Hints.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
Ik ging nog wel met mn reet kont naar hem toe liggen..
Hintongevoelige mannen![]()
Ik ga dit wereldkundig maken binnenkort, elke man moet dit weten, en er moeten gewoon borden hangen bij het bad.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga dit wereldkundig maken binnenkort, elke man moet dit weten, en er moeten gewoon borden hangen bij het bad.
PAS OP mannen :
quote:
Ik neem geen enkel risico, ben best gehecht aan mijn ballenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:09 schreef Evie het volgende:
OOOO is het nu een 9 of een 10 mono???
[..]
[..]
Terecht. We moeten onze genen verspreiden. Dat was wel een goede conclusie vannacht.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neem geen enkel risico, ben best gehecht aan mijn ballen
Ik ga geen sheldon bouwen andersquote:Op zondag 22 juli 2012 13:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terecht. We moeten onze genen verspreiden. Dat was wel een goede conclusie vannacht.
Inderdaadquote:Op zondag 22 juli 2012 13:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terecht. We moeten onze genen verspreiden. Dat was wel een goede conclusie vannacht.
Maar geen orgie. Wel woorden maar geen daden. Beetje tegenvaller dit.quote:
Ik wil later gewoon een blij kind, al is ie verschrikkelijk dom, als ie maar vrolijk en blij isquote:
Word ik nu gewoon keihard gedumpt?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:11 schreef Monopoly het volgende:
Even op zoek naar een 2 persoons luchtbed voor de 11e
Hoe lief ik Royco ook vind, ik heb meer ruimte nodig
En ik hoorde dat Royco 2 vrouwen in bed heeft die avond, dus dan kan ik een beetje deken al helemaal vergeten natuurlijk
Dat is waarquote:Op zondag 22 juli 2012 13:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik gun je de 2 vrouwen in bed, dat is toch veel leuker dan een Mono ?
Hij wil je.. wat doe je?!!!!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:11 schreef Monopoly het volgende:
Even op zoek naar een 2 persoons luchtbed voor de 11e
Hoe lief ik Royco ook vind, ik heb meer ruimte nodig
En ik hoorde dat Royco 2 vrouwen in bed heeft die avond, dus dan kan ik een beetje deken al helemaal vergeten natuurlijk
precies! Jij snapt het!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil later gewoon een blij kind, al is ie verschrikkelijk dom, als ie maar vrolijk en blij is
Shineze!!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Dank u voor dit enigszins redelijke lente/herfstweer eindelijk kan ik mijn korte broek weer aan om mijn kuiten te laten shinen
Het is 35 graden jongûhquote:Op zondag 22 juli 2012 13:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Dank u voor dit enigszins redelijke lente/herfstweer eindelijk kan ik mijn korte broek weer aan om mijn kuiten te laten shinen
Ik heb besloten dat ik van vrouwen houdt ipv mannen. Al was deze keuze wel heel erg moeilijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |