Graag gedaan skatje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:02 schreef Flippiee het volgende:
I have had the time of my liveeee ... and I owe it all to youuuuuu
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pfff, ik wilde eigenlijk niet zo ver gaan, maar als het echt niet anders is, ok.
Hij mag toekijken.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Graag gedaan skatje.
Wacht even hoor, omdat ik er gister niet bij was zeker? Vuig secreet!
Schatje, geef me vlinders.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Je snapt het precies, nog bedankt.En het is je eigen schuld met je prestress
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Schatje, geef me vlinders.Graag gedaan, liefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij altruïstquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Schatje, geef me vlinders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik ooit als T-shirt gehad!
*jeugdsentiment
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag gedaan, liefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij altruïst
[..]Die heb ik ooit als T-shirt gehad!
*jeugdsentiment
![]()
Die ander ook, schele.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een vrouw
Mooi kunstwerk wel.
Dat dacht ik ookquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Gruwelijk mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
[..]
Gruwelijk mooi![]()
![]()
Wat noem je mij nou schele. Ik kan er ook niets aandoen dat ik vrouwelijke vormen in zulks een jas niet herkenquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat noem je mij nou schele. Ik kan er ook niets aandoen dat ik vrouwelijke vormen in zulks een jas niet herken.
Ja klopt, daar heeft ze al straf voor gehadquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb gister je vriendin geknuffeld, en aan mijn arm meegevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |