Ik moest als ik er ben Huppel uitwonen. Dan zullen jouw geluidsdempende billen zeker van pas komen.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Met de dempingskarakteristieken van de billen van Evie checken
Ik laat me morgen steriliserenquote:
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest als ik er ben Huppel uitwonen. Dan zullen jouw geluidsdempende billen zeker van pas komen.
Leg eens uit dan?quote:
Billenquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze manHij weet wat goed is [ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat kan watertornado de vader van sheldon veel beter!!
180 kilo om van te houdenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
gaat het over de billen van Evie?
Mono, Wat is de uitslag van het onderzoek?
Gezien de vrij correcte voloptieusheid en het vrij monotome geluid wat er na de tik vanaf kwam, ben ik tot conclusie gekomen dat ik het een 9 uit 10 geef.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
gaat het over de billen van Evie?
Mono, Wat is de uitslag van het onderzoek?
Ben je al naar de garage geweest om de schokdempers te vervangen?quote:
Heb je 's nachts niet stiekem even gevoelt??quote:Op zondag 22 juli 2012 13:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gezien de vrij correcte voloptieusheid en het vrij monotome geluid wat er na de tik vanaf kwam, ben ik tot conclusie gekomen dat ik het een 9 uit 10 geef.
Ik wou er wel een 10 voor geven, maar dan had ik even moeten voelen, maar ik vond dat vrij ongepast om te vragen, vandaar!
Ik ben een echte gentlemen, zoiets zou ik nooit doenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je 's nachts niet stiekem even gevoelt??
Auto is total lossquote:Op zondag 22 juli 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je al naar de garage geweest om de schokdempers te vervangen?
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gezien de vrij correcte voloptieusheid en het vrij monotome geluid wat er na de tik vanaf kwam, ben ik tot conclusie gekomen dat ik het een 9 uit 10 geef.
Ik wou er wel een 10 voor geven, maar dan had ik even moeten voelen, maar ik vond dat vrij ongepast om te vragen, vandaar!
Best jammer ja, maar ze maakte het wel goed door mij iets te leren over teelballen.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
VERDOMME EVIE, heb je niet eens even je billen aangeboden aan Mono? WAT ZIJN DIT VOOR PRAKTIJKEN?!?!?!
Maar serieus een 9 of een 10?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een echte gentlemen, zoiets zou ik nooit doen
Ik ging nog wel met mn reet kont naar hem toe liggen..quote:Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
VERDOMME EVIE, heb je niet eens even je billen aangeboden aan Mono? WAT ZIJN DIT VOOR PRAKTIJKEN?!?!?!
Iets met niet in 0 gradenbaden springenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Best jammer ja, maar ze maakte het wel goed door mij iets te leren over teelballen.
Ik zou me niet in kunnen houden, hoe gentleman-like ik ook benquote:Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een echte gentlemen, zoiets zou ik nooit doen
RIP aan de nabestaandenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |