SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Stijntje er is dan gaat het sneller.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Gert kan geen nee zeggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was Gertje verliefd op van Poppel.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Misschien komt dat wel door het petjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote flaporen he?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Eerste interview met Van Garderen wat ik zie, maar hij komt erg sympathiek over
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Straks weer een paar C sterren minder.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:31 schreef Specularium het volgende:
Chris krijgt ook bijna een hartaanval.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote flaporen he?Nee? Ik wil geen flaporenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kanker-onderzoekOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Rustig Danny, rustig.
Is zijn hematocriet weer een procentje gestegen ofzo?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Doen ze aan de Ramadan meeOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kutvragen verdienen kutantwoorden. Goed gedaan Gert."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kk op met dat plaatje. Je hebt het maar 6374 keer gepostquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Het domste hieraan vind ik nog dat ze aan het einde een mailadres laten zien waar je vragen heen kunt sturen, net alsof Gert dan langs komt op zijn racefiets. Als 99% van Nederland in een kas zou werken zou dit nog geloofwaardig zijn, nu slaat het nergens op.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kijk maar eens in het DWDD topicquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Kk op met dat plaatje. Je hebt het maar 6374 keer gepostx100 denk ik
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Kk op met dat plaatje. Je hebt het maar 6374 keer gepost![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Kk op met dat plaatje. Je hebt het maar 6374 keer gepost
gr gr![]()
Hmm, ik word maar 1x per week gewassen. Vandaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Weet niet, ik gebruik de staalborstel.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:38 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hmm, ik word maar 1x per week gewassen. Vandaar.Schoon laten zuigen
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Dat topic volg ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar eens in het DWDD topicx100 denk ik
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Klere McD pretendeert gezond bezig te zijn. Hoerentent met hun ´100% rundvlees´ hamburgers van 99cent![]()
![]()
Niks mis met euroknallers.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:40 schreef Djokotron het volgende:
Klere McD pretendeert gezond bezig te zijn. Hoerentent met hun ´100% rundvlees´ hamburgers van 99cent![]()
Sparen, geen fratsen. Dat scheelt!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
Wat kun je met die olympische ringen van C1000?![]()
Over Tineke Schouten heengooien.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
Wat kun je met die olympische ringen van C1000?![]()
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:40 schreef Djokotron het volgende:
![]()
In Frankrijk liggen ze sowieso krom.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
Ontzettend grappig die Franse verslaggever. Ze zullen wel allemaal krom gelegen hebben in FrankrijkMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:44 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dat ik verleid wordt met die prijs om vervolgens stront voorgeschoteld te krijgen. Not fair.![]()
Tja..maar mensen blijven er wel komen![]()
![]()
Ik houd me in voor de inkopper.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]![]()
Tja..maar mensen blijven er wel komen![]()
Wat is smieren? Oh ik zie dat we aan het aftellen zijn
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nederlandse mentaliteit hé, dat zijn geen winnaarsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Specularium het volgende:
De laatste week haalt iedereen de 13e plaats.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Wel van Marianne Vosquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hehe.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:47 schreef Djokotron het volgende:
Je ziet helemaal niet aan Rooks dat ie aan de bolletjes zit.![]()
Kunst voor de elite.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Vrouwen met bosjesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:49 schreef Karina het volgende:
Lekker retro die vrouwtjes met die bosjes.
"JES", geen "SEN"Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Daar let jij dan gelijk opquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:49 schreef Karina het volgende:
Lekker retro die vrouwtjes met die bosjes.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2012 23:50:20 ]![]()
Ik snap er ook niks van :squote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens de #inside info zou het van Dries veeeeeeeeel langer duren![]()
Ik wil veel meer Dries, het programma duurt er lang genoeg voor.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr![]()
Je kunt van Maxim zeggen wat je wilt, maar hij heeft wel meer dan Roemer of Van Vliet te melden. Het was vandaag een prima show.![]()
![]()
Hij mocht ietsjes langer doorzingen volgens mij.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:54 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Niet toch? Hij begin weer met Jan Janssen..![]()
Voor alle fansOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dank.quote:Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik wist niet dat hij ook echt zong..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij mocht ietsjes langer doorzingen volgens mij.![]()
Was Dries er weer?quote:![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt van Maxim zeggen wat je wilt, maar hij heeft wel meer dan Roemer of Van Vliet te melden. Het was vandaag een prima show."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
OOIT heeft hij het echt gezongenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:57 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij ook echt zong..![]()
![]()
Heeft Dries trouwens ook een covertje van Buenas Noches in zijn repetoire? Zo ja, dan ben ik erg benieuwd![]()
![]()
Ja, hij was gratis af te halen uit een etalage. Uit het Westland. Lekkere paprika's hebben ze daar trouwens.quote:![]()
Het is maar goed dat de show bijna afgelopen is, Gert is bijna in alle kassen in het Westland geweest nu.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Maxim is de 40+ droogkloot, maar geheel gepast volgens mij... Ik mag hem welquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt van Maxim zeggen wat je wilt, maar hij heeft wel meer dan Roemer of Van Vliet te melden. Het was vandaag een prima show.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tomaten ook. Antioxidanten, alles.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij was gratis af te halen uit een etalage. Uit het Westland. Lekkere paprika's hebben ze daar trouwens.![]()
Ik zie de humor ook wel van zijn "kinderbijslag-betoog" in.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maxim is de 40+ droogkloot, maar geheel gepast volgens mij... Ik mag hem wel![]()
![]()
Ik zie liever Gerard Joling. #geengrappenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
![]()
De camera voegt 10 kilo toe. En Gert kijkt alsof de fotograaf hem net heeft verteld dat hij de Cito toets nog moet maken.![]()
Mart Smeets heeft wel een mooie locatie gevonden voor de uitzending van vanavondOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
OBJECTION YOUR ONOR!!!!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
De camera voegt 10 kilo toe. En Gert kijkt alsof de fotograaf hem net heeft verteld dat hij de Cito toets nog moet maken.
Paardelul !!!![]()
En tomaten...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij was gratis af te halen uit een etalage. Uit het Westland. Lekkere paprika's hebben ze daar trouwens.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
750 euro voor Bassie en Adriaan schoenen. Voor 30 euro meer heb je een Snelle Jelle fiets.
Met beide wil je nog niet dood gevonden worden.![]()
Dit is je kansquote:Op zondag 22 juli 2012 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je hem dan eindelijk in zijn gele zwembroek zien
Ik geloof dat hij de laatste jaren het fitnessen een beetje heeft laten versloffen en het is een grote eter, dus dat valt misschien een beetje tegen. Maar misschien gaat hij wel weer in training.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwdHopelijk is hij een beetje getraind.
quote:
Je kunt vinden van hem wat je wil, voor iemand van 53 ziet hij er nog best goed uit. Niet dat ik hem een lekker ding vind, dat nou ook weer nietMaar goed geconserveerd en zo te zien zonder botox en aanverwanten (al weet je dat nooit zeker).
![]()
Als je hem ergens in een gesprek hoort, dan vind ik het ook altijd een hele sympathieke man. Hij is ook helemaal niet zo dom als hij soms lijkt.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:35 schreef Karina het volgende:
Je kunt vinden van hem wat je wil, voor iemand van 53 ziet hij er nog best goed uit. Niet dat ik hem een lekker ding vind, dat nou ook weer nietMaar goed geconserveerd en zo te zien zonder botox en aanverwanten (al weet je dat nooit zeker).
En hij heeft zelfspot, welke artiest zou dat pikken, elke dag weggejaagd worden en je lied niet af mogen zingenquote:Op zondag 22 juli 2012 17:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je hem ergens in een gesprek hoort, dan vind ik het ook altijd een hele sympathieke man. Hij is ook helemaal niet zo dom als hij soms lijkt.Al is dat natuurlijk ook goede publiciteit voor hem, maar toch, om dat elke dag te doen, je moet wel de huid van een olifant hebben.
Zou leuk zijn als hij morgen wel het hele nummer mag komen zingen.
Mij lijkt hij ook niet dom, hij wil heel graag aan de top komen, maar op een of andere manier is dat nooit gelukt.![]()
Misschien een beetje fatsoenlijk zingen?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:41 schreef Karina het volgende:
[..]
En hij heeft zelfspot, welke artiest zou dat pikken, elke dag weggejaagd worden en je lied niet af mogen zingenAl is dat natuurlijk ook goede publiciteit voor hem, maar toch, om dat elke dag te doen, je moet wel de huid van een olifant hebben.
Zou leuk zijn als hij morgen wel het hele nummer mag komen zingen.
Mij lijkt hij ook niet dom, hij wil heel graag aan de top komen, maar op een of andere manier is dat nooit gelukt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Hij doet niet onder voor andere Nederlandse artiesten. Daar ligt het niet aan.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Misschien een beetje fatsoenlijk zingen?![]()
Maar waarom is Jeroen vd Boom bijvoorbeeld wel bekend? Of in ieder geval veel bekender? Dat is ten eerste een nare vent en ten tweede vind ik hem ook niet zo goed zingen.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Misschien een beetje fatsoenlijk zingen?![]()
Hij heeft toch al een nummer 1 hit gehad, dat was eerst zijn grote doel. Tour du jour ziet hij als elke dag gratis reclame, op een andere manier kom je als artiest niet iedere dag achter elkaar op de nationale tv.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)er-1-hit-pakken.htmlOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Heeft een onuitwisbare indruk achter gelaten bij Late Night filmpjes en Explosief.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:45 schreef Specularium het volgende:
Jeroen was ook presentator, daarom is hij snel bekend geworden, niet door het zingen.![]()
Dat was ik dus alweer vergeten. Tuurlijk is de reclame mooi meegenomen en waarschijnlijk krijgt hij een hoop schnabbels erdoor, dat zal ook best redelijk verdienen.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
Hij heeft toch al een nummer 1 hit gehad, dat was eerst zijn grote doel. Tour du jour ziet hij als elke dag gratis reclame, op een andere manier kom je als artiest niet iedere dag achter elkaar op de nationale tv.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)er-1-hit-pakken.html![]()
Hij vraagt 1.775 voor een half uur zie ik net. Daar moet je toch aardig van kunnen levenquote:Op zondag 22 juli 2012 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was ik dus alweer vergeten. Tuurlijk is de reclame mooi meegenomen en waarschijnlijk krijgt hij een hoop schnabbels erdoor, dat zal ook best redelijk verdienen.
Precies, misschien wil hij wel helemaal geen hele grote concerten geven en vind hij het schnabbelen wel lekker.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij vraagt 1.775 voor een half uur zie ik net. Daar moet je toch aardig van kunnen leven![]()
Wel een mooie stad, Parijs.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Stel dat hij hier 500 per avond krijgt, dat gaat ook al lekker.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij vraagt 1.775 voor een half uur zie ik net. Daar moet je toch aardig van kunnen leven![]()
Sommige zijn wel aardig, maar er zitten ook hele rare arrogante lui bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ze hebben ook rare gewoontes. Ik was een keer bij een vergadering in Frankrijk, duurde iets van 2 uur, geen kop koffie gekregen, blijkbaar was dat heel normaal daar.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sommige zijn wel aardig, maar er zitten ook hele rare arrogante lui bij.![]()
Geen idee, ik weet wel dat ze heel uitgebreid lunchen. Hadden ze ook geen wijn bij die vergadering, daar zijn ze gek op.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben ook rare gewoontes. Ik was een keer bij een vergadering in Frankrijk, duurde iets van 2 uur, geen kop koffie gekregen, blijkbaar was dat heel normaal daar.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nee helemaal niets. Wel bij de lunch daarna. Maar tijdens de vergadering niet, je zat de hele tijd op een droogje.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat ze heel uitgebreid lunchen. Hadden ze ook geen wijn bij die vergadering, daar zijn ze gek op.![]()
Wie zijn de gasten van vanavond?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, tis goed dat het erop zit.Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?![]()
gatver die opper ajacied zit er ook bij..Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wie kan een nazi vertellen waar Frits zit? Gewoon verklappen dat ie achter die tafel verstopt zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie kan een nazi vertellen waar Frits zit? Gewoon verklappen dat ie achter die tafel verstopt zitJan Janssen lijkt me wel z,on hardcore jodenhaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I did Na-zi Frits Barend coming to Tour Du JourOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie kan een nazi vertellen waar Frits zit? Gewoon verklappen dat ie achter die tafel verstopt zitGewoon een paar Hell's Angels bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehm, juist ja...quote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jan Janssen lijkt me wel z,on hardcore jodenhater![]()
Een keer het woord condoom en Frits wordt alweer geil.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gertje zegt eindelijk es watAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Jah en dan te bedenken dat ie een eigen talkshow had!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:40 schreef Marcoss het volgende:
Blijf het maar een rare vinden, die Barend![]()
![]()
Hij is best scherp voor een 72-jarigeOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
HahahahahaOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die jongen krijgt zijn eerste zaadlozing door de missenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
zingt ie nou pretty womans?DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Laat die benen Dan zienOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Haha zag die rechter doorfluisterenAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Ja gisteren ook al.quote:
Op twitter heeft hij al gezegd dat hij een fout maakteOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Het beste tot de slotuitzending bewaard."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat is tijdens de spelenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
En dan alsnog fout doen?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
Op twitter heeft hij al gezegd dat hij een fout maakte
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Slecht zegquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
maar na de wegwedstrijdquote:DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ik denk dat hij het nu gewoon met opzet doet.quote:
Beetje reclame voor zijn bandjeOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Welke was dat?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker weten. Deze komen in de buurt bij de miss met het kleine neusje.
Ooh wat is die rechter een schatje
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Vorig jaar. Ook Johan Derksen was toen behoorlijk onder de indruk.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:47 schreef Revanches het volgende:
[..]
Welke was dat?
Ooh wat is die rechter een schatje![]()
![]()
Leuke lach op de achtergrondAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Ik krijg steeds kotsneigingen bij FritsOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Cavendish is helemaal niet de grote favoriet volgens mij. Eerst Box Hill maar eens bij de 1ste overkomen.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ik ookquote:Op zondag 22 juli 2012 22:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik krijg steeds kotsneigingen bij Frits![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die met bruine krullen? Ik kan die uitzending ook nergens terugvindenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorig jaar. Ook Johan Derksen was toen behoorlijk onder de indruk.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
9 keer, ik moet het ook nog zien. Al heeft hij natuurlijk 4 knechten puur voor hem maar gaat een rare koers worden. Ik denk dat Sagan eraf krijgen een groter probleem wordtquote:Op zondag 22 juli 2012 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Cavendish is helemaal niet de grote favoriet volgens mij. Eerst Box Hill maar eens bij de 1ste overkomen.DeLuna vindt me dik ;(
Dat bedoel ik inderdaad, als hij na de 9de keer voorin zit is hij pas topfavoriet voor mij. Op voorhand zeg ik Sagan.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
9 keer, ik moet het ook nog zien. Al heeft hij natuurlijk 4 knechten puur voor hem maar gaat een rare koers worden. Ik denk dat Sagan eraf krijgen een groter probleem wordtXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:49 schreef Revanches het volgende:
[..]
Die met bruine krullen? Ik kan die uitzending ook nergens terugvinden![]()
![]()
Cavendish is veel en veel minder favoriet dan Vos inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Cavendish is helemaal niet de grote favoriet volgens mij. Eerst Box Hill maar eens bij de 1ste overkomen.![]()
Ik ook en zeker bij zijn dochterquote:Op zondag 22 juli 2012 22:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik krijg steeds kotsneigingen bij Frits![]()
![]()
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die dochterquote:Op zondag 22 juli 2012 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik ook en zeker bij zijn dochterBarbara
Geile pot is het. Niks meer en niks minder.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik vrees dat het rondje te lang is... je hebt iedere keer 25 km om weer te herstellen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
9 keer, ik moet het ook nog zien. Al heeft hij natuurlijk 4 knechten puur voor hem maar gaat een rare koers worden. Ik denk dat Sagan eraf krijgen een groter probleem wordt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: