mwa, ik kom bijna nooit tekort in mijn überkrappe budget.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Same here wat berteft bier xD En iedere maand ben ik weer zo naïef om oprecht te denken dat ik deze maand wél verstandig met mijn geld omgaIedere. Maand. Weer.
!!
oh zo. ja dat dan weer wel, nog niet eens over nagedacht.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar. Maar het is wel tof om gewoon bier te drinken terwijl je voetbal aan het kijken bent of zo, en dan eens in de zoveel tijd een spins te geven aan die roulette tafel
Ik heb wel wat voor jequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:45 schreef WasMachinator het volgende:
maarja, ik ga eens richting terras!
heb dorst
Komt goed, ik speel wel voor croupierquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:45 schreef dawg het volgende:
[..]
oh zo. ja dat dan weer wel, nog niet eens over nagedacht.
maar met voetbal kijken ben ik meestal nogal uhh, totaal niet met andere dingen bezig. ja, met schelden en juichen etc.
Drink ze!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:45 schreef WasMachinator het volgende:
maarja, ik ga eens richting terras!
heb dorst
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed, ik speel wel voor croupier![]()
And our liver cried "NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!"![]()
Het is roulette. The house always wins.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:50 schreef dawg het volgende:
[..]opportunist.
de bank krijgt toch altijd 5% of zo? who needs croupiers.
ja dat dus. thanks, but no thanks.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is roulette. The house always wins.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy en ik hebben besloten dat als Evie en WT samen een kind krijgen dat dat kind gewoon Sheldon is!
Ook niet met shotglass roulette?quote:
echt briljant ditquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy en ik hebben besloten dat als Evie en WT samen een kind krijgen dat dat kind gewoon Sheldon is!
Wij zien Sheldon er ook gewoon al tussen zitten hequote:
ja hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zien Sheldon er ook gewoon al tussen zitten he
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Lachen dit!!
Nog meer mensen die niks te doen hebben vanavond? Hier is drank!
Trut is ze he?quote:
Ik hou van je!!quote:
Wat is deze? Eerst gaan zuipen, en dan ook nog Samzz ontvoeren terwijl ik me hier loopt te vervelen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van je!!
Desnoods kom ik je asap gewoon ontvoeren zodat we samen kunnen borrelen!!
Ik zal haar ontvoeren voor mn verjaardag *wink wink*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is deze? Eerst gaan zuipen, en dan ook nog Samzz ontvoeren terwijl ik me hier loopt te vervelen?
Je zit te Fokken op je feestje!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal haar ontvoeren voor mn verjaardag *wink wink*
Jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van je!!
Desnoods kom ik je asap gewoon ontvoeren zodat we samen kunnen borrelen!!
Mits ik erbij ben, dan mag hetquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal haar ontvoeren voor mn verjaardag *wink wink*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |