Hij was ook niet zo onder de indrukquote:Op zondag 22 juli 2012 12:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem er niet eens meer over gehoord vandaag
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moest iets gay roepen naar Intronic toch, met een slap handje ?
Waar bende gij donderdagavond? Ik ga met de CNL. Echt, ik sop niet snel op treinen, maar met de nachttrein reizen is toch wel een (natte) droom van mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben, sure waarom niet
Sorry hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 12:44 schreef Evie het volgende:
[..]alleen de waarheid als een koe van 180 kilo
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waar bende gij donderdagavond? Ik ga met de CNL. Echt, ik sop niet snel op treinen, maar met de nachttrein reizen is toch wel een (natte) droom van mij.
Mensen die zichzelf onterecht dik vinden (en dus weinig zelfvertrouwen).quote:Op zondag 22 juli 2012 12:44 schreef Evie het volgende:
[..]alleen de waarheid als een koe van 180 kilo
![]()
Je was wel lekker warm in bed vannacht, die 180 kilo hebben in ieder geval z'n werk gedaanquote:Op zondag 22 juli 2012 12:45 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
hihi geeft niet hoor... jij mag dat zeggen.. al gelieven het niet te herhalen
![]()
Nee.. niet onterecht dik vinden.. trollen is datquote:Op zondag 22 juli 2012 12:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf onterecht dik vinden (en dus weinig zelfvertrouwen).
Afknapper
Dankquote:Op zondag 22 juli 2012 12:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je was wel lekker warm in bed vannacht, die 180 kilo hebben in ieder geval z'n werk gedaan
Ik heb wel iets met oude mannenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee.. niet onterecht dik vinden.. trollen is dat![]()
![]()
Eigenlijk ben ik een dikke kerel van 60, en is die foto van mijn kleindochter, maar dat weet niemand hier![]()
[..]
Dank
Ik voelde al zo'n rare bobbel tegen me aan vannacht, maar ik dacht dat mono gewoon zo groot geschapen wasquote:Op zondag 22 juli 2012 12:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee.. niet onterecht dik vinden.. trollen is dat![]()
![]()
Eigenlijk ben ik een dikke kerel van 60, en is die foto van mijn kleindochter, maar dat weet niemand hier![]()
[..]
Dank
Geen natte droom, maar wel echt een langgekoesterde wens.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Ja CNL is chill, pakte die vaak als ik op wintersport ging, ideaal
Geef me een jaartje dan ben ik 61quote:Op zondag 22 juli 2012 12:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb wel iets met oude mannen60 is alleen een beetje jong nog
Ik ben ook groot geschapenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voelde al zo'n rare bobbel tegen me aan vannacht, maar ik dacht dat mono gewoon zo groot geschapen was
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihihihihi hihihihihihihihihithnx... hihihihihihi
![]()
![]()
Zeker.. seniorenaanleunwoning 22a te apeldoornquote:Op zondag 22 juli 2012 12:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zal tegen die tijd wel een DM met je adres ontvangen
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:48 schreef Monopoly het volgende:
Serieus, 2 handen onder mijn hoofd en kussen, en nog omarmde ik je, kan je na gaan, over Evie heen, en dan tegen jou aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |