quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ja klopt, daar heeft ze al straf voor gehad
Mensen die de geheime wensen van hun vriendin niet kennen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die dit soort dingen nodig hebben om te straffen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dat is een mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Niet zoveelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is er mis met het buikje? (behalve die enorm lelijke tattoo)
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die is heel lang de achtergrond van mijn vorige laptop geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flippopijnenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Echt op SBS6 een oude lul met een shemale in de Flippopijnen
Ja de Flippopijnen waar Flippo's vandaan komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja de Flippopijnen waar Flippo's vandaan komen
Ik snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat begrijp ik.quote:
Nu ook een man heeft 1600E opgestuurd en was er van overtuigd dat ze het wel zou teruggevenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef Casie het volgende:
Reclamespotje van dat programma gezien, vindt die mannen zo kansloos
Geef uft eens een kusje van mijquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:04 schreef Intronic het volgende:
hoi ik zit bij huppel het is erg gezellig Gr. Gr.
Lekker spitten naar beestjes in de jungle. Joh veul plezierquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:04 schreef Barbusse het volgende:
Een (matig) betaalde baan vinden als assistent bij onderzoek doen naar de fauna op Costa Rica, zal ik het doen?
In dit geval is het de trek van zeeschildpadden in kaart brengen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Lekker spitten naar beestjes in de jungle. Joh veul plezier
Fixed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Lekker spitten naar beestjes latina's batsen in de jungle. Joh veul plezier
Iedereen al dronkûûûh?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:04 schreef Intronic het volgende:
hoi ik zit bij huppel het is erg gezellig Gr. Gr.
Je moet wat. El matador de tweedequote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dit geval is het de trek van zeeschildpadden in kaart brengen.
Make me proud, children. Make me proudquote:
Zuur ventje ben je toch ookquote:
Ik hou niet van zuur en ook niet van snoep.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag een heel zuur snoepje![]()
Zure matjes!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou niet van zuur en ook niet van snoep.![]()
En ik niet van je mama maar ja wat doe je eraan...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
If life gives you lemons, add tequila and salt
In dat geval zou ik me echt al tig keer helemaal kapot gezopen moeten hebbenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
If life gives you lemons, add tequila and salt
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In dat geval zou ik me echt al tig keer helemaal kapot gezopen moeten hebben
Ik ga zeilen, bite mequote:
Nohquote:
quote:
Ik voel je broeder.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb mijn ik erger me aan Nederlands homo's momentje weer
Ongeloveloosquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:28 schreef MohMi het volgende:
[ afbeelding ]!!!
En deze blijft ook episch:
[ afbeelding ]![]()
Jet is gewoon de oppervlakkigheid en dat hier in NL je gewoon een homo kan zijn en alles kan doen en laten wat je wilt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik voel je broeder.
Ik heb ook regelmatig 'ik erger me aan vrouwen' momentjes. Maakt het nieteens uit waar ze vandaan komen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:28 schreef MohMi het volgende:
[ afbeelding ]!!!
En deze blijft ook episch:
[ afbeelding ]![]()
Ik lach er volgens mij veel harder en langer om dan goed isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:43 schreef dawg het volgende:
haha die plaatjes
soms is het toch wel waard om even te lurken.
vooral die van flamingo lingo is cool.
ik heb dat weleens bij die yt-filmpjes met epic fails, of van die domme of bizarre dingen in verkeerssituaties of zo.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik lach er volgens mij veel harder en langer om dan goed is
Zoiets als dit?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb dat weleens bij die yt-filmpjes met epic fails, of van die domme of bizarre dingen in verkeerssituaties of zo.
hahaha ja.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef dawg het volgende:
"in loving memory" ook zo, en dan zo'n draak eronder whaha
tranen hier![]()
Geen idee, was je 'r aan het hosselen?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:21 schreef kree het volgende:
ik kom nog even nachtbraken, waar is larissa eigenlijk?
Kon die het topic niet terugvinden ofzo?
ik moet dit zien als?quote:
Meer een "kijk mij hier eens inspiratieloos het topic dood laten bloeden".quote:Op zondag 22 juli 2012 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet dit zien als?
We praten lekker verder
of
rot een eind op?
Waar woon je?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:47 schreef kree het volgende:
kom maar met die inspiratie dan twi.
Ok we kunnen het altijd nog hebben over tieten en bier
Owja daar gaat het altijd over
haha wacht nog op een uitnodiging, had al voorgesteld om een keer uit te gaan met twi hierquote:
TOP!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
haha wacht nog op een uitnodiging, had al voorgesteld om een keer uit te gaan met twi hier
En Kree is hier niet welkom neimand trouwens want Tik Tak Tik...quote:
Inderdaad, jammerquote:Op zondag 22 juli 2012 00:58 schreef Faxie het volgende:
Nee, was in de buurt maar ben naar huis gegaan. Moet ze maar reageren op m'n berichten
Laat het eens vanuit haar komen dan.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
Vraag ik tot hoe laat ze moest werken, zegt ze dat ze al klaar is, dus ik zeg van kom je hier dan langs, vervolgens 1,5 uur geen reactie, en dan zegt ze dat ze even bij een maatje is. Nou fuck you, ik ga naar huis
Je bent de mama van TWI?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:59 schreef twi het volgende:
Dit is twi trouwens niet, gewoon iemand met toegang tot zijn account.
gelijk heb jequote:Op zondag 22 juli 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
Vraag ik tot hoe laat ze moest werken, zegt ze dat ze al klaar is, dus ik zeg van kom je hier dan langs, vervolgens 1,5 uur geen reactie, en dan zegt ze dat ze even bij een maatje is. Nou fuck you, ik ga naar huis
hoi myrquote:Op zondag 22 juli 2012 00:59 schreef twi het volgende:
Dit is twi trouwens niet, gewoon iemand met toegang tot zijn account.
Dat doen ze dus niet. Time to move on.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:03 schreef Faxie het volgende:
Ook geen bericht van 'Is het al klaar?' oid, nee hoor helemaal niets. Sjongejonge, als je niet wilt mag je het ook gewoon zeggen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |