Ik heb zelf niet eens een squatrack. Wil later wel een powerrack kopen trouwensquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als Drommel ook mag komen krijg je een squatrack
Komt goed!quote:
Drommel kruipt jankend in een hoekje als hij mijn suave moves ziet en de vrouwen van mijn keus vergelijkt met de bakvisjes waar hij direct een relatie mee krijgtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar ik hoopte op een privé feestje met barbie
Veel plezier!quote:
Bakvisjesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drommel kruipt jankend in een hoekje als hij mijn suave moves ziet en de vrouwen van mijn keus vergelijkt met de bakvisjes waar hij direct een relatie mee krijgt
Geheel in lijn met u chargeer ik net een beetje teveel.quote:
Denken dat ik chargeerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geheel in lijn met u chargeer ik net een beetje teveel.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik chargeer
Oke er komt niet letterlijk een waterval uit enzo maar je snapt wat ik bedoel
Het is een tragedie van Griekse epische proportiesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Firefly snapt tenminste mijn problemen en hoe het is om aanbeden te worden door de vrouwen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit zijn nog eens problemen die in de Tweede Kamer besproken dienen te worden.
Tweede kamer? In Brussel bedoel je! En het internationaal hof voor de rechten van de mens natuurlijk. Is er al een stille tocht gehouden?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit zijn nog eens problemen die in de Tweede Kamer besproken dienen te worden.
Ja, in Groningen hebben alle dames een stille tocht gelopen zodra bekend was dat ik van de markt was.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is er al een stille tocht gehouden?
Wat dan?quote:
Niet als die van hetzelfde kaliber zijn als waar Mata op valtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed!
[..]
Drommel kruipt jankend in een hoekje als hij mijn suave moves ziet en de vrouwen van mijn keus vergelijkt met de bakvisjes waar hij direct een relatie mee krijgt
Je bent in de war met de stille tocht omdat ze in Groningen wonen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, in Groningen hebben alle dames een stille tocht gelopen zodra bekend was dat ik van de markt was.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als die van hetzelfde kaliber zijn als waar Mata op valt.
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent in de war met de stille tocht omdat ze in Groningen wonen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:50 schreef De profeet het volgende:
Iedereen maar lekker haten op Groningen terwijl het fucked-up gezellig is hier. Donderdagavond: nooit gezeik. Roffa en A-town? Non-stop gezeik. Bitch.
Ik weet niet waar Mata op valt, behalve dat het latina´s zijn. Maar ook die heb je in alle soorten en maten natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als die van hetzelfde kaliber zijn als waar Mata op valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |