Corbijn ?quote:
En goeie concerten geeft.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:41 schreef snakelady het volgende:
en dat hij nog kan optreden, ook best knap
Hij lijkt een beetje gesmolten.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:34 schreef Kally het volgende:
Ik kijk toch liever naar een uitgezakte Iggy Pop, dan naar Mickey Rourke, eeuwig zonde die man
Ik las overledenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:05 schreef Cynix ® het volgende:
Hij ziet er overreden uit, maar op zich is het al een prestatie dat-ie nog leeft!
meh... hij kon er best mee door...quote:Op maandag 23 juli 2012 18:50 schreef Cynix ® het volgende:
Stallone is een buitencategorie. Verspookt geboren.
Jij hebt echt een teringhekel aan mij hehquote:Op maandag 23 juli 2012 18:53 schreef static het volgende:
Kijk eens: Sterren toen en nu #5
daar verder svp.
Nee joh.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt echt een teringhekel aan mij heh![]()
ik ben al weg
Jaquote:Op maandag 23 juli 2012 18:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje gesmolten.
Of op een brandwondenslachtoffer.
Nee dat ging over Mickeyquote:Op maandag 23 juli 2012 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat gaat over Iggy toch? tis wel zo
Ik hoef ze 's nachts ook niet naast mequote:Op maandag 23 juli 2012 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja die ookIk vind het allebei spoken
Smakelijk.quote:
Te dun vooralquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:59 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel meevallen, ze is wat ouder geworden.
heb even de rest van de foto's gekeken en de jurk is gewoon zo.. zit precies zo aan de andere kant beetje raar ontwerpquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:00 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij gaat het om de klotsende oksel.
Haha, daar heeft Kimi wel vaker last van..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:55 schreef MissRelin het volgende:
Een Formule 1 bolide krijgt Kimi Raikkonen er niet onder, Een hekje wel (en omlopen is ook zo wat...)
[ afbeelding ]
Ze zweet ook niet alleen onder 1 arm toch? Lijkt me sterk dat het zo hoort, dat juist onder haar arm de stof ineens donkerder is van kleur, zeker gezien het hetzelfde stofje is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heb even de rest van de foto's gekeken en de jurk is gewoon zo.. zit precies zo aan de andere kant beetje raar ontwerp
http://www.mitchpileggi.n(...)affaello/default.htm
Volgensmij als je op die foto's kijkt kun je zien dat het een stukje donkere stof is die er zo is ingenaaid... zo 'rond' zweet je niet... kijk maar eens goed op de fotos.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zweet ook niet alleen onder 1 arm toch? Lijkt me sterk dat het zo hoort, dat juist onder haar arm de stof ineens donkerder is van kleur, zeker gezien het hetzelfde stofje is.
Het lijkt me ook vrij sterk dat iemand een jurkje met ingebouwde zweetplekken zou kopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zweet ook niet alleen onder 1 arm toch? Lijkt me sterk dat het zo hoort, dat juist onder haar arm de stof ineens donkerder is van kleur, zeker gezien het hetzelfde stofje is.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook vrij sterk dat iemand een jurkje met ingebouwde zweetplekken zou kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |