Vrouwen met bosjesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:49 schreef Karina het volgende:
Lekker retro die vrouwtjes met die bosjes.
Daar let jij dan gelijk opquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:49 schreef Karina het volgende:
Lekker retro die vrouwtjes met die bosjes.
Ik snap er ook niks van :squote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens de #inside info zou het van Dries veeeeeeeeel langer duren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Hij mocht ietsjes langer doorzingen volgens mij.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:54 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Niet toch? Hij begin weer met Jan Janssen..
Dank.quote:
Ik wist niet dat hij ook echt zong..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij mocht ietsjes langer doorzingen volgens mij.
Was Dries er weer?quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt van Maxim zeggen wat je wilt, maar hij heeft wel meer dan Roemer of Van Vliet te melden. Het was vandaag een prima show.
OOIT heeft hij het echt gezongenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:57 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij ook echt zong..
Ja, hij was gratis af te halen uit een etalage. Uit het Westland. Lekkere paprika's hebben ze daar trouwens.quote:
Maxim is de 40+ droogkloot, maar geheel gepast volgens mij... Ik mag hem welquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt van Maxim zeggen wat je wilt, maar hij heeft wel meer dan Roemer of Van Vliet te melden. Het was vandaag een prima show.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tomaten ook. Antioxidanten, alles.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij was gratis af te halen uit een etalage. Uit het Westland. Lekkere paprika's hebben ze daar trouwens.
Ik zie de humor ook wel van zijn "kinderbijslag-betoog" in.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maxim is de 40+ droogkloot, maar geheel gepast volgens mij... Ik mag hem wel
Ik zie liever Gerard Joling. #geengrappenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
OBJECTION YOUR ONOR!!!!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
De camera voegt 10 kilo toe. En Gert kijkt alsof de fotograaf hem net heeft verteld dat hij de Cito toets nog moet maken.
En tomaten...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij was gratis af te halen uit een etalage. Uit het Westland. Lekkere paprika's hebben ze daar trouwens.
Dit is je kansquote:Op zondag 22 juli 2012 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je hem dan eindelijk in zijn gele zwembroek zien
Ik geloof dat hij de laatste jaren het fitnessen een beetje heeft laten versloffen en het is een grote eter, dus dat valt misschien een beetje tegen. Maar misschien gaat hij wel weer in training.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwdHopelijk is hij een beetje getraind.
quote:
Als je hem ergens in een gesprek hoort, dan vind ik het ook altijd een hele sympathieke man. Hij is ook helemaal niet zo dom als hij soms lijkt.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:35 schreef Karina het volgende:
Je kunt vinden van hem wat je wil, voor iemand van 53 ziet hij er nog best goed uit. Niet dat ik hem een lekker ding vind, dat nou ook weer nietMaar goed geconserveerd en zo te zien zonder botox en aanverwanten (al weet je dat nooit zeker).
En hij heeft zelfspot, welke artiest zou dat pikken, elke dag weggejaagd worden en je lied niet af mogen zingenquote:Op zondag 22 juli 2012 17:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je hem ergens in een gesprek hoort, dan vind ik het ook altijd een hele sympathieke man. Hij is ook helemaal niet zo dom als hij soms lijkt.
Misschien een beetje fatsoenlijk zingen?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:41 schreef Karina het volgende:
[..]
En hij heeft zelfspot, welke artiest zou dat pikken, elke dag weggejaagd worden en je lied niet af mogen zingenAl is dat natuurlijk ook goede publiciteit voor hem, maar toch, om dat elke dag te doen, je moet wel de huid van een olifant hebben.
Zou leuk zijn als hij morgen wel het hele nummer mag komen zingen.
Mij lijkt hij ook niet dom, hij wil heel graag aan de top komen, maar op een of andere manier is dat nooit gelukt.
Hij doet niet onder voor andere Nederlandse artiesten. Daar ligt het niet aan.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Misschien een beetje fatsoenlijk zingen?
Maar waarom is Jeroen vd Boom bijvoorbeeld wel bekend? Of in ieder geval veel bekender? Dat is ten eerste een nare vent en ten tweede vind ik hem ook niet zo goed zingen.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Misschien een beetje fatsoenlijk zingen?
Heeft een onuitwisbare indruk achter gelaten bij Late Night filmpjes en Explosief.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:45 schreef Specularium het volgende:
Jeroen was ook presentator, daarom is hij snel bekend geworden, niet door het zingen.
Dat was ik dus alweer vergeten. Tuurlijk is de reclame mooi meegenomen en waarschijnlijk krijgt hij een hoop schnabbels erdoor, dat zal ook best redelijk verdienen.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
Hij heeft toch al een nummer 1 hit gehad, dat was eerst zijn grote doel. Tour du jour ziet hij als elke dag gratis reclame, op een andere manier kom je als artiest niet iedere dag achter elkaar op de nationale tv.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)er-1-hit-pakken.html
Hij vraagt 1.775 voor een half uur zie ik net. Daar moet je toch aardig van kunnen levenquote:Op zondag 22 juli 2012 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was ik dus alweer vergeten. Tuurlijk is de reclame mooi meegenomen en waarschijnlijk krijgt hij een hoop schnabbels erdoor, dat zal ook best redelijk verdienen.
Precies, misschien wil hij wel helemaal geen hele grote concerten geven en vind hij het schnabbelen wel lekker.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij vraagt 1.775 voor een half uur zie ik net. Daar moet je toch aardig van kunnen leven
Stel dat hij hier 500 per avond krijgt, dat gaat ook al lekker.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij vraagt 1.775 voor een half uur zie ik net. Daar moet je toch aardig van kunnen leven
Sommige zijn wel aardig, maar er zitten ook hele rare arrogante lui bij.quote:
Ze hebben ook rare gewoontes. Ik was een keer bij een vergadering in Frankrijk, duurde iets van 2 uur, geen kop koffie gekregen, blijkbaar was dat heel normaal daar.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sommige zijn wel aardig, maar er zitten ook hele rare arrogante lui bij.
Geen idee, ik weet wel dat ze heel uitgebreid lunchen. Hadden ze ook geen wijn bij die vergadering, daar zijn ze gek op.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben ook rare gewoontes. Ik was een keer bij een vergadering in Frankrijk, duurde iets van 2 uur, geen kop koffie gekregen, blijkbaar was dat heel normaal daar.
Nee helemaal niets. Wel bij de lunch daarna. Maar tijdens de vergadering niet, je zat de hele tijd op een droogje.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat ze heel uitgebreid lunchen. Hadden ze ook geen wijn bij die vergadering, daar zijn ze gek op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |