Zeggen dat je het wel gezellig vind om met een maat te stappen, maar dat je zelf vroeg thuis moet zijn omdat je morgen aan een belangrijke raid/missie mee doet in WoW.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar geef even wat insight Flips, jij hebt tieten. Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik jou en je vriendinnen aanspreek dat jullie er niet allemaal met mij vandoor willen gaan maar met die vriend van me?
Know your sarcasm!quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zeggen dat je het wel gezellig vind om met een maat te stappen, maar dat je zelf vroeg thuis moet zijn omdat je morgen aan een belangrijke raid/missie mee doet in WoW.
Daarna vragen of je iets van hem mag drinken omdat je zakgeld op is gegaan aan alle expansion packs van WoW. Je hebt thuis helaas je cape laten liggen.
Ja in zo een geval zou ik mijn vriendin ook gelijk wegtrekkenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zeggen dat je het wel gezellig vind om met een maat te stappen, maar dat je zelf vroeg thuis moet zijn omdat je morgen aan een belangrijke raid/missie mee doet in WoW.
Daarna vragen of je iets van hem mag drinken omdat je zakgeld op is gegaan aan alle expansion packs van WoW. Je hebt thuis helaas je cape laten liggen.
Jij wordt alleen nat van homofiele voetballers!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja in zo een geval zou ik mijn vriendin ook gelijk wegtrekkenOm vervolgens keihard te gaan lachen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga nieteens op de TT reageren, Drommels verhalen zijn te vaak te mooi om waar te zijn..
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daarna vragen of je iets van hen mag drinken omdat je zakgeld op is gegaan aan alle expansion packs van WoW. Je hebt thuis helaas je cape laten liggen.
Een vriend van me liep eens te trollen door te zeggen dat ik een Diablo 3 lanparty had ik in het weekend. Kwam er met veel moeite nog mee weg ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Holy guacamole, mijn pielemuis kromp een beetje ineenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daarna vragen of je iets van hen mag drinken omdat je zakgeld op is gegaan aan alle expansion packs van WoW. Je hebt thuis helaas je cape laten liggen.
Homo's voetballen niet, volgens Frank de Boer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wordt alleen nat van homofiele voetballers!
Squatten is te mooi om waar te zijn. Ik voel me af en toe net zo'n jehovaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga nieteens op de TT reageren, Drommels verhalen zijn te vaak te mooi om waar te zijn..
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste bij AZ zitten, vandaar dat Flipsels voor AZ isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Homo's voetballen niet, volgens Frank de Boer.
Die negeer ik ook altijd, wat is je punt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Squatten is te mooi om waar te zijn. Ik voel me af en toe net zo'n jehova
Ik ben ook voor AZquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste bij AZ zitten, vandaar dat Flipsels voor AZ is
Ik ben geen homofiele voetballer/quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je hem nu niet aan het negeren bentquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die negeer ik ook altijd, wat is je punt?
Pics aub!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben ook voor AZHeb zowaar een vlag van AZ waar ik mij af en toe naakt inwikkel
Echt niet?quote:
Welke verhalen zijn te mooi om waar te zijn dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die negeer ik ook altijd, wat is je punt?
Ik ben ook geen totale klootzak hoor, soms dan wil ik best eens wat terugzeggenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je hem nu niet aan het negeren bent
Niklas Moisander bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste bij AZ zitten, vandaar dat Flipsels voor AZ is
Zie vorig topic.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welke verhalen zijn te mooi om waar te zijn dan?
Jij wel hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:21 schreef Barbusse het volgende:
That´s a lovely dress, think I can talk you out of it?
Gladjes hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:21 schreef Barbusse het volgende:
That´s a lovely dress, think I can talk you out of it?
Dat zuipen met je verjaardag begint steeds interessanter te wordenquote:
Gaat helemaal goed komen dusquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zuipen met je verjaardag begint steeds interessanter te worden
Ik ben subtiel, jeweetsquote:
Je zit ook nog wel op een leeftijd dat je doelgroep nog wat jonger is en op die leeftijd is het ook niet zo vreemd om in de discotheek voor een avondje iemand te scorenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan te geloven is.
Ik ben toch geen kabouter met 0 swag?
Ik ben ouder en ik zie het probleem ook niet. Ik hoef er alleen niet quasi-arrogant voor te doen. Of anderen te kleineren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je zit ook nog wel op een leeftijd dat je doelgroep nog wat jonger is en op die leeftijd is het ook niet zo vreemd om in de discotheek voor een avondje iemand te scoren
Just suit up!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ouder en ik zie het probleem ook niet. Ik hoef er alleen niet quasi-arrogant voor te doen. Of anderen te kleineren.
I will. True story. You dress up so I can dress you downquote:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vrij weinig one night stands hebquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je zit ook nog wel op een leeftijd dat je doelgroep nog wat jonger is en op die leeftijd is het ook niet zo vreemd om in de discotheek voor een avondje iemand te scoren
They all come back begging for more?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vrij weinig one night stands heb
Ik ben 13 oktober jarigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I will. True story. You dress up so I can dress you down
Niet allemaal begging maar vaak loopt het wel wat langerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
They all come back begging for more?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet allemaal begging maar vaak loopt het wel wat langer
Ja want ik heb geen vriendinquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, moest aan jou denken
En wat wil je hebben voor je verjaardag?quote:
Drank en delirium!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat wil je hebben voor je verjaardag?
Maar maar maar ik hoopte op een privé feestje met barbiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als Drommel ook mag komen krijg je een squatrack
Via Geldermalsenquote:
Ik heb zelf niet eens een squatrack. Wil later wel een powerrack kopen trouwensquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als Drommel ook mag komen krijg je een squatrack
Komt goed!quote:
Drommel kruipt jankend in een hoekje als hij mijn suave moves ziet en de vrouwen van mijn keus vergelijkt met de bakvisjes waar hij direct een relatie mee krijgtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar ik hoopte op een privé feestje met barbie
Veel plezier!quote:
Bakvisjesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drommel kruipt jankend in een hoekje als hij mijn suave moves ziet en de vrouwen van mijn keus vergelijkt met de bakvisjes waar hij direct een relatie mee krijgt
Geheel in lijn met u chargeer ik net een beetje teveel.quote:
Denken dat ik chargeerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geheel in lijn met u chargeer ik net een beetje teveel.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik chargeer
Oke er komt niet letterlijk een waterval uit enzo maar je snapt wat ik bedoel
Het is een tragedie van Griekse epische proportiesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Firefly snapt tenminste mijn problemen en hoe het is om aanbeden te worden door de vrouwen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit zijn nog eens problemen die in de Tweede Kamer besproken dienen te worden.
Tweede kamer? In Brussel bedoel je! En het internationaal hof voor de rechten van de mens natuurlijk. Is er al een stille tocht gehouden?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit zijn nog eens problemen die in de Tweede Kamer besproken dienen te worden.
Ja, in Groningen hebben alle dames een stille tocht gelopen zodra bekend was dat ik van de markt was.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is er al een stille tocht gehouden?
Wat dan?quote:
Niet als die van hetzelfde kaliber zijn als waar Mata op valtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed!
[..]
Drommel kruipt jankend in een hoekje als hij mijn suave moves ziet en de vrouwen van mijn keus vergelijkt met de bakvisjes waar hij direct een relatie mee krijgt
Je bent in de war met de stille tocht omdat ze in Groningen wonen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, in Groningen hebben alle dames een stille tocht gelopen zodra bekend was dat ik van de markt was.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als die van hetzelfde kaliber zijn als waar Mata op valt.
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent in de war met de stille tocht omdat ze in Groningen wonen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:50 schreef De profeet het volgende:
Iedereen maar lekker haten op Groningen terwijl het fucked-up gezellig is hier. Donderdagavond: nooit gezeik. Roffa en A-town? Non-stop gezeik. Bitch.
Ik weet niet waar Mata op valt, behalve dat het latina´s zijn. Maar ook die heb je in alle soorten en maten natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als die van hetzelfde kaliber zijn als waar Mata op valt.
Jij loopt hier niet rond hoorquote:
Roffa en A-townquote:
Die wat hij hier liet zien waren wat uiterlijk betreft weinig bijzonderquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Mata op valt, behalve dat het latina´s zijn. Maar ook die heb je in alle soorten en maten natuurlijk.
Ik heb anders nooit gezeik hier in Rotjeknor hoorquote:
Dat is ook een manier om het te zeggen, ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wat hij hier liet zien waren wat uiterlijk betreft weinig bijzonder.
Verhuizen naar de desbetreffende tuin..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Stel. De Zwarte Cross is nagenoeg in je achtertuin. En je zit thuis.
Wát.
Doe je dan?
In een hoekje zitten janken omdat je niet naar de Zwarte Cross gaat, ook al is het in je achtertuin.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Wát.
Doe je dan?
Het gaat ook om het innerlijk ijsprinsesje van mequote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar ik denk niet dat jij op lege dozen valt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het gaat ook om het innerlijk ijsprinsesje van me
Het is gewoon een feit dat er in A-town en Roffa zoveel meer politie op de been is omdat de sfeer daar toch een stuk minder gemoedelijk is dan in Groningen. Ik heb gisteren nog met een dude die ik niet kende een fles apfelkorn lopen leeg zuipen. No way dat dat me in A-town of Roffa luktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb anders nooit gezeik hier in Rotjeknor hoor![]()
Ligt eraan hoe je jezelf opstelt tegen de rest..
True!quote:
Dat komt misschien omdat Amsterdam en Rotterdam drukke steden zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat er in A-town en Roffa zoveel meer politie op de been is omdat de sfeer daar toch een stuk minder gemoedelijk is dan in Groningen. Ik heb gisteren nog met een dude die ik niet kende een fles apfelkorn lopen leeg zuipen. No way dat dat me in A-town of Roffa lukt
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verhuizen naar de desbetreffende tuin..
In tegendeel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een hoekje zitten janken omdat je niet naar de Zwarte Cross gaat, ook al is het in je achtertuin.
I start on the outside and then work my way inquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar ik denk niet dat jij op lege dozen valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan natuurlijk, geen idee. Maar ja, wat de een supermooi vind kan de ander weer niks vinden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heus wel!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat er in A-town en Roffa zoveel meer politie op de been is omdat de sfeer daar toch een stuk minder gemoedelijk is dan in Groningen. Ik heb gisteren nog met een dude die ik niet kende een fles apfelkorn lopen leeg zuipen. No way dat dat me in A-town of Roffa lukt
Zwarte crossquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Wát.
Doe je dan?
Ook verhoudingsgewijs is er veel meer politie op de been. Meestal in Groningen zijn er 2 of 4 agenten afhankelijk van de avond maar ik heb ze nog nooit in actie gezien. Overigens heb ik ook nog maar 1 knokpartij gezien en ik ben echt kapotvaak in de stadquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat Amsterdam en Rotterdam drukke steden zijn.
Klopt. Daarom was je eerdere opmerking ook wel heel erg onzin he.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, geen idee. Maar ja, wat de een supermooi vind kan de ander weer niks vinden.
Samzzz is er niet omdat Bart er niet is natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zwarte crossWaarom ben je er niet? En waarom is Samzz er niet?
Wie is Bart?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Samzzz is er niet omdat Bart er niet is natuurlijk
En anders was je hier geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is Bart?
Ik ben er niet omdat ik vanavond moet werken.
Bartholmuisquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is Bart?
Oh, je dacht dat hij serieus bedoeld was?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Daarom was je eerdere opmerking ook wel heel erg onzin he.
Dat is zo'n onzin!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in Roffa en A-town zoveel patsen zou krijgen he
Vertel me dat je niet zó blond bentquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is Bart?
Philquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
I see your trueeeeeeeeeeeeee colorsssssssssss and that's why I love youuuuuuuuuuuuuuuuu
Precies. ZC is overratedquote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, je dacht dat hij serieus bedoeld was?
Nee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vertel me dat je niet zó blond bent
Cindyquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/True_Colors_(song)quote:
Wat kom je prikkelbaar over vandaagquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. ZC is overrated.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
Natuurlijk ga ik niet lopen schelden maar de feiten liegen er gewoon niet omquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zo'n onzin!!
Dat denkt iedereen buiten de randstad en gek word ik ervan!!
Ja als jij met een arrogante kutkop een groep mensen gaat staan uitschelden krijg je patsen!!
Verder is dat heus niet zo hoor!
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. ZC is overrated.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
Die is onvolledig, Phil Collins heeft 'm ook gecovered.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/True_Colors_(song)
Dat zeg ik dus, coverquote:
Bullshit feiten!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik niet lopen schelden maar de feiten liegen er gewoon niet om
Van diezelfde paginaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die is onvolledig, Phil Collins heeft 'm ook gecovered.
[..]
Dat zeg ik dus, cover
quote:Phil Collins version
"True Colors"
Single by Phil Collins
from the album ...Hits
B-side Don't Lose My Number
Take Me Home
Released 26 October 1998[5]
Format CD
Genre Pop, smooth jazz
Length 4:34
Label Atlantic, Virgin, WEA
Writer(s) Tom Kelly, Billy Steinberg
Producer Kenneth "Babyface" Edmonds
Phil Collins singles chronology
"The Same Moon"
(1997) "True Colors"
(1998) "You'll Be in My Heart"
(1999)
In 1998, the song was covered by Phil Collins for his compilation album ...Hits. The version was a smooth-jazz-influenced version compared to the original. R&B singer Kenneth "Babyface" Edmonds produced and provided backing vocals.
The track peaked at number 2 on the U.S. Billboard Hot Adult Contemporary Tracks chart and at number 26 on the UK Singles Chart.
Omdat ik kort antwoord geef?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat kom je prikkelbaar over vandaag
Geef de feiten maar. Zwart op wit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik niet lopen schelden maar de feiten liegen er gewoon niet om
Ze zijn gebaseerd op onwetendheid en verdraaide media berichten!quote:
Ik heb ook nog nooit gezeik gehad in Damsko. Alleen maar lol. Terwijl ik in Enschede aangerand ben. Kan je nagaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn gebaseerd op onwetendheid en verdraaide media berichten!
Ik ben zo eng vaak in Rotterdam en Amsterdam wezen stappen en echt nog nooit gezeik gehad!
Mwah, scrollen is voor mietjesquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik kort antwoord geef?
Ik wil ook wel ellenlange zinnen voor je typen die het hoe en waarom verklaren zodat je iig niet het gevoel hebt dat ik prikkelbaar overkom en zodat je dus ook niet treurige smileys in je bericht hoeft te voegen.
Je snapt dat ik dat bewust doe, hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]hoe bedoel je prikkelbaar overkomen.
Mjah. Zo gevaarlijk zijn Amsterdam en Rotterdam echt niet hoor. Maar dat willen mensen vaak niet geloven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit gezeik gehad in Damsko. Alleen maar lol. Terwijl ik in Enschede aangerand ben. Kan je nagaan.
Doe maar, politie op straat afgezet aan het aantal inwoners en het aantal toeristen van alle grotere steden van Nederland. Tevens cijfers van incidenten, ook afgezet aan het aantal inwoners en toeristen in alle grotere steden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik op cbs wat kan vinden
Ik moet er wel bij zeggen dat ik in de Bijlmer ook wel eens lastig ben gevallenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah. Zo gevaarlijk zijn Amsterdam en Rotterdam echt niet hoor. Maar dat willen mensen vaak niet geloven.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik op cbs wat kan vinden
Dat kan toch niet Flips, dat is eng! Randstad enzo brrrr!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon een keer stappen in Amsterdam of welke grote stad dan ook buiten Groningen en ervaar je het zelf een keer.
Oiquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik kort antwoord geef?
Ik wil ook wel ellenlange zinnen voor je typen die het hoe en waarom verklaren zodat je iig niet het gevoel hebt dat ik prikkelbaar overkom en zodat je dus ook niet treurige smileys in je bericht hoeft te voegen.
Mietje!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan toch niet Flips, dat is eng! Randstad enzo brrrr!
Nee, echt, ik voel me dan ontzettend klein en nietig enzo, al die grote boze mensen met wapens in hun zak en die je achterna lopen dezelfde kant op, en de zelfde winkels in gaan!quote:
Dude, ga zuipen of zo en neem mij niet zo serieusquote:
Ik zag het, awkwardquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je moeder en dateding op dezelfde fb status reageren
En dat je ma meteen appt om te vragen wie die leuke jongen is. FML
Ik ben aan het werk, dus zuipen gaat er niet in zitten. En jou serieus nemen? Ja, graagquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, ga zuipen of zo en neem mij niet zo serieus.
Mijn walhalla is het ook niet. Nou ja, ik ben wel weg van Amsterdamquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:19 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind Amsterdam altijd wel chill. Nou moet ik zeggen dat ik er niet tot laat ben wezen stappen. Maar over het algemeen zijn de mensen wel vriendelijk vind ik. Hoewel het niet mijn walhalla is, dat ook weer niet.
Dus iedereen buiten de randstad is klein, blij, heeft geen wapens, lopen niemand achterna en in iedere winkel zie je maar 1 klant en wacht je keurig tot die buiten is zodat je niet tegelijk met een ander pesoon in dezelfde winkel bent?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, echt, ik voel me dan ontzettend klein en nietig enzo, al die grote boze mensen met wapens in hun zak en die je achterna lopen dezelfde kant op, en de zelfde winkels in gaan!
Ik besloot vanmorgen heel dapper na 2 weken niks doen weer met m'n broertje mee te gaan sporten.. auwquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:20 schreef MohMi het volgende:
Damn, luiuiuiuiZo'n dag waarop je niks moet en alles mag...en dus niks doet
![]()
Ik heb terug geappt: Oh is gewoon iemand die ik heel vaag ken joh!quote:
Kon niet echt iets veelzeggends vinden maar dit moet toch wel iets zeggen over de stedenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe maar, politie op straat afgezet aan het aantal inwoners en het aantal toeristen van alle grotere steden van Nederland. Tevens cijfers van incidenten, ook afgezet aan het aantal inwoners en toeristen in alle grotere steden.
Ik ben benieuwd.
Maar dan heb je wel het voldane gevoel dat je iets nuttigs hebt gedaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik besloot vanmorgen heel dapper na 2 weken niks doen weer met m'n broertje mee te gaan sporten.. auw
Jij hebt niet dezelfde relatie met je moeder als dat je met je knul hebt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb terug geappt: Oh is gewoon iemand die ik heel vaag ken joh!
Ga haar heus niet vertellen dat hij me met regelmaat flink uitwoond natuurlijk
Dan krijg ik patsenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon een keer stappen in Amsterdam of welke grote stad dan ook buiten Groningen en ervaar je het zelf een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |