Hij was ook niet zo onder de indrukquote:Op zondag 22 juli 2012 12:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem er niet eens meer over gehoord vandaag
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moest iets gay roepen naar Intronic toch, met een slap handje ?
Waar bende gij donderdagavond? Ik ga met de CNL. Echt, ik sop niet snel op treinen, maar met de nachttrein reizen is toch wel een (natte) droom van mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben, sure waarom niet
Sorry hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 12:44 schreef Evie het volgende:
[..]alleen de waarheid als een koe van 180 kilo
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waar bende gij donderdagavond? Ik ga met de CNL. Echt, ik sop niet snel op treinen, maar met de nachttrein reizen is toch wel een (natte) droom van mij.
Mensen die zichzelf onterecht dik vinden (en dus weinig zelfvertrouwen).quote:Op zondag 22 juli 2012 12:44 schreef Evie het volgende:
[..]alleen de waarheid als een koe van 180 kilo
![]()
Je was wel lekker warm in bed vannacht, die 180 kilo hebben in ieder geval z'n werk gedaanquote:Op zondag 22 juli 2012 12:45 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
hihi geeft niet hoor... jij mag dat zeggen.. al gelieven het niet te herhalen
![]()
Nee.. niet onterecht dik vinden.. trollen is datquote:Op zondag 22 juli 2012 12:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf onterecht dik vinden (en dus weinig zelfvertrouwen).
Afknapper
Dankquote:Op zondag 22 juli 2012 12:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je was wel lekker warm in bed vannacht, die 180 kilo hebben in ieder geval z'n werk gedaan
Ik heb wel iets met oude mannenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee.. niet onterecht dik vinden.. trollen is dat![]()
![]()
Eigenlijk ben ik een dikke kerel van 60, en is die foto van mijn kleindochter, maar dat weet niemand hier![]()
[..]
Dank
Ik voelde al zo'n rare bobbel tegen me aan vannacht, maar ik dacht dat mono gewoon zo groot geschapen wasquote:Op zondag 22 juli 2012 12:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee.. niet onterecht dik vinden.. trollen is dat![]()
![]()
Eigenlijk ben ik een dikke kerel van 60, en is die foto van mijn kleindochter, maar dat weet niemand hier![]()
[..]
Dank
Geen natte droom, maar wel echt een langgekoesterde wens.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Ja CNL is chill, pakte die vaak als ik op wintersport ging, ideaal
Geef me een jaartje dan ben ik 61quote:Op zondag 22 juli 2012 12:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb wel iets met oude mannen60 is alleen een beetje jong nog
Ik ben ook groot geschapenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voelde al zo'n rare bobbel tegen me aan vannacht, maar ik dacht dat mono gewoon zo groot geschapen was
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihihihihi hihihihihihihihihithnx... hihihihihihi
![]()
![]()
Zeker.. seniorenaanleunwoning 22a te apeldoornquote:Op zondag 22 juli 2012 12:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zal tegen die tijd wel een DM met je adres ontvangen
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:48 schreef Monopoly het volgende:
Serieus, 2 handen onder mijn hoofd en kussen, en nog omarmde ik je, kan je na gaan, over Evie heen, en dan tegen jou aan
quote:
Jah echt serieus.. heb 5 keer zn handjes van je afgeslagen en handen boven de deken geroepenquote:
Damn, ben jij nog dronken of zo?quote:
Blij dat jij me beschermd hebtquote:Op zondag 22 juli 2012 12:50 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Jah echt serieus.. heb 5 keer zn handjes van je afgeslagen en handen boven de deken geroepen![]()
![]()
![]()
Nee... die keek vanmorgen naar ons bed.. zag daar 2 hele grote voeten uitsteken en dacht: Jezus wat heeft Evie een grote voetenquote:
Ik moest me ook inhoudenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind Royco ook gewoon een mooie manDan wil ik hem aanraken gewoon
Misschien een beetje te persoonlijk om zo over het forum te vragen, maar draag je al luiers?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. seniorenaanleunwoning 22a te apeldoorn
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien een beetje te persoonlijk om zo over het forum te vragen, maar draag je al luiers?
Met de dempingskarakteristieken van de billen van Evie checkenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:53 schreef Barbusse het volgende:
Oke, het was dus een gay orgie met grote voeten? Goed dat ik overgeslagen heb
Ik gebruik graag verkleinwoordjesquote:Op zondag 22 juli 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
[..]DAT ZIJN INCOMATJES JAH!!!
![]()
![]()
Luiers zijn voor baby's
Heb je ook nog iets nieuws voor me?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:54 schreef Monopoly het volgende:
Een stoma is een kunstmatige uitgang in het (menselijk) lichaam. Dit kan zijn voor ontlasting, urine, gal en ademhaling (tracheastoma).
Een colostoma (colon = darm) is een uitgang van de darm in de huid van de buik. Hij moet worden aangelegd wanneer de ontlasting het lichaam niet langs de natuurlijke weg kan verlaten. Wanneer de ontlasting de stoma verlaat, moet deze worden opgevangen. Daar zijn speciale opvangmaterialen voor en methoden om het opvangen van de ontlasting te reguleren. Het is belangrijk om te weten, dat met een stoma de ontlasting niet meer opgehouden kan worden. Dat is onder normale omstandigheden wel mogelijk dankzij de sluitspier van de anus.
Een stoma kan tijdelijk zijn of blijvend. Een tijdelijke stoma wordt bijvoorbeeld aangelegd om een darmdeel rust te geven, een blijvende stoma bijvoorbeeld wanneer de hele dikke darm moet worden weggehaald.
Een stoma kan dubbelloops zijn of eindstandig. Een dubbelloopse stoma heeft twee openingen naast elkaar. Uit de ene opening komt de ontlasting, uit de andere alleen slijm (afkomstig van het slijmvlies van de darm). Een tijdelijke stoma is nogal eens dubbelloops. Een eindstandige stoma heeft één opening.
Een stoma kan aangelegd worden op de dunne darm. Dan wordt het een ileostoma genoemd. Een stoma op de dikke darm is een colostoma. Een ander soort stoma is de nefrostoma, die in de nier wordt aangebracht voor de afvoer van urine.
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik gebruik graag verkleinwoordjesOpatje etc
![]()
Maar als je al niet een zon jonge geest hebt
Ik wil oud en lelijk met een jonge geest
Jij bent veels te slimquote:Op zondag 22 juli 2012 12:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets nieuws voor me?wist ik al
verklaart een boel..quote:Op zondag 22 juli 2012 12:57 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Groen: voorbijrijden toegestaan met de maximale ter plaatse geldende snelheid. Het volgende sein zal groen of geel tonen.
Groen knipperend: voorbijrijden toegestaan met max. 40 km/h. Dit seinbeeld wordt soms toegepast voor een wissel dat op afbuigen ligt, waardoor er een snelheidsbeperking geldt.
Groen knipperend met verlicht getal: voorbijrijden toegestaan met de door het getal aangegeven snelheid.
Geel: snelheid verminderen tot ten hoogste 40 km/h, zodat voor het eerstvolgende sein kan worden gestopt. Bij slecht zicht, bijv. mist, zal de machinist het volgende sein pas op het laatste moment zien, en dan moet de snelheid lager zijn, zodat hij toch op tijd kan stoppen.[1]
Geel met verlicht getal: snelheid begrenzen tot de door het getal aangegeven snelheid (in tientallen km/h); bij een volgend lichtsein wordt deze snelheid niet overschreden. Indien het getal knippert, geeft dit aan dat de afstand tot het volgende sein verkort is; de aangegeven snelheid hoeft dan bij het volgende sein nog niet bereikt te zijn, maar de bestuurder moet wel doorgaan met afremmen totdat deze snelheid bereikt is.
Geel knipperend: snelheid verminderen tot 40 km/h of minder, zodanig dat op ieder willekeurig punt kan worden gestopt. Er is geen garantie dat het spoor tot het volgende sein vrij is. Dit seinbeeld wordt bijvoorbeeld gebruikt als een trein aan een andere vast moet koppelen of bij het naderen van een onbeveiligd emplacement.[2]
Rood: Stop voor het sein. Dit sein mag niet gepasseerd worden, tenzij in bijzondere gevallen, zie hieronder.
Rood knipperend: als rood; stop vóór het sein. Rood knipperend wordt gebruikt voor secties die langdurig buiten dienst gesteld worden voor werkzaamheden en vereisen een aanpassing in het beveiligingssysteem. Naar deze sporen kunnen dan geen rijwegen meer worden ingesteld.
Buiten deze basisbetekenissen zijn er nog andere betekenissen. Alle lichtseinen en borden zijn te vinden in het Seinenboek van de divisie Rail van de Inspectie Leefomgeving en Transport.
De meeste seinen zijn permissief, wat blijkt uit een "P"-bord. Dat betekent dat de machinist een roodtonend sein op zicht (met lage snelheid en rekening houdend met spoorbezetting) voorbij mag rijden. Hij moet dit eerst overleggen met de verkeersdienstleiding - kan de verkeersdienstleiding niet bereikt worden, dan mag hij naar eigen inzicht handelen. Permissieve seinen beveiligen een bloksectie van een baanvak zonder wissels en kunnen niet bediend worden door de verkeersleiding, in tegenstelling tot gewone lichtseinen.
Wij leren elkaar watquote:Op zondag 22 juli 2012 13:00 schreef Evie het volgende:
[..]
verklaart een boel..
Eindelijk iets wat ik niet wist![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |