quote:Op zondag 22 juli 2012 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Worden we n al filosofisch? Nee toch?
Ik ben helaas nooit zo diep filosofisch eigenlijk. Wil het me wel aan leren.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Worden we n al filosofisch? Nee toch?
onzin! ben je intelligent genoeg voor!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben helaas nooit zo diep filosofisch eigenlijk. Wil het me wel aan leren.
Volgens mij ben ik er niet intelligent genoeg voor
ligt er aan...quote:Op zondag 22 juli 2012 13:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaan wij de 11e samen heel decadent filosoferen dan ?
Ik laat op de avond somsquote:Op zondag 22 juli 2012 13:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds mijn grootse werk schrijven waarbij ik een poging zal wagen het vrouwenlichaam tot in zinderingwekkend detail te beschrijven zodat beveiligingscamera's automatisch vrouwen kunnen waarderen zodat de prijs van een ticket voor de club gelijk aangepast kan worden.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar kan je goed knaken aan verdienen broederquote:Op zondag 22 juli 2012 13:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds mijn grootse werk schrijven waarbij ik een poging zal wagen het vrouwenlichaam tot in zinderingwekkend detail te beschrijven zodat beveiligingscamera's automatisch vrouwen kunnen waarderen zodat de prijs van een ticket voor de club gelijk aangepast kan worden.
Maarja, ik ben liever lui.
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds mijn grootse werk schrijven waarbij ik een poging zal wagen het vrouwenlichaam tot in zinderingwekkend detail te beschrijven zodat beveiligingscamera's automatisch vrouwen kunnen waarderen zodat de prijs van een ticket voor de club gelijk aangepast kan worden.
Maarja, ik ben liever lui.
Gelijk mijn gedachte, broeder! Ik ben er wel al achter dat mensen veel meer hetzelfde zijn als dat je misschien zou denken. Elk potje/dekseltje etc, maar je hebt gewoon veel "moedersleutels" die overal op passen.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar kan je goed knaken aan verdienen broeder
Ik begon op mijn linkerzij, dus dan ligt mijn linkerbeen omhoog. Pas aan het eind, toen ik mij voorzichtig op mijn rechterzij had gerold lag ik met mijn rechterbeen omhoog.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lag je ook een beetje met je rechterbeen omhoog?
Je kan dan overwegen of de kosten voor het verder aanbrengen van deugdelijke make-up opweegt tegen de lastenverhoging bij de entree.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:56 schreef Evie het volgende:
[..]Maar dan moet ik ineens 3 keer zoveel gaan betalen
Was het een winnende slaaptactiek?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik begon op mijn linkerzij, dus dan ligt mijn linkerbeen omhoog. Pas aan het eind, toen ik mij voorzichtig op mijn rechterzij had gerold lag ik met mijn rechterbeen omhoog.
Neger wat?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik begon op mijn linkerzij, dus dan ligt mijn linkerbeen omhoog. Pas aan het eind, toen ik mij voorzichtig op mijn rechterzij had gerold lag ik met mijn rechterbeen omhoog.
Ik ben nog nooit zo lekker uitgerust wakker geworden, ondanks de kleine paniek vanwege de vermissing van een persoon.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was het een winnende slaaptactiek?
Hm, moet ik ook maar eens proberen. Kun je stap 1, dus op je linkerzij terwijl je linkerbeen omhoog ligt demonstreren met foto's ofzo? Ik denk dat het me op dit moment niet geheel duidelijk is.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo lekker uitgerust wakker geworden, ondanks de kleine paniek vanwege de vermissing van een persoon.
Ok ik plamuur mn smoel welquote:Op zondag 22 juli 2012 13:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan dan overwegen of de kosten voor het verder aanbrengen van deugdelijke make-up opweegt tegen de lastenverhoging bij de entree.
Je zei dat je er goed in was, dus dat moet goed komen. Als je de primer maar niet al aankleurt, dat ga je later terugzien.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, moet ik ook maar eens proberen. Kun je stap 1, dus op je linkerzij terwijl je linkerbeen omhoog ligt demonstreren met foto's ofzo? Ik denk dat het me op dit moment niet geheel duidelijk is.
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je zei dat je er goed in was, dus dat moet goed komen. Als je de primer maar niet al aankleurt, dat ga je later terugzien.
Goed in plamuren.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:04 schreef Evie het volgende:
[..]goed in make uppen?? Doe ik bijna nooit..
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe altijd rouge opKekke rode wangetjes deze jongen
Rouge op, vrouwenparfum erbij. Eyeliner eroverheen kan het zooo afmaken.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:05 schreef Monopoly het volgende:
Het word steeds vreemder.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:05 schreef Monopoly het volgende:
Zag je Ravel op de vrachtwagen staan?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen niet op mn bakkes..
youtube wtf!!!
Ik maak er n groot feest van johquote:Op zondag 22 juli 2012 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het word steeds vreemder.
Wt die schoenen van huppel aan wil, Mono onder de make up
Interessant dat ik heb embedded dus wel kan zien, op youtube moet ik inloggen.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen niet op mn bakkes..
youtube wtf!!!
Ik heb je laatst die foto's gestuurd met die kruiwagen, ben je al klaar met fappen op die serie dan ?quote:
Vreemd. Normaal houden vrouwen wel van een man die zijn persoonlijkheid weet te verwerkelijkenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er zaten 3 smatjes tegenover me en die liepen weg toen ik moest kotsen.
En ondertussen voel ik me tussen deze rare mensen steeds meer thuisquote:Op zondag 22 juli 2012 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het word steeds vreemder.
Wt die schoenen van huppel aan wil, Mono onder de make up
Dan moet je ook komen de 11equote:Op zondag 22 juli 2012 14:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
En ondertussen voel ik me tussen deze rare mensen steeds meer thuisZonder berouw ook nog eens
Ze zijn ook wel liefquote:Op zondag 22 juli 2012 14:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
En ondertussen voel ik me tussen deze rare mensen steeds meer thuisZonder berouw ook nog eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |