Wat dan?quote:
Kan je alleen bijna geen bochten mee maken en zit heel onhandig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:23 schreef dawg het volgende:
reden om toch een motorrijbewijs te halen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
ziet er wel enorm vet uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Kan je alleen bijna geen bochten mee maken en zit heel onhandig.
Ik zou er bijna een iPhone voor willen ja!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:28 schreef Joysa het volgende:
Ik heb net die iphone case besteld die er uit ziet als cassettebandje, zie ik deze[ afbeelding ]
nee dit dan:quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
100000 dollarmaar lijkt me wel fukking gruwelijk
Besteldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een iPhone voor willen ja!!
Die valt tegen, komt maar max 2 meter boven de grond uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
nee dit dan:
[ afbeelding ]
erg vette shit op die site.
Ik ga niet kijken totdat ik rijk benquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
nee dit dan:
[ afbeelding ]
erg vette shit op die site.
DIE IS VET !quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die valt tegen, komt maar max 2 meter boven de grond uit.![]()
WIL IK
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken totdat ik rijk ben
[ afbeelding ]
Daft Punkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:32 schreef MohMi het volgende:
SHIFTO!!!!!!!!!!!!
http://www.etsy.com/listing/79538190/daft-punk-replica-helmet
Daft Punk helm!!!!!!!!!!
ja die kwam ik ook tegen. meteen maat even in fobo gegooid, grappig plaatje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken totdat ik rijk ben
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
WAT
http://www.hammacher.com/Product/11838
Kleine kamertje met dit doen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:32 schreef MohMi het volgende:
SHIFTO!!!!!!!!!!!!
http://www.etsy.com/listing/79538190/daft-punk-replica-helmet
Daft Punk helm!!!!!!!!!!
owowowow cool. wil ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:33 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Airsoft.
This Airsoft Mini Gun is the real deal weighing in at 33lbs, it is a 1:1 scale of a actual mini gun, and fires at a rate of 400 rounds per minute.
Omgquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Modern man has evolved significantly over the past few decades – he’s more in touch with his feelings, he cares about how he dresses, but how can he scratch his balls without looking like a pig? Nine out of ten gentlemen agree, the gentleman’s ball scratcher is the clear solution.
Eeeeeeeeeeeeeeecht hé!!!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Kleine kamertje met dit doen?
http://www.amazon.com/dp/B001JK6EXW/?tag=047-20
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:37 schreef Murdera het volgende:
De enige ketting die ik zou dragen.
[ afbeelding ]
The anatomically correct heart necklace
scheelt dat mijn geld toch al op isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:37 schreef MohMi het volgende:
Mur, wat heb je gedaan!Je sleept ons mee, recht de financiële ondergang in
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:37 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
cool om toernooitje mee te spelen.
Dammen dusquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]Lachen als je tegenstander slecht in schaken/dammen is.
Wil ik hebben!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:42 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn collegas gaan van me houden
die minikanonnen niks voor je dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:42 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn collegas gaan van me houden
Leuke wedstrijd is leuk!!quote:
Moet jij niet zwaar aan de drank?quote:
Die zijn te gruwelijk, daar schiet je idd ruiten mee kapot.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
die minikanonnen niks voor je dan?
die kunnen bierflesjes kapotschieten.
[ afbeelding ]
Ze moeten niet doodquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
die minikanonnen niks voor je dan?
die kunnen bierflesjes kapotschieten.
[ afbeelding ]
Ik ga NU WT van het station halen en dan ga ik zuipen!!!quote:
Wtfquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze moeten niet dood
[ afbeelding ]
kk freaky
Die naalden bij Evie in haar tas?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
het is niet de wedstrijd die me zorgen baart
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
het is niet de wedstrijd die me zorgen baart
meer de combinatie evie en jij en naaldenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die naalden bij Evie in haar tas?
Zuip er 10 voor mij wil je?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga NU WT van het station halen en dan ga ik zuipen!!!
Wat een nachtmerriequote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:48 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
remote controlled tarantula. met afzonderlijk bestuurbare poten en gloeiende ogen.
Dan duw ik je weer terug naar Maltaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:49 schreef Barbusse het volgende:
Ooooo, dan kan ik naar Sicilië lopen![]()
[ afbeelding ]
Fuck youquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dan duw ik je weer terug naar Malta
Voorspelbaar ben ik he?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moest wel aan jou denken toen ik die zag idd
Ik weet uit ervaring dat voorspelbaar zijn niet erg isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa, die is tof hé!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:12 schreef Barbusse het volgende:
Wie heeft zin in een potje battleshots?![]()
[ afbeelding ]
Sorry, ik had niet in je fobo gekekenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:18 schreef dawg het volgende:
drommel, waarom moet je nou hetzelfde plaatje in je fobo gooien?
ik zet mijn voetbalplaatje maar weer terug.
schaam je!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sorry, ik had niet in je fobo gekeken
Ga ik nu doen!!quote:
ik heb geen squatobsessie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt er geen vrouw met goeden ass is dus ik kijk niet zo vaak.
Dus jij speelt mee?quote:
Heuj heuj, wel ons op de hoogte houden met genante foto´s he?quote:
ik vond dat schaakbord/drankding mooier. ben niet zo van de roulette.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
Facking hell, tailor made for me![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die verticale schaak...dinges voor aan de muur is ook geniaal!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond dat schaakbord/drankding mooier. ben niet zo van de roulette.
maar wel erg gave dingen op die site. maar goed dat ik geen cc heb. en geen geld.
Weet je hoe awesome als je met een stel maten aan het zuipen bentquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond dat schaakbord/drankding mooier. ben niet zo van de roulette.
maar wel erg gave dingen op die site. maar goed dat ik geen cc heb. en geen geld.
ik koop idd altijd bier in de aanbieding, en ik heb een hele grote wereldkaart in de gang hangen zodat ik kan dromen de wereld over te reizen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die verticale schaak...dinges voor aan de muur is ook geniaal!En idd
Zou anders al arm zijn. Correctie; nog armer zijn
Herkenbaar, heel herkenbaarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ik koop idd altijd bier in de aanbieding, en ik heb een hele grote wereldkaart in de gang hangen zodat ik kan dromen de wereld over te reizen.
ja, maar met schaken moet je nog nadenken, dus dat vormt een echte uitdaging als je gedronken hebt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je hoe awesome als je met een stel maten aan het zuipen bent![]()
![]()
Maar ik moet me idd inhouden, ben al arm genoeg.
Same here wat berteft bier xD En iedere maand ben ik weer zo naïef om oprecht te denken dat ik deze maand wél verstandig met mijn geld omgaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ik koop idd altijd bier in de aanbieding, en ik heb een hele grote wereldkaart in de gang hangen zodat ik kan dromen de wereld over te reizen.
kratjes Erdinger over de grens inkopen, 20 halve liters Erdinger voor 17 euro inclusief statiegeldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:34 schreef Drommeldaris het volgende:
HJ, Warsteiner of Dommelsch in de aanbieding voor <9 euro per krat anders AH Pilsener.
Hoewel ik laatst wel 6 bavaria had gehaald, was maar 6 euro per krat
Zijn dat flessen dan? Of hebben zij statiegeld op blik?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
kratjes Erdinger over de grens inkopen, 20 halve liters Erdinger voor 17 euro inclusief statiegeld
Op de fiets zekerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
kratjes Erdinger over de grens inkopen, 20 halve liters Erdinger voor 17 euro inclusief statiegeld
Das waar. Maar het is wel tof om gewoon bier te drinken terwijl je voetbal aan het kijken bent of zo, en dan eens in de zoveel tijd een spins te geven aan die roulette tafelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, maar met schaken moet je nog nadenken, dus dat vormt een echte uitdaging als je gedronken hebt.
Flessen in kratquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zijn dat flessen dan? Of hebben zij statiegeld op blik?
Dont care, Erdinger isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens is 17 euro incl statiegeld helemaal niet goedkoop voor 10 liter
Hier varieert het van 1.30 tot 3.50quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:41 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Dont care, Erdinger is![]()
en op t terras betaal je al snel 4.5 euro voor een halve liter
Ja maar de supermarkt is geen terrasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:41 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Dont care, Erdinger is![]()
en op t terras betaal je al snel 4.5 euro voor een halve liter
beterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier varieert het van 1.30 tot 3.50
Goedkoopste wat ik tegen ben gekomen in de super hier in NL is 1.3 euro per flesjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar de supermarkt is geen terras
mwa, ik kom bijna nooit tekort in mijn überkrappe budget.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Same here wat berteft bier xD En iedere maand ben ik weer zo naïef om oprecht te denken dat ik deze maand wél verstandig met mijn geld omgaIedere. Maand. Weer.
!!
oh zo. ja dat dan weer wel, nog niet eens over nagedacht.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar. Maar het is wel tof om gewoon bier te drinken terwijl je voetbal aan het kijken bent of zo, en dan eens in de zoveel tijd een spins te geven aan die roulette tafel
Ik heb wel wat voor jequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:45 schreef WasMachinator het volgende:
maarja, ik ga eens richting terras!
heb dorst
Komt goed, ik speel wel voor croupierquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:45 schreef dawg het volgende:
[..]
oh zo. ja dat dan weer wel, nog niet eens over nagedacht.
maar met voetbal kijken ben ik meestal nogal uhh, totaal niet met andere dingen bezig. ja, met schelden en juichen etc.
Drink ze!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:45 schreef WasMachinator het volgende:
maarja, ik ga eens richting terras!
heb dorst
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed, ik speel wel voor croupier![]()
And our liver cried "NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!"![]()
Het is roulette. The house always wins.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:50 schreef dawg het volgende:
[..]opportunist.
de bank krijgt toch altijd 5% of zo? who needs croupiers.
ja dat dus. thanks, but no thanks.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is roulette. The house always wins.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy en ik hebben besloten dat als Evie en WT samen een kind krijgen dat dat kind gewoon Sheldon is!
Ook niet met shotglass roulette?quote:
echt briljant ditquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy en ik hebben besloten dat als Evie en WT samen een kind krijgen dat dat kind gewoon Sheldon is!
Wij zien Sheldon er ook gewoon al tussen zitten hequote:
ja hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zien Sheldon er ook gewoon al tussen zitten he
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Lachen dit!!
Nog meer mensen die niks te doen hebben vanavond? Hier is drank!
Trut is ze he?quote:
Ik hou van je!!quote:
Wat is deze? Eerst gaan zuipen, en dan ook nog Samzz ontvoeren terwijl ik me hier loopt te vervelen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van je!!
Desnoods kom ik je asap gewoon ontvoeren zodat we samen kunnen borrelen!!
Ik zal haar ontvoeren voor mn verjaardag *wink wink*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is deze? Eerst gaan zuipen, en dan ook nog Samzz ontvoeren terwijl ik me hier loopt te vervelen?
Je zit te Fokken op je feestje!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal haar ontvoeren voor mn verjaardag *wink wink*
Jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van je!!
Desnoods kom ik je asap gewoon ontvoeren zodat we samen kunnen borrelen!!
Mits ik erbij ben, dan mag hetquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal haar ontvoeren voor mn verjaardag *wink wink*
Als een ware FOK!ker!!quote:
Of dat ik myrs grootste schatje ben.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het feit dat jij als eerste reageert wil zeggen dat Drommel offl is![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het feit dat jij als eerste reageert wil zeggen dat Drommel offl is![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Maar Drommel wil alleen maar meisjes uit Groningen, want Groningen
Ik hoor net dat ik niet met jou mag neuken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of dat ik myrs grootste schatje ben.
ik zou je doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik niet met jou mag neuken.
Wat gemeen toch.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wromnie?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heh bah, hoe ouderwetschquote:
Hij daar, met die snor.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
Ik zou ook bezitterig zijn als Myr m'n vriendin was.
Pfff, ik wilde eigenlijk niet zo ver gaan, maar als het echt niet anders is, ok.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag gedaan skatje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:02 schreef Flippiee het volgende:
I have had the time of my liveeee ... and I owe it all to youuuuuu
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pfff, ik wilde eigenlijk niet zo ver gaan, maar als het echt niet anders is, ok.
Hij mag toekijken.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Graag gedaan skatje.
Wacht even hoor, omdat ik er gister niet bij was zeker? Vuig secreet!
Schatje, geef me vlinders.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Je snapt het precies, nog bedankt.En het is je eigen schuld met je prestress
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Schatje, geef me vlinders.Graag gedaan, liefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij altruïstquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Schatje, geef me vlinders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik ooit als T-shirt gehad!
*jeugdsentiment
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag gedaan, liefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij altruïst
[..]Die heb ik ooit als T-shirt gehad!
*jeugdsentiment
![]()
Die ander ook, schele.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een vrouw
Mooi kunstwerk wel.
Dat dacht ik ookquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Gruwelijk mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
[..]
Gruwelijk mooi![]()
![]()
Wat noem je mij nou schele. Ik kan er ook niets aandoen dat ik vrouwelijke vormen in zulks een jas niet herkenquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat noem je mij nou schele. Ik kan er ook niets aandoen dat ik vrouwelijke vormen in zulks een jas niet herken.
Ja klopt, daar heeft ze al straf voor gehadquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb gister je vriendin geknuffeld, en aan mijn arm meegevoerd.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ja klopt, daar heeft ze al straf voor gehad
Mensen die de geheime wensen van hun vriendin niet kennen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die dit soort dingen nodig hebben om te straffen
[..]
[ afbeelding ]Dat is een mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Niet zoveelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is er mis met het buikje? (behalve die enorm lelijke tattoo)
[..]
[ afbeelding ]Die is heel lang de achtergrond van mijn vorige laptop geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flippopijnenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Echt op SBS6 een oude lul met een shemale in de Flippopijnen
Ja de Flippopijnen waar Flippo's vandaan komenquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja de Flippopijnen waar Flippo's vandaan komen
Ik snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat begrijp ik.quote:
Nu ook een man heeft 1600E opgestuurd en was er van overtuigd dat ze het wel zou teruggevenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef Casie het volgende:
Reclamespotje van dat programma gezien, vindt die mannen zo kansloos
Geef uft eens een kusje van mijquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:04 schreef Intronic het volgende:
hoi ik zit bij huppel het is erg gezellig Gr. Gr.
Lekker spitten naar beestjes in de jungle. Joh veul plezierquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:04 schreef Barbusse het volgende:
Een (matig) betaalde baan vinden als assistent bij onderzoek doen naar de fauna op Costa Rica, zal ik het doen?
In dit geval is het de trek van zeeschildpadden in kaart brengen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Lekker spitten naar beestjes in de jungle. Joh veul plezier
Fixed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Lekker spitten naar beestjes latina's batsen in de jungle. Joh veul plezier
Iedereen al dronkûûûh?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:04 schreef Intronic het volgende:
hoi ik zit bij huppel het is erg gezellig Gr. Gr.
Je moet wat. El matador de tweedequote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dit geval is het de trek van zeeschildpadden in kaart brengen.
Make me proud, children. Make me proudquote:
Zuur ventje ben je toch ookquote:
Ik hou niet van zuur en ook niet van snoep.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag een heel zuur snoepje![]()
Zure matjes!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou niet van zuur en ook niet van snoep.![]()
En ik niet van je mama maar ja wat doe je eraan...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
If life gives you lemons, add tequila and salt
In dat geval zou ik me echt al tig keer helemaal kapot gezopen moeten hebbenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
If life gives you lemons, add tequila and salt
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In dat geval zou ik me echt al tig keer helemaal kapot gezopen moeten hebben
Ik ga zeilen, bite mequote:
Nohquote:
quote:
Ik voel je broeder.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb mijn ik erger me aan Nederlands homo's momentje weer
Ongeloveloosquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:28 schreef MohMi het volgende:
[ afbeelding ]!!!
En deze blijft ook episch:
[ afbeelding ]![]()
Jet is gewoon de oppervlakkigheid en dat hier in NL je gewoon een homo kan zijn en alles kan doen en laten wat je wilt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik voel je broeder.
Ik heb ook regelmatig 'ik erger me aan vrouwen' momentjes. Maakt het nieteens uit waar ze vandaan komen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:28 schreef MohMi het volgende:
[ afbeelding ]!!!
En deze blijft ook episch:
[ afbeelding ]![]()
Ik lach er volgens mij veel harder en langer om dan goed isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:43 schreef dawg het volgende:
haha die plaatjes
soms is het toch wel waard om even te lurken.
vooral die van flamingo lingo is cool.
ik heb dat weleens bij die yt-filmpjes met epic fails, of van die domme of bizarre dingen in verkeerssituaties of zo.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik lach er volgens mij veel harder en langer om dan goed is
Zoiets als dit?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb dat weleens bij die yt-filmpjes met epic fails, of van die domme of bizarre dingen in verkeerssituaties of zo.
hahaha ja.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef dawg het volgende:
"in loving memory" ook zo, en dan zo'n draak eronder whaha
tranen hier![]()
Geen idee, was je 'r aan het hosselen?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:21 schreef kree het volgende:
ik kom nog even nachtbraken, waar is larissa eigenlijk?
Kon die het topic niet terugvinden ofzo?
ik moet dit zien als?quote:
Meer een "kijk mij hier eens inspiratieloos het topic dood laten bloeden".quote:Op zondag 22 juli 2012 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet dit zien als?
We praten lekker verder
of
rot een eind op?
Waar woon je?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:47 schreef kree het volgende:
kom maar met die inspiratie dan twi.
Ok we kunnen het altijd nog hebben over tieten en bier
Owja daar gaat het altijd over
haha wacht nog op een uitnodiging, had al voorgesteld om een keer uit te gaan met twi hierquote:
TOP!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
haha wacht nog op een uitnodiging, had al voorgesteld om een keer uit te gaan met twi hier
En Kree is hier niet welkom neimand trouwens want Tik Tak Tik...quote:
Inderdaad, jammerquote:Op zondag 22 juli 2012 00:58 schreef Faxie het volgende:
Nee, was in de buurt maar ben naar huis gegaan. Moet ze maar reageren op m'n berichten
Laat het eens vanuit haar komen dan.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
Vraag ik tot hoe laat ze moest werken, zegt ze dat ze al klaar is, dus ik zeg van kom je hier dan langs, vervolgens 1,5 uur geen reactie, en dan zegt ze dat ze even bij een maatje is. Nou fuck you, ik ga naar huis
Je bent de mama van TWI?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:59 schreef twi het volgende:
Dit is twi trouwens niet, gewoon iemand met toegang tot zijn account.
gelijk heb jequote:Op zondag 22 juli 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
Vraag ik tot hoe laat ze moest werken, zegt ze dat ze al klaar is, dus ik zeg van kom je hier dan langs, vervolgens 1,5 uur geen reactie, en dan zegt ze dat ze even bij een maatje is. Nou fuck you, ik ga naar huis
hoi myrquote:Op zondag 22 juli 2012 00:59 schreef twi het volgende:
Dit is twi trouwens niet, gewoon iemand met toegang tot zijn account.
Dat doen ze dus niet. Time to move on.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:03 schreef Faxie het volgende:
Ook geen bericht van 'Is het al klaar?' oid, nee hoor helemaal niets. Sjongejonge, als je niet wilt mag je het ook gewoon zeggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |