En ze raken dan ook nog eens verstrengeld in je zaadleidersquote:Op zondag 22 juli 2012 13:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat mijn teelballen kunnen naar binnen schieten als ik in te koud water spring?
Mijn hart huiltquote:Op zondag 22 juli 2012 13:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik van vrouwen houdt ipv mannen. Al was deze keuze wel heel erg moeilijk.
Hoe kan je nou nee zeggen tegen die blauwe pret oogjes van hem
Hehehehe angst zaaienquote:Op zondag 22 juli 2012 13:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ze raken dan ook nog eens verstrengeld in je zaadleidersSchijnt een beste operatie te zijn.
Dit heb ik mij laten vertellen door iemand met medische achtergrond, dus ik geloof haar
Ze had allerlei medisch gereedschap in haar tas dus ik geloof haar ookquote:Op zondag 22 juli 2012 13:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ze raken dan ook nog eens verstrengeld in je zaadleidersSchijnt een beste operatie te zijn.
Dit heb ik mij laten vertellen door iemand met medische achtergrond, dus ik geloof haar
Ik ben al blut, sorryquote:Op zondag 22 juli 2012 13:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://www.thisiswhyimbroke.com/
Eikel![]()
Camera lens coffee mug, hebb0n! Oh, Canon lenzen, daar moet ik niet uit drinken.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://www.thisiswhyimbroke.com/
Eikel![]()
Mooi, dan kan ik in het nulgradenbad springenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Hehehehe angst zaaien
De kans erop is erg klein als je de 25 probleemloos bent gepasseerd hoor![]()
Ik neem het risico nietquote:Op zondag 22 juli 2012 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik in het nulgradenbad springen
Nee man, ik zit nu dronken in een internetcafé in een achterbuurt in Castricum.quote:
Castricumquote:Op zondag 22 juli 2012 13:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee man, ik zit nu dronken in een internetcafé in een achterbuurt in Castricum.
Beetje aan plukken met een pincetje tijdens het fokken, heerlijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
CastricumDaar waar de vrouwen nog beenhaar hebben
ik wil die aquariumtafel!!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Camera lens coffee mug, hebb0n! Oh, Canon lenzen, daar moet ik niet uit drinken.
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 22 juli 2012 13:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje aan plukken met een pincetje tijdens het fokken, heerlijk.
Mijn record staat op 7 baardharen in één trek, en dat zonder te kijken!quote:
Ja toch ik zag twee uitroeptekens. Dit was dan geleid door het "fel", maakte het een interessant iets. Helemaal wild.quote:
Jawel, jawel. Ik was ook gladjes trouwens. Vind ik toch fijner, ondanks alle commentaar en de baardrage van tegenwoordig.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:20 schreef Monopoly het volgende:
Was je niet opgevallen dat ik mijn snor en baard heb weg gehaald WT ?
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja toch ik zag twee uitroeptekens. Dit was dan geleid door het "fel", maakte het een interessant iets. Helemaal wild.
I'm lostquote:Op zondag 22 juli 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja toch ik zag twee uitroeptekens. Dit was dan geleid door het "fel", maakte het een interessant iets. Helemaal wild.
Ik moest wel huilen hoor. Ik had bijna 3 maanden een snor, was ook een beste.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, jawel. Ik was ook gladjes trouwens. Vind ik toch fijner, ondanks alle commentaar en de baardrage van tegenwoordig.
Jongen ga dan niet haten op Monique Smit, hamsterbekkie Miley Cyrus van het Europa, brenger van de Palingsound op zijn vrouws, maar dat kennen jullie in het verre Oosten natuurlijk niet.quote:
Vooral zo'n plakbek na het Coca-Cola drinken was wel matig.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moest wel huilen hoor. Ik had bijna 3 maanden een snor, was ook een beste.
Moest na het eten ook mijn snor inspecteren op etens resten_!
Nu geen last meer van, dikke plus wel.
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jongen ga dan niet haten op Monique Smit, hamsterbekkie Miley Cyrus van het Europa, brenger van de Palingsound op zijn vrouws, maar dat kennen jullie in het verre Oosten natuurlijk niet.
[ afbeelding ]
Ja, niet veel geslapen, en veel drank hequote:Op zondag 22 juli 2012 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat het zo'n korte nacht was bedoel je?
Dat was echt fantastischquote:Op zondag 22 juli 2012 13:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs een kussen met daarin 450 gulden!
??quote:Op zondag 22 juli 2012 13:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs een kussen met daarin 450 gulden!
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, per ongeluk met de koffie morsen, dat weet je toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |