4u ofzoquote:Op zondag 22 juli 2012 12:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daar ben ik ook werkelijk geen seconde van uit gegaan![]()
Hoe laat begint het eigenlijk?
Met je computer vol duitse schlagersquote:Op zondag 22 juli 2012 12:34 schreef Monopoly het volgende:
Je kan mij in de OP ook op zeker zettenIk kom ook naar de meet
Vanwaar die bloos?quote:
Je bent wel een leuke kerel heurquote:
Ik zal het volgende keer niet meer doen mevrouwquote:Op zondag 22 juli 2012 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Vanwaar die bloos??
[..]
Je bent wel een leuke kerel heurAlleen is het minder dat je drank aan minderjarigen geeft
![]()
![]()
Raad eens wat ik gekocht heb?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:34 schreef Monopoly het volgende:
Donequote:Op zondag 22 juli 2012 12:34 schreef Monopoly het volgende:
Goed plan jaquote:Op zondag 22 juli 2012 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja gaat weer mooi worden.
Alleen even de deken beter regelen
Goed zo! (beetje opvoeden die knulquote:Op zondag 22 juli 2012 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal het volgende keer niet meer doen mevrouw
Whehe moet je in het midden gaan liggen hahahaquote:Op zondag 22 juli 2012 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja gaat weer mooi worden.
Alleen even de deken beter regelen
Wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed plan jaIk neem ook wel een deken en luchtbed mee denk ik, is wel makkelijk
Geen woorden maar dadenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Goed zo! (beetje opvoeden die knul)
waarom geloof ik hier helemaal niks van ?![]()
Tof! Dat is het beste om te doen voor vakantiequote:Op zondag 22 juli 2012 12:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Interrail global pass. We gaan door europa treinen
Bijtijdsquote:
Dat ging niet hequote:Op zondag 22 juli 2012 12:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Whehe moet je in het midden gaan liggen hahaha
Op = OP!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
BijtijdsDan ben ik er rond 5 want ik moet nog ff naar de C1000 voor lunch voor morgen en wc-papier.
Zegt wie?! ???quote:
Zegt je FoBo!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Zegt wie?! ???Royco reedt gister bijna door toen hij me zag.. hij dacht: Jezus dat past toch niet in mijn auto? Daar heb ik een takelwagen voor nodig
Jaquote:Op zondag 22 juli 2012 12:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden
[..]
Tof! Dat is het beste om te doen voor vakantieHeel tof, welke landen wil je aan doen ?
Evie met vriendinquote:Op zondag 22 juli 2012 12:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Zegt wie?! ???Royco reedt gister bijna door toen hij me zag.. hij dacht: Jezus dat past toch niet in mijn auto? Daar heb ik een takelwagen voor nodig
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sla Reneé dan van de BBQ wegDan blijft er nog wel over
Ik was aan het zoeken naar een vrouw van 160 kilo.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Zucht en dan kiezen ze bijna alleen maar waarheid zuchtquote:
Nee daar lag al een walrusquote:
jij bent m zeker!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij ookDie houden we vast voor de 11e
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken naar een vrouw van 160 kilo.
Maar je bleek toch een mooie slanke vrouw te zijn
Supernicequote:Op zondag 22 juli 2012 12:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Janu is alles rond. Szigettickets, interrailpassen, backpacks, tent.
Denemarken, Duitsland, Kroatië, Italië, Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Hongarije, Oostenrijk, misschien Bosnië.
Da's ook weer zoquote:Op zondag 22 juli 2012 12:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat van haar win als ze eten ziet
Jouw fobo zegt helemaal niksquote:Op zondag 22 juli 2012 12:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Zegt je FoBo!
En verder![]()
Volgens mij valt dat wel mee
Ik heb ook durf gedaanquote:Op zondag 22 juli 2012 12:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Zucht en dan kiezen ze bijna alleen maar waarheid zucht![]()
[..]
Nee daar lag al een walrus
[..]
jij bent m zeker!
Kom je me uitzwaaien?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
SuperniceTof hé. Wel foto's doormailen naar me he
Vooral van de treinen enzo
Ik moest tegen ontronic gaan zeggen dat ie gay was jaquote:Op zondag 22 juli 2012 12:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moest iets gay roepen naar Intronic toch, met een slap handje ?
ssssst grmbl ...quote:Op zondag 22 juli 2012 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken naar een vrouw van 160 kilo.
Maar je bleek toch een mooie slanke vrouw te zijn
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moest tegen ontronic gaan zeggen dat ie gay was ja
Hij was ook niet zo onder de indrukquote:Op zondag 22 juli 2012 12:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem er niet eens meer over gehoord vandaag
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moest iets gay roepen naar Intronic toch, met een slap handje ?
Waar bende gij donderdagavond? Ik ga met de CNL. Echt, ik sop niet snel op treinen, maar met de nachttrein reizen is toch wel een (natte) droom van mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben, sure waarom niet
Sorry hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 12:44 schreef Evie het volgende:
[..]alleen de waarheid als een koe van 180 kilo
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waar bende gij donderdagavond? Ik ga met de CNL. Echt, ik sop niet snel op treinen, maar met de nachttrein reizen is toch wel een (natte) droom van mij.
Mensen die zichzelf onterecht dik vinden (en dus weinig zelfvertrouwen).quote:Op zondag 22 juli 2012 12:44 schreef Evie het volgende:
[..]alleen de waarheid als een koe van 180 kilo
![]()
Je was wel lekker warm in bed vannacht, die 180 kilo hebben in ieder geval z'n werk gedaanquote:Op zondag 22 juli 2012 12:45 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
hihi geeft niet hoor... jij mag dat zeggen.. al gelieven het niet te herhalen
![]()
Nee.. niet onterecht dik vinden.. trollen is datquote:Op zondag 22 juli 2012 12:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf onterecht dik vinden (en dus weinig zelfvertrouwen).
Afknapper
Dankquote:Op zondag 22 juli 2012 12:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je was wel lekker warm in bed vannacht, die 180 kilo hebben in ieder geval z'n werk gedaan
Ik heb wel iets met oude mannenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee.. niet onterecht dik vinden.. trollen is dat![]()
![]()
Eigenlijk ben ik een dikke kerel van 60, en is die foto van mijn kleindochter, maar dat weet niemand hier![]()
[..]
Dank
Ik voelde al zo'n rare bobbel tegen me aan vannacht, maar ik dacht dat mono gewoon zo groot geschapen wasquote:Op zondag 22 juli 2012 12:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee.. niet onterecht dik vinden.. trollen is dat![]()
![]()
Eigenlijk ben ik een dikke kerel van 60, en is die foto van mijn kleindochter, maar dat weet niemand hier![]()
[..]
Dank
Geen natte droom, maar wel echt een langgekoesterde wens.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Ja CNL is chill, pakte die vaak als ik op wintersport ging, ideaal
Geef me een jaartje dan ben ik 61quote:Op zondag 22 juli 2012 12:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb wel iets met oude mannen60 is alleen een beetje jong nog
Ik ben ook groot geschapenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voelde al zo'n rare bobbel tegen me aan vannacht, maar ik dacht dat mono gewoon zo groot geschapen was
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihihihihi hihihihihihihihihithnx... hihihihihihi
![]()
![]()
Zeker.. seniorenaanleunwoning 22a te apeldoornquote:Op zondag 22 juli 2012 12:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zal tegen die tijd wel een DM met je adres ontvangen
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:48 schreef Monopoly het volgende:
Serieus, 2 handen onder mijn hoofd en kussen, en nog omarmde ik je, kan je na gaan, over Evie heen, en dan tegen jou aan
quote:
Jah echt serieus.. heb 5 keer zn handjes van je afgeslagen en handen boven de deken geroepenquote:
Damn, ben jij nog dronken of zo?quote:
Blij dat jij me beschermd hebtquote:Op zondag 22 juli 2012 12:50 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Jah echt serieus.. heb 5 keer zn handjes van je afgeslagen en handen boven de deken geroepen![]()
![]()
![]()
Nee... die keek vanmorgen naar ons bed.. zag daar 2 hele grote voeten uitsteken en dacht: Jezus wat heeft Evie een grote voetenquote:
Ik moest me ook inhoudenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind Royco ook gewoon een mooie manDan wil ik hem aanraken gewoon
Misschien een beetje te persoonlijk om zo over het forum te vragen, maar draag je al luiers?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. seniorenaanleunwoning 22a te apeldoorn
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien een beetje te persoonlijk om zo over het forum te vragen, maar draag je al luiers?
Met de dempingskarakteristieken van de billen van Evie checkenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:53 schreef Barbusse het volgende:
Oke, het was dus een gay orgie met grote voeten? Goed dat ik overgeslagen heb
Ik gebruik graag verkleinwoordjesquote:Op zondag 22 juli 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
[..]DAT ZIJN INCOMATJES JAH!!!
![]()
![]()
Luiers zijn voor baby's
Heb je ook nog iets nieuws voor me?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:54 schreef Monopoly het volgende:
Een stoma is een kunstmatige uitgang in het (menselijk) lichaam. Dit kan zijn voor ontlasting, urine, gal en ademhaling (tracheastoma).
Een colostoma (colon = darm) is een uitgang van de darm in de huid van de buik. Hij moet worden aangelegd wanneer de ontlasting het lichaam niet langs de natuurlijke weg kan verlaten. Wanneer de ontlasting de stoma verlaat, moet deze worden opgevangen. Daar zijn speciale opvangmaterialen voor en methoden om het opvangen van de ontlasting te reguleren. Het is belangrijk om te weten, dat met een stoma de ontlasting niet meer opgehouden kan worden. Dat is onder normale omstandigheden wel mogelijk dankzij de sluitspier van de anus.
Een stoma kan tijdelijk zijn of blijvend. Een tijdelijke stoma wordt bijvoorbeeld aangelegd om een darmdeel rust te geven, een blijvende stoma bijvoorbeeld wanneer de hele dikke darm moet worden weggehaald.
Een stoma kan dubbelloops zijn of eindstandig. Een dubbelloopse stoma heeft twee openingen naast elkaar. Uit de ene opening komt de ontlasting, uit de andere alleen slijm (afkomstig van het slijmvlies van de darm). Een tijdelijke stoma is nogal eens dubbelloops. Een eindstandige stoma heeft één opening.
Een stoma kan aangelegd worden op de dunne darm. Dan wordt het een ileostoma genoemd. Een stoma op de dikke darm is een colostoma. Een ander soort stoma is de nefrostoma, die in de nier wordt aangebracht voor de afvoer van urine.
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik gebruik graag verkleinwoordjesOpatje etc
![]()
Maar als je al niet een zon jonge geest hebt
Ik wil oud en lelijk met een jonge geest
Jij bent veels te slimquote:Op zondag 22 juli 2012 12:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets nieuws voor me?wist ik al
verklaart een boel..quote:Op zondag 22 juli 2012 12:57 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Groen: voorbijrijden toegestaan met de maximale ter plaatse geldende snelheid. Het volgende sein zal groen of geel tonen.
Groen knipperend: voorbijrijden toegestaan met max. 40 km/h. Dit seinbeeld wordt soms toegepast voor een wissel dat op afbuigen ligt, waardoor er een snelheidsbeperking geldt.
Groen knipperend met verlicht getal: voorbijrijden toegestaan met de door het getal aangegeven snelheid.
Geel: snelheid verminderen tot ten hoogste 40 km/h, zodat voor het eerstvolgende sein kan worden gestopt. Bij slecht zicht, bijv. mist, zal de machinist het volgende sein pas op het laatste moment zien, en dan moet de snelheid lager zijn, zodat hij toch op tijd kan stoppen.[1]
Geel met verlicht getal: snelheid begrenzen tot de door het getal aangegeven snelheid (in tientallen km/h); bij een volgend lichtsein wordt deze snelheid niet overschreden. Indien het getal knippert, geeft dit aan dat de afstand tot het volgende sein verkort is; de aangegeven snelheid hoeft dan bij het volgende sein nog niet bereikt te zijn, maar de bestuurder moet wel doorgaan met afremmen totdat deze snelheid bereikt is.
Geel knipperend: snelheid verminderen tot 40 km/h of minder, zodanig dat op ieder willekeurig punt kan worden gestopt. Er is geen garantie dat het spoor tot het volgende sein vrij is. Dit seinbeeld wordt bijvoorbeeld gebruikt als een trein aan een andere vast moet koppelen of bij het naderen van een onbeveiligd emplacement.[2]
Rood: Stop voor het sein. Dit sein mag niet gepasseerd worden, tenzij in bijzondere gevallen, zie hieronder.
Rood knipperend: als rood; stop vóór het sein. Rood knipperend wordt gebruikt voor secties die langdurig buiten dienst gesteld worden voor werkzaamheden en vereisen een aanpassing in het beveiligingssysteem. Naar deze sporen kunnen dan geen rijwegen meer worden ingesteld.
Buiten deze basisbetekenissen zijn er nog andere betekenissen. Alle lichtseinen en borden zijn te vinden in het Seinenboek van de divisie Rail van de Inspectie Leefomgeving en Transport.
De meeste seinen zijn permissief, wat blijkt uit een "P"-bord. Dat betekent dat de machinist een roodtonend sein op zicht (met lage snelheid en rekening houdend met spoorbezetting) voorbij mag rijden. Hij moet dit eerst overleggen met de verkeersdienstleiding - kan de verkeersdienstleiding niet bereikt worden, dan mag hij naar eigen inzicht handelen. Permissieve seinen beveiligen een bloksectie van een baanvak zonder wissels en kunnen niet bediend worden door de verkeersleiding, in tegenstelling tot gewone lichtseinen.
Wij leren elkaar watquote:Op zondag 22 juli 2012 13:00 schreef Evie het volgende:
[..]
verklaart een boel..
Eindelijk iets wat ik niet wist![]()
Ik moest als ik er ben Huppel uitwonen. Dan zullen jouw geluidsdempende billen zeker van pas komen.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Met de dempingskarakteristieken van de billen van Evie checken
Ik laat me morgen steriliserenquote:
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest als ik er ben Huppel uitwonen. Dan zullen jouw geluidsdempende billen zeker van pas komen.
Leg eens uit dan?quote:
Billenquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze manHij weet wat goed is [ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat kan watertornado de vader van sheldon veel beter!!
180 kilo om van te houdenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
gaat het over de billen van Evie?
Mono, Wat is de uitslag van het onderzoek?
Gezien de vrij correcte voloptieusheid en het vrij monotome geluid wat er na de tik vanaf kwam, ben ik tot conclusie gekomen dat ik het een 9 uit 10 geef.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
gaat het over de billen van Evie?
Mono, Wat is de uitslag van het onderzoek?
Ben je al naar de garage geweest om de schokdempers te vervangen?quote:
Heb je 's nachts niet stiekem even gevoelt??quote:Op zondag 22 juli 2012 13:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gezien de vrij correcte voloptieusheid en het vrij monotome geluid wat er na de tik vanaf kwam, ben ik tot conclusie gekomen dat ik het een 9 uit 10 geef.
Ik wou er wel een 10 voor geven, maar dan had ik even moeten voelen, maar ik vond dat vrij ongepast om te vragen, vandaar!
Ik ben een echte gentlemen, zoiets zou ik nooit doenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je 's nachts niet stiekem even gevoelt??
Auto is total lossquote:Op zondag 22 juli 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je al naar de garage geweest om de schokdempers te vervangen?
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gezien de vrij correcte voloptieusheid en het vrij monotome geluid wat er na de tik vanaf kwam, ben ik tot conclusie gekomen dat ik het een 9 uit 10 geef.
Ik wou er wel een 10 voor geven, maar dan had ik even moeten voelen, maar ik vond dat vrij ongepast om te vragen, vandaar!
Best jammer ja, maar ze maakte het wel goed door mij iets te leren over teelballen.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
VERDOMME EVIE, heb je niet eens even je billen aangeboden aan Mono? WAT ZIJN DIT VOOR PRAKTIJKEN?!?!?!
Maar serieus een 9 of een 10?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een echte gentlemen, zoiets zou ik nooit doen
Ik ging nog wel met mn reet kont naar hem toe liggen..quote:Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
VERDOMME EVIE, heb je niet eens even je billen aangeboden aan Mono? WAT ZIJN DIT VOOR PRAKTIJKEN?!?!?!
Iets met niet in 0 gradenbaden springenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Best jammer ja, maar ze maakte het wel goed door mij iets te leren over teelballen.
Ik zou me niet in kunnen houden, hoe gentleman-like ik ook benquote:Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een echte gentlemen, zoiets zou ik nooit doen
RIP aan de nabestaandenquote:
Hints.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
Ik ging nog wel met mn reet kont naar hem toe liggen..
Hintongevoelige mannen![]()
Ik ga dit wereldkundig maken binnenkort, elke man moet dit weten, en er moeten gewoon borden hangen bij het bad.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga dit wereldkundig maken binnenkort, elke man moet dit weten, en er moeten gewoon borden hangen bij het bad.
PAS OP mannen :
quote:
Ik neem geen enkel risico, ben best gehecht aan mijn ballenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:09 schreef Evie het volgende:
OOOO is het nu een 9 of een 10 mono???
[..]
[..]
Terecht. We moeten onze genen verspreiden. Dat was wel een goede conclusie vannacht.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neem geen enkel risico, ben best gehecht aan mijn ballen
Ik ga geen sheldon bouwen andersquote:Op zondag 22 juli 2012 13:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terecht. We moeten onze genen verspreiden. Dat was wel een goede conclusie vannacht.
Inderdaadquote:Op zondag 22 juli 2012 13:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terecht. We moeten onze genen verspreiden. Dat was wel een goede conclusie vannacht.
Maar geen orgie. Wel woorden maar geen daden. Beetje tegenvaller dit.quote:
Ik wil later gewoon een blij kind, al is ie verschrikkelijk dom, als ie maar vrolijk en blij isquote:
Word ik nu gewoon keihard gedumpt?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:11 schreef Monopoly het volgende:
Even op zoek naar een 2 persoons luchtbed voor de 11e
Hoe lief ik Royco ook vind, ik heb meer ruimte nodig
En ik hoorde dat Royco 2 vrouwen in bed heeft die avond, dus dan kan ik een beetje deken al helemaal vergeten natuurlijk
Dat is waarquote:Op zondag 22 juli 2012 13:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik gun je de 2 vrouwen in bed, dat is toch veel leuker dan een Mono ?
Hij wil je.. wat doe je?!!!!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:11 schreef Monopoly het volgende:
Even op zoek naar een 2 persoons luchtbed voor de 11e
Hoe lief ik Royco ook vind, ik heb meer ruimte nodig
En ik hoorde dat Royco 2 vrouwen in bed heeft die avond, dus dan kan ik een beetje deken al helemaal vergeten natuurlijk
precies! Jij snapt het!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil later gewoon een blij kind, al is ie verschrikkelijk dom, als ie maar vrolijk en blij is
Shineze!!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Dank u voor dit enigszins redelijke lente/herfstweer eindelijk kan ik mijn korte broek weer aan om mijn kuiten te laten shinen
Het is 35 graden jongûhquote:Op zondag 22 juli 2012 13:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Dank u voor dit enigszins redelijke lente/herfstweer eindelijk kan ik mijn korte broek weer aan om mijn kuiten te laten shinen
Ik heb besloten dat ik van vrouwen houdt ipv mannen. Al was deze keuze wel heel erg moeilijk.quote:
En ze raken dan ook nog eens verstrengeld in je zaadleidersquote:Op zondag 22 juli 2012 13:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat mijn teelballen kunnen naar binnen schieten als ik in te koud water spring?
Mijn hart huiltquote:Op zondag 22 juli 2012 13:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik van vrouwen houdt ipv mannen. Al was deze keuze wel heel erg moeilijk.
Hoe kan je nou nee zeggen tegen die blauwe pret oogjes van hem
Hehehehe angst zaaienquote:Op zondag 22 juli 2012 13:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ze raken dan ook nog eens verstrengeld in je zaadleidersSchijnt een beste operatie te zijn.
Dit heb ik mij laten vertellen door iemand met medische achtergrond, dus ik geloof haar
Ze had allerlei medisch gereedschap in haar tas dus ik geloof haar ookquote:Op zondag 22 juli 2012 13:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ze raken dan ook nog eens verstrengeld in je zaadleidersSchijnt een beste operatie te zijn.
Dit heb ik mij laten vertellen door iemand met medische achtergrond, dus ik geloof haar
Ik ben al blut, sorryquote:Op zondag 22 juli 2012 13:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://www.thisiswhyimbroke.com/
Eikel![]()
Camera lens coffee mug, hebb0n! Oh, Canon lenzen, daar moet ik niet uit drinken.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://www.thisiswhyimbroke.com/
Eikel![]()
Mooi, dan kan ik in het nulgradenbad springenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Hehehehe angst zaaien
De kans erop is erg klein als je de 25 probleemloos bent gepasseerd hoor![]()
Ik neem het risico nietquote:Op zondag 22 juli 2012 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik in het nulgradenbad springen
Nee man, ik zit nu dronken in een internetcafé in een achterbuurt in Castricum.quote:
Castricumquote:Op zondag 22 juli 2012 13:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee man, ik zit nu dronken in een internetcafé in een achterbuurt in Castricum.
Beetje aan plukken met een pincetje tijdens het fokken, heerlijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
CastricumDaar waar de vrouwen nog beenhaar hebben
ik wil die aquariumtafel!!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Camera lens coffee mug, hebb0n! Oh, Canon lenzen, daar moet ik niet uit drinken.
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 22 juli 2012 13:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje aan plukken met een pincetje tijdens het fokken, heerlijk.
Mijn record staat op 7 baardharen in één trek, en dat zonder te kijken!quote:
Ja toch ik zag twee uitroeptekens. Dit was dan geleid door het "fel", maakte het een interessant iets. Helemaal wild.quote:
Jawel, jawel. Ik was ook gladjes trouwens. Vind ik toch fijner, ondanks alle commentaar en de baardrage van tegenwoordig.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:20 schreef Monopoly het volgende:
Was je niet opgevallen dat ik mijn snor en baard heb weg gehaald WT ?
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja toch ik zag twee uitroeptekens. Dit was dan geleid door het "fel", maakte het een interessant iets. Helemaal wild.
I'm lostquote:Op zondag 22 juli 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja toch ik zag twee uitroeptekens. Dit was dan geleid door het "fel", maakte het een interessant iets. Helemaal wild.
Ik moest wel huilen hoor. Ik had bijna 3 maanden een snor, was ook een beste.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, jawel. Ik was ook gladjes trouwens. Vind ik toch fijner, ondanks alle commentaar en de baardrage van tegenwoordig.
Jongen ga dan niet haten op Monique Smit, hamsterbekkie Miley Cyrus van het Europa, brenger van de Palingsound op zijn vrouws, maar dat kennen jullie in het verre Oosten natuurlijk niet.quote:
Vooral zo'n plakbek na het Coca-Cola drinken was wel matig.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moest wel huilen hoor. Ik had bijna 3 maanden een snor, was ook een beste.
Moest na het eten ook mijn snor inspecteren op etens resten_!
Nu geen last meer van, dikke plus wel.
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jongen ga dan niet haten op Monique Smit, hamsterbekkie Miley Cyrus van het Europa, brenger van de Palingsound op zijn vrouws, maar dat kennen jullie in het verre Oosten natuurlijk niet.
[ afbeelding ]
Ja, niet veel geslapen, en veel drank hequote:Op zondag 22 juli 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat het zo'n korte nacht was bedoel je?
Dat was echt fantastischquote:Op zondag 22 juli 2012 13:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs een kussen met daarin 450 gulden!
??quote:Op zondag 22 juli 2012 13:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, per ongeluk met de koffie morsen, dat weet je toch.
Toch nog een lekker frikandelbroodje weten te verkrijgen van een mevrouw met een paarse lok en uilenbril!quote:
Ik mors nietquote:Op zondag 22 juli 2012 13:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, per ongeluk met de koffie morsen, dat weet je toch.
Vers uit de oven, klasse.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch nog een lekker frikandelbroodje weten te verkrijgen van een mevrouw met een paarse lok en uilenbril!
Hahahahahaquote:Op zondag 22 juli 2012 13:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bier op bedquote:Op zondag 22 juli 2012 13:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb Evie verse jus d'orange gebracht op bed
En ik gaf mijzelf gewoon een biertje
In Gorinchem weten ze wel hoe ze 2 knappe heren moeten beminnen met voedsel. Dat mag ik wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En op het station gebracht terwijl ik kaartje stond te pinnen
Thnxquote:Op zondag 22 juli 2012 13:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb Evie verse jus d'orange gebracht op bed
En ik gaf mijzelf gewoon een biertje
En ik maar zoeken naar die knaken. Volgende keer weet ik waar ik het moet pakkenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:31 schreef Evie het volgende:
[..]
in mn bh wel... geloof dat mono het kussen had
Had ik het daar in gestopt?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:31 schreef Evie het volgende:
[..]
in mn bh wel... geloof dat mono het kussen had
Pas op, want er liggen ook berenklauwen in die grabbelton.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ik maar zoeken naar die knaken. Volgende keer weet ik waar ik het moet pakken
Whahahahahaquote:Op zondag 22 juli 2012 13:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pas op, want er liggen ook berenklauwen in die grabbelton.
Misschien kun je het dan beter vergelijken met kaarten die de in elkaar brugschudt en dan terug laat "flappen". Sommige kaarten klinken gewoon beter.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet even het verhaal van de kont-reet uitleggen aan barb![]()
Die snapt er niks van
Vrouwen die kunnen jigglenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet even het verhaal van de kont-reet uitleggen aan barb![]()
Die snapt er niks van
Nee.. ik ben heel lief geweest en dat ene mens was er niet he?!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja leg dat maar eens uit
Je hebt gewoon op me geoefend met je mes he
Ja jaquote:Op zondag 22 juli 2012 13:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee.. ik ben heel lief geweest en dat ene mens was er niet he?!
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar kunstwerken van mijn maat die er eentje is
Gek om dan weer gewoon textiel erop te Ravensburgeren.quote:
jah.. maar hmz paint on kanten randjesquote:Op zondag 22 juli 2012 13:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gek om dan weer gewoon textiel erop te Ravensburgeren.
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Worden we nú al filosofisch? Nee toch?
Ik ben helaas nooit zo diep filosofisch eigenlijk. Wil het me wel aan leren.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Worden we nú al filosofisch? Nee toch?
onzin! ben je intelligent genoeg voor!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben helaas nooit zo diep filosofisch eigenlijk. Wil het me wel aan leren.
Volgens mij ben ik er niet intelligent genoeg voor
ligt er aan...quote:Op zondag 22 juli 2012 13:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaan wij de 11e samen heel decadent filosoferen dan ?
Ik laat op de avond somsquote:Op zondag 22 juli 2012 13:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds mijn grootse werk schrijven waarbij ik een poging zal wagen het vrouwenlichaam tot in zinderingwekkend detail te beschrijven zodat beveiligingscamera's automatisch vrouwen kunnen waarderen zodat de prijs van een ticket voor de club gelijk aangepast kan worden.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar kan je goed knaken aan verdienen broederquote:Op zondag 22 juli 2012 13:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds mijn grootse werk schrijven waarbij ik een poging zal wagen het vrouwenlichaam tot in zinderingwekkend detail te beschrijven zodat beveiligingscamera's automatisch vrouwen kunnen waarderen zodat de prijs van een ticket voor de club gelijk aangepast kan worden.
Maarja, ik ben liever lui.
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds mijn grootse werk schrijven waarbij ik een poging zal wagen het vrouwenlichaam tot in zinderingwekkend detail te beschrijven zodat beveiligingscamera's automatisch vrouwen kunnen waarderen zodat de prijs van een ticket voor de club gelijk aangepast kan worden.
Maarja, ik ben liever lui.
Gelijk mijn gedachte, broeder! Ik ben er wel al achter dat mensen veel meer hetzelfde zijn als dat je misschien zou denken. Elk potje/dekseltje etc, maar je hebt gewoon veel "moedersleutels" die overal op passen.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar kan je goed knaken aan verdienen broeder
Ik begon op mijn linkerzij, dus dan ligt mijn linkerbeen omhoog. Pas aan het eind, toen ik mij voorzichtig op mijn rechterzij had gerold lag ik met mijn rechterbeen omhoog.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lag je ook een beetje met je rechterbeen omhoog?
Je kan dan overwegen of de kosten voor het verder aanbrengen van deugdelijke make-up opweegt tegen de lastenverhoging bij de entree.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:56 schreef Evie het volgende:
[..]Maar dan moet ik ineens 3 keer zoveel gaan betalen
Was het een winnende slaaptactiek?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik begon op mijn linkerzij, dus dan ligt mijn linkerbeen omhoog. Pas aan het eind, toen ik mij voorzichtig op mijn rechterzij had gerold lag ik met mijn rechterbeen omhoog.
Neger wat?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik begon op mijn linkerzij, dus dan ligt mijn linkerbeen omhoog. Pas aan het eind, toen ik mij voorzichtig op mijn rechterzij had gerold lag ik met mijn rechterbeen omhoog.
Ik ben nog nooit zo lekker uitgerust wakker geworden, ondanks de kleine paniek vanwege de vermissing van een persoon.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was het een winnende slaaptactiek?
Hm, moet ik ook maar eens proberen. Kun je stap 1, dus op je linkerzij terwijl je linkerbeen omhoog ligt demonstreren met foto's ofzo? Ik denk dat het me op dit moment niet geheel duidelijk is.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo lekker uitgerust wakker geworden, ondanks de kleine paniek vanwege de vermissing van een persoon.
Ok ik plamuur mn smoel welquote:Op zondag 22 juli 2012 13:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan dan overwegen of de kosten voor het verder aanbrengen van deugdelijke make-up opweegt tegen de lastenverhoging bij de entree.
Je zei dat je er goed in was, dus dat moet goed komen. Als je de primer maar niet al aankleurt, dat ga je later terugzien.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, moet ik ook maar eens proberen. Kun je stap 1, dus op je linkerzij terwijl je linkerbeen omhoog ligt demonstreren met foto's ofzo? Ik denk dat het me op dit moment niet geheel duidelijk is.
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je zei dat je er goed in was, dus dat moet goed komen. Als je de primer maar niet al aankleurt, dat ga je later terugzien.
Goed in plamuren.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:04 schreef Evie het volgende:
[..]goed in make uppen?? Doe ik bijna nooit..
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe altijd rouge opKekke rode wangetjes deze jongen
Rouge op, vrouwenparfum erbij. Eyeliner eroverheen kan het zooo afmaken.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:05 schreef Monopoly het volgende:
Het word steeds vreemder.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:05 schreef Monopoly het volgende:
Zag je Ravel op de vrachtwagen staan?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen niet op mn bakkes..
youtube wtf!!!
Ik maak er één groot feest van johquote:Op zondag 22 juli 2012 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het word steeds vreemder.
Wt die schoenen van huppel aan wil, Mono onder de make up
Interessant dat ik heb embedded dus wel kan zien, op youtube moet ik inloggen.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen niet op mn bakkes..
youtube wtf!!!
Ik heb je laatst die foto's gestuurd met die kruiwagen, ben je al klaar met fappen op die serie dan ?quote:
Vreemd. Normaal houden vrouwen wel van een man die zijn persoonlijkheid weet te verwerkelijkenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er zaten 3 smatjes tegenover me en die liepen weg toen ik moest kotsen.
En ondertussen voel ik me tussen deze rare mensen steeds meer thuisquote:Op zondag 22 juli 2012 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het word steeds vreemder.
Wt die schoenen van huppel aan wil, Mono onder de make up
Dan moet je ook komen de 11equote:Op zondag 22 juli 2012 14:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
En ondertussen voel ik me tussen deze rare mensen steeds meer thuisZonder berouw ook nog eens
Ze zijn ook wel liefquote:Op zondag 22 juli 2012 14:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
En ondertussen voel ik me tussen deze rare mensen steeds meer thuisZonder berouw ook nog eens
16 keer per dag, gaat snel manquote:Op zondag 22 juli 2012 14:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb je laatst die foto's gestuurd met die kruiwagen, ben je al klaar met fappen op die serie dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |