haha wacht nog op een uitnodiging, had al voorgesteld om een keer uit te gaan met twi hierquote:
TOP!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
haha wacht nog op een uitnodiging, had al voorgesteld om een keer uit te gaan met twi hier
En Kree is hier niet welkom neimand trouwens want Tik Tak Tik...quote:
Inderdaad, jammerquote:Op zondag 22 juli 2012 00:58 schreef Faxie het volgende:
Nee, was in de buurt maar ben naar huis gegaan. Moet ze maar reageren op m'n berichten
Laat het eens vanuit haar komen dan.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
Vraag ik tot hoe laat ze moest werken, zegt ze dat ze al klaar is, dus ik zeg van kom je hier dan langs, vervolgens 1,5 uur geen reactie, en dan zegt ze dat ze even bij een maatje is. Nou fuck you, ik ga naar huis
Je bent de mama van TWI?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:59 schreef twi het volgende:
Dit is twi trouwens niet, gewoon iemand met toegang tot zijn account.
gelijk heb jequote:Op zondag 22 juli 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
Vraag ik tot hoe laat ze moest werken, zegt ze dat ze al klaar is, dus ik zeg van kom je hier dan langs, vervolgens 1,5 uur geen reactie, en dan zegt ze dat ze even bij een maatje is. Nou fuck you, ik ga naar huis
hoi myrquote:Op zondag 22 juli 2012 00:59 schreef twi het volgende:
Dit is twi trouwens niet, gewoon iemand met toegang tot zijn account.
Dat doen ze dus niet. Time to move on.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:03 schreef Faxie het volgende:
Ook geen bericht van 'Is het al klaar?' oid, nee hoor helemaal niets. Sjongejonge, als je niet wilt mag je het ook gewoon zeggen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |