Gladjes hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:21 schreef Barbusse het volgende:
That´s a lovely dress, think I can talk you out of it?
Dat zuipen met je verjaardag begint steeds interessanter te wordenquote:
Gaat helemaal goed komen dusquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zuipen met je verjaardag begint steeds interessanter te worden
Ik ben subtiel, jeweetsquote:
Je zit ook nog wel op een leeftijd dat je doelgroep nog wat jonger is en op die leeftijd is het ook niet zo vreemd om in de discotheek voor een avondje iemand te scorenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan te geloven is.
Ik ben toch geen kabouter met 0 swag?
Ik ben ouder en ik zie het probleem ook niet. Ik hoef er alleen niet quasi-arrogant voor te doen. Of anderen te kleineren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je zit ook nog wel op een leeftijd dat je doelgroep nog wat jonger is en op die leeftijd is het ook niet zo vreemd om in de discotheek voor een avondje iemand te scoren
Just suit up!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ouder en ik zie het probleem ook niet. Ik hoef er alleen niet quasi-arrogant voor te doen. Of anderen te kleineren.
I will. True story. You dress up so I can dress you downquote:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vrij weinig one night stands hebquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je zit ook nog wel op een leeftijd dat je doelgroep nog wat jonger is en op die leeftijd is het ook niet zo vreemd om in de discotheek voor een avondje iemand te scoren
They all come back begging for more?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vrij weinig one night stands heb
Ik ben 13 oktober jarigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I will. True story. You dress up so I can dress you down
Niet allemaal begging maar vaak loopt het wel wat langerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
They all come back begging for more?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet allemaal begging maar vaak loopt het wel wat langer
Ja want ik heb geen vriendinquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, moest aan jou denken
En wat wil je hebben voor je verjaardag?quote:
Drank en delirium!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat wil je hebben voor je verjaardag?
Maar maar maar ik hoopte op een privé feestje met barbiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als Drommel ook mag komen krijg je een squatrack
Via Geldermalsenquote:
Ik heb zelf niet eens een squatrack. Wil later wel een powerrack kopen trouwensquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als Drommel ook mag komen krijg je een squatrack
Komt goed!quote:
Drommel kruipt jankend in een hoekje als hij mijn suave moves ziet en de vrouwen van mijn keus vergelijkt met de bakvisjes waar hij direct een relatie mee krijgtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar ik hoopte op een privé feestje met barbie
Veel plezier!quote:
Bakvisjesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drommel kruipt jankend in een hoekje als hij mijn suave moves ziet en de vrouwen van mijn keus vergelijkt met de bakvisjes waar hij direct een relatie mee krijgt
Geheel in lijn met u chargeer ik net een beetje teveel.quote:
Denken dat ik chargeerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geheel in lijn met u chargeer ik net een beetje teveel.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik chargeer
Oke er komt niet letterlijk een waterval uit enzo maar je snapt wat ik bedoel
Het is een tragedie van Griekse epische proportiesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Firefly snapt tenminste mijn problemen en hoe het is om aanbeden te worden door de vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |