ik heb geen squatobsessie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt er geen vrouw met goeden ass is dus ik kijk niet zo vaak.
Dus jij speelt mee?quote:
Heuj heuj, wel ons op de hoogte houden met genante foto´s he?quote:
ik vond dat schaakbord/drankding mooier. ben niet zo van de roulette.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
Facking hell, tailor made for me![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die verticale schaak...dinges voor aan de muur is ook geniaal!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond dat schaakbord/drankding mooier. ben niet zo van de roulette.
maar wel erg gave dingen op die site. maar goed dat ik geen cc heb. en geen geld.
Weet je hoe awesome als je met een stel maten aan het zuipen bentquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond dat schaakbord/drankding mooier. ben niet zo van de roulette.
maar wel erg gave dingen op die site. maar goed dat ik geen cc heb. en geen geld.
ik koop idd altijd bier in de aanbieding, en ik heb een hele grote wereldkaart in de gang hangen zodat ik kan dromen de wereld over te reizen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die verticale schaak...dinges voor aan de muur is ook geniaal!En idd
Zou anders al arm zijn. Correctie; nog armer zijn
Herkenbaar, heel herkenbaarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ik koop idd altijd bier in de aanbieding, en ik heb een hele grote wereldkaart in de gang hangen zodat ik kan dromen de wereld over te reizen.
ja, maar met schaken moet je nog nadenken, dus dat vormt een echte uitdaging als je gedronken hebt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je hoe awesome als je met een stel maten aan het zuipen bent![]()
![]()
Maar ik moet me idd inhouden, ben al arm genoeg.
Same here wat berteft bier xD En iedere maand ben ik weer zo naïef om oprecht te denken dat ik deze maand wél verstandig met mijn geld omgaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ik koop idd altijd bier in de aanbieding, en ik heb een hele grote wereldkaart in de gang hangen zodat ik kan dromen de wereld over te reizen.
kratjes Erdinger over de grens inkopen, 20 halve liters Erdinger voor 17 euro inclusief statiegeldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:34 schreef Drommeldaris het volgende:
HJ, Warsteiner of Dommelsch in de aanbieding voor <9 euro per krat anders AH Pilsener.
Hoewel ik laatst wel 6 bavaria had gehaald, was maar 6 euro per krat
Zijn dat flessen dan? Of hebben zij statiegeld op blik?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
kratjes Erdinger over de grens inkopen, 20 halve liters Erdinger voor 17 euro inclusief statiegeld
Op de fiets zekerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
kratjes Erdinger over de grens inkopen, 20 halve liters Erdinger voor 17 euro inclusief statiegeld
Das waar. Maar het is wel tof om gewoon bier te drinken terwijl je voetbal aan het kijken bent of zo, en dan eens in de zoveel tijd een spins te geven aan die roulette tafelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, maar met schaken moet je nog nadenken, dus dat vormt een echte uitdaging als je gedronken hebt.
Flessen in kratquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zijn dat flessen dan? Of hebben zij statiegeld op blik?
Dont care, Erdinger isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens is 17 euro incl statiegeld helemaal niet goedkoop voor 10 liter
Hier varieert het van 1.30 tot 3.50quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:41 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Dont care, Erdinger is![]()
en op t terras betaal je al snel 4.5 euro voor een halve liter
Ja maar de supermarkt is geen terrasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:41 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Dont care, Erdinger is![]()
en op t terras betaal je al snel 4.5 euro voor een halve liter
beterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier varieert het van 1.30 tot 3.50
Goedkoopste wat ik tegen ben gekomen in de super hier in NL is 1.3 euro per flesjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar de supermarkt is geen terras
mwa, ik kom bijna nooit tekort in mijn überkrappe budget.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Same here wat berteft bier xD En iedere maand ben ik weer zo naïef om oprecht te denken dat ik deze maand wél verstandig met mijn geld omgaIedere. Maand. Weer.
!!
oh zo. ja dat dan weer wel, nog niet eens over nagedacht.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar. Maar het is wel tof om gewoon bier te drinken terwijl je voetbal aan het kijken bent of zo, en dan eens in de zoveel tijd een spins te geven aan die roulette tafel
Ik heb wel wat voor jequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:45 schreef WasMachinator het volgende:
maarja, ik ga eens richting terras!
heb dorst
Komt goed, ik speel wel voor croupierquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:45 schreef dawg het volgende:
[..]
oh zo. ja dat dan weer wel, nog niet eens over nagedacht.
maar met voetbal kijken ben ik meestal nogal uhh, totaal niet met andere dingen bezig. ja, met schelden en juichen etc.
Drink ze!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:45 schreef WasMachinator het volgende:
maarja, ik ga eens richting terras!
heb dorst
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed, ik speel wel voor croupier![]()
And our liver cried "NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!"![]()
Het is roulette. The house always wins.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:50 schreef dawg het volgende:
[..]opportunist.
de bank krijgt toch altijd 5% of zo? who needs croupiers.
ja dat dus. thanks, but no thanks.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is roulette. The house always wins.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy en ik hebben besloten dat als Evie en WT samen een kind krijgen dat dat kind gewoon Sheldon is!
Ook niet met shotglass roulette?quote:
echt briljant ditquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy en ik hebben besloten dat als Evie en WT samen een kind krijgen dat dat kind gewoon Sheldon is!
Wij zien Sheldon er ook gewoon al tussen zitten hequote:
ja hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zien Sheldon er ook gewoon al tussen zitten he
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Lachen dit!!
Nog meer mensen die niks te doen hebben vanavond? Hier is drank!
Trut is ze he?quote:
Ik hou van je!!quote:
Wat is deze? Eerst gaan zuipen, en dan ook nog Samzz ontvoeren terwijl ik me hier loopt te vervelen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van je!!
Desnoods kom ik je asap gewoon ontvoeren zodat we samen kunnen borrelen!!
Ik zal haar ontvoeren voor mn verjaardag *wink wink*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is deze? Eerst gaan zuipen, en dan ook nog Samzz ontvoeren terwijl ik me hier loopt te vervelen?
Je zit te Fokken op je feestje!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal haar ontvoeren voor mn verjaardag *wink wink*
Jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van je!!
Desnoods kom ik je asap gewoon ontvoeren zodat we samen kunnen borrelen!!
Mits ik erbij ben, dan mag hetquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal haar ontvoeren voor mn verjaardag *wink wink*
Als een ware FOK!ker!!quote:
Of dat ik myrs grootste schatje ben.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het feit dat jij als eerste reageert wil zeggen dat Drommel offl is![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het feit dat jij als eerste reageert wil zeggen dat Drommel offl is![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Maar Drommel wil alleen maar meisjes uit Groningen, want Groningen
Ik hoor net dat ik niet met jou mag neuken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of dat ik myrs grootste schatje ben.
ik zou je doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik niet met jou mag neuken.
Wat gemeen toch.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wromnie?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heh bah, hoe ouderwetschquote:
Hij daar, met die snor.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
Ik zou ook bezitterig zijn als Myr m'n vriendin was.
Pfff, ik wilde eigenlijk niet zo ver gaan, maar als het echt niet anders is, ok.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag gedaan skatje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:02 schreef Flippiee het volgende:
I have had the time of my liveeee ... and I owe it all to youuuuuu
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pfff, ik wilde eigenlijk niet zo ver gaan, maar als het echt niet anders is, ok.
Hij mag toekijken.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Graag gedaan skatje.
Wacht even hoor, omdat ik er gister niet bij was zeker? Vuig secreet!
Schatje, geef me vlinders.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Je snapt het precies, nog bedankt.En het is je eigen schuld met je prestress
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Schatje, geef me vlinders.Graag gedaan, liefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij altruïstquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Schatje, geef me vlinders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik ooit als T-shirt gehad!
*jeugdsentiment
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag gedaan, liefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij altruïst
[..]Die heb ik ooit als T-shirt gehad!
*jeugdsentiment
![]()
Die ander ook, schele.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een vrouw
Mooi kunstwerk wel.
Dat dacht ik ookquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Gruwelijk mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
[..]
Gruwelijk mooi![]()
![]()
Wat noem je mij nou schele. Ik kan er ook niets aandoen dat ik vrouwelijke vormen in zulks een jas niet herkenquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat noem je mij nou schele. Ik kan er ook niets aandoen dat ik vrouwelijke vormen in zulks een jas niet herken.
Ja klopt, daar heeft ze al straf voor gehadquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb gister je vriendin geknuffeld, en aan mijn arm meegevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |