Zeggen dat je het wel gezellig vind om met een maat te stappen, maar dat je zelf vroeg thuis moet zijn omdat je morgen aan een belangrijke raid/missie mee doet in WoW.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar geef even wat insight Flips, jij hebt tieten. Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik jou en je vriendinnen aanspreek dat jullie er niet allemaal met mij vandoor willen gaan maar met die vriend van me?
Know your sarcasm!quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zeggen dat je het wel gezellig vind om met een maat te stappen, maar dat je zelf vroeg thuis moet zijn omdat je morgen aan een belangrijke raid/missie mee doet in WoW.
Daarna vragen of je iets van hem mag drinken omdat je zakgeld op is gegaan aan alle expansion packs van WoW. Je hebt thuis helaas je cape laten liggen.
Ja in zo een geval zou ik mijn vriendin ook gelijk wegtrekkenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zeggen dat je het wel gezellig vind om met een maat te stappen, maar dat je zelf vroeg thuis moet zijn omdat je morgen aan een belangrijke raid/missie mee doet in WoW.
Daarna vragen of je iets van hem mag drinken omdat je zakgeld op is gegaan aan alle expansion packs van WoW. Je hebt thuis helaas je cape laten liggen.
Jij wordt alleen nat van homofiele voetballers!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja in zo een geval zou ik mijn vriendin ook gelijk wegtrekkenOm vervolgens keihard te gaan lachen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga nieteens op de TT reageren, Drommels verhalen zijn te vaak te mooi om waar te zijn..
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daarna vragen of je iets van hen mag drinken omdat je zakgeld op is gegaan aan alle expansion packs van WoW. Je hebt thuis helaas je cape laten liggen.
Een vriend van me liep eens te trollen door te zeggen dat ik een Diablo 3 lanparty had ik in het weekend. Kwam er met veel moeite nog mee weg ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Holy guacamole, mijn pielemuis kromp een beetje ineenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daarna vragen of je iets van hen mag drinken omdat je zakgeld op is gegaan aan alle expansion packs van WoW. Je hebt thuis helaas je cape laten liggen.
Homo's voetballen niet, volgens Frank de Boer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wordt alleen nat van homofiele voetballers!
Squatten is te mooi om waar te zijn. Ik voel me af en toe net zo'n jehovaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga nieteens op de TT reageren, Drommels verhalen zijn te vaak te mooi om waar te zijn..
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste bij AZ zitten, vandaar dat Flipsels voor AZ isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Homo's voetballen niet, volgens Frank de Boer.
Die negeer ik ook altijd, wat is je punt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Squatten is te mooi om waar te zijn. Ik voel me af en toe net zo'n jehova
Ik ben ook voor AZquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste bij AZ zitten, vandaar dat Flipsels voor AZ is
Ik ben geen homofiele voetballer/quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je hem nu niet aan het negeren bentquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die negeer ik ook altijd, wat is je punt?
Pics aub!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben ook voor AZHeb zowaar een vlag van AZ waar ik mij af en toe naakt inwikkel
Echt niet?quote:
Welke verhalen zijn te mooi om waar te zijn dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die negeer ik ook altijd, wat is je punt?
Ik ben ook geen totale klootzak hoor, soms dan wil ik best eens wat terugzeggenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je hem nu niet aan het negeren bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |