Ach, elke fokman haalt 180 kg deadlift.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:49 schreef krokdown het volgende:
Patsermaus zul je bedoel.
Recstep voor die gast, want voedingschema enzo
JA G GWN 269 BANKDRUKKEN JWTGquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ach, elke fokman haalt 180 kg deadlift.
4% BF en 30 cm, jwtog.
Jij bent gewoon jaloers. Met je lichaam dat zonder spieren al veel te breed is voor je hoofd.quote:
A-town?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:50 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Iedereen maar lekker haten op Groningen terwijl het fucked-up gezellig is hier. Donderdagavond: nooit gezeik. Roffa en A-town? Non-stop gezeik. Bitch.
Zo noemen opperbaas-rapper Sjaak en Darryl Amsterdam. Ik maak geen grap.quote:
Ik dacht dat het Damsco heettequote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:52 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Zo noemen opperbaas-rapper Sjaak en Darryl Amsterdam. Ik maak geen grap.
Kan wel even zorgen voor wat gezeik in die boerenzooi daar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:50 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Iedereen maar lekker haten op Groningen terwijl het fucked-up gezellig is hier. Donderdagavond: nooit gezeik. Roffa en A-town? Non-stop gezeik. Bitch.
Heb nooit problemen in Rotterdam hoor. Het is maar net hoe je je gedraagt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:50 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Doe je niets aan, ik haal mijn immense schouders op.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers. Met je lichaam dat zonder spieren al veel te breed is voor je hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |