58 knalbak, mocht jij ergens in jouw kringen iets interessants tegenkomen!
Maar Ivo... Jij bent toch ook anders dan andersquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat alle onderdelen van dezelfde groep moeten zijn is een nieuwerwetse gedachte. Tot diep in de jaren '80 was het gebruikelijk om te mengen en mixen. Ik doe het nog altijd op nieuwe fietsen van me. Gewoon gebruiken wat op die positie het beste is, niet wat een marketing man van een bepaalde onderdelenfirma heeft uitgedacht.
Je hebt m'n Bob Jackson zien staan. Daar meng ik ook race en cyclocross onderdelen met een triple schakeling (en wat je minder goed zag, campa 9-speed op 9 speed Hyperglide cassette). Werkt prima.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar Ivo... Jij bent toch ook anders dan anders
Klopt. Ik heb op m'n crosser bewust een vierkante as ivm duurzaamheid en het feit dat het niet veel kost om 'm te vervangen. Bij hollowtech heb je de kans dat je de as kapotdraait in versleten lagers.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat alle onderdelen van dezelfde groep moeten zijn is een nieuwerwetse gedachte. Tot diep in de jaren '80 was het gebruikelijk om te mengen en mixen. Ik doe het nog altijd op nieuwe fietsen van me. Gewoon gebruiken wat op die positie het beste is, niet wat een marketing man van een bepaalde onderdelenfirma heeft uitgedacht.
haal dat kans maar weg , op den duur heb je de garantie dat het kapot draait.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb op m'n crosser bewust een vierkante as ivm duurzaamheid en het feit dat het niet veel kost om 'm te vervangen. Bij hollowtech heb je de kans dat je de as kapotdraait in versleten lagers.
Op de foto zag ik wel een mooie oldtimer, weet me god niet of het een legendarische Bob Jackson was. Dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:37 schreef kaasplankje het volgende:
Die Ivo dat is me een speciale. Uit zulk hout zijn maar weinig fietsers gesneden.
En ik heb je Bob Jackson zien staan, niet Patroon.
Dus eigenlijk juist heel goed, het is lichter, stijver en sneller kapot.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:07 schreef dop het volgende:
[..]
haal dat kans maar weg , op den duur heb je de garantie dat het kapot draait.
Hollowtech is technisch gezien gewoon Fout geconstrueerd.
puur vanuit de duurzaamheid bekeken het verkeerde uitgangspunt.
Ehm, de Bob Jackson dateert van 2007. Dus hooguit een KOFquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Op de foto zag ik wel een mooie oldtimer, weet me god niet of het een legendarische Bob Jackson was. Dat waren nog eens tijden
Soms mag modern wel, maar wel naar oude snitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
Ivo, wat moet jij met zulke nieuwewetse rommel? Ik dacht dat het minimaal 20 jaar oud moest zijn?
Ja, commercieel gezien wel haha.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk juist heel goed, het is lichter, stijver en sneller kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |