quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ja klopt, daar heeft ze al straf voor gehad
Mensen die de geheime wensen van hun vriendin niet kennen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die dit soort dingen nodig hebben om te straffen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dat is een mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Niet zoveelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is er mis met het buikje? (behalve die enorm lelijke tattoo)
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die is heel lang de achtergrond van mijn vorige laptop geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flippopijnenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Echt op SBS6 een oude lul met een shemale in de Flippopijnen
Ja de Flippopijnen waar Flippo's vandaan komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja de Flippopijnen waar Flippo's vandaan komen
Ik snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat begrijp ik.quote:
Nu ook een man heeft 1600E opgestuurd en was er van overtuigd dat ze het wel zou teruggevenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef Casie het volgende:
Reclamespotje van dat programma gezien, vindt die mannen zo kansloos
Geef uft eens een kusje van mijquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:04 schreef Intronic het volgende:
hoi ik zit bij huppel het is erg gezellig Gr. Gr.
Lekker spitten naar beestjes in de jungle. Joh veul plezierquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:04 schreef Barbusse het volgende:
Een (matig) betaalde baan vinden als assistent bij onderzoek doen naar de fauna op Costa Rica, zal ik het doen?
In dit geval is het de trek van zeeschildpadden in kaart brengen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Lekker spitten naar beestjes in de jungle. Joh veul plezier
Fixed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Lekker spitten naar beestjes latina's batsen in de jungle. Joh veul plezier
Iedereen al dronkûûûh?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:04 schreef Intronic het volgende:
hoi ik zit bij huppel het is erg gezellig Gr. Gr.
Je moet wat. El matador de tweedequote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dit geval is het de trek van zeeschildpadden in kaart brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |