Je snapt dat ik dat bewust doe, hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]hoe bedoel je prikkelbaar overkomen.
Mjah. Zo gevaarlijk zijn Amsterdam en Rotterdam echt niet hoor. Maar dat willen mensen vaak niet geloven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit gezeik gehad in Damsko. Alleen maar lol. Terwijl ik in Enschede aangerand ben. Kan je nagaan.
Doe maar, politie op straat afgezet aan het aantal inwoners en het aantal toeristen van alle grotere steden van Nederland. Tevens cijfers van incidenten, ook afgezet aan het aantal inwoners en toeristen in alle grotere steden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik op cbs wat kan vinden
Ik moet er wel bij zeggen dat ik in de Bijlmer ook wel eens lastig ben gevallenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah. Zo gevaarlijk zijn Amsterdam en Rotterdam echt niet hoor. Maar dat willen mensen vaak niet geloven.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik op cbs wat kan vinden
Dat kan toch niet Flips, dat is eng! Randstad enzo brrrr!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon een keer stappen in Amsterdam of welke grote stad dan ook buiten Groningen en ervaar je het zelf een keer.
Oiquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik kort antwoord geef?
Ik wil ook wel ellenlange zinnen voor je typen die het hoe en waarom verklaren zodat je iig niet het gevoel hebt dat ik prikkelbaar overkom en zodat je dus ook niet treurige smileys in je bericht hoeft te voegen.
Mietje!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan toch niet Flips, dat is eng! Randstad enzo brrrr!
Nee, echt, ik voel me dan ontzettend klein en nietig enzo, al die grote boze mensen met wapens in hun zak en die je achterna lopen dezelfde kant op, en de zelfde winkels in gaan!quote:
Dude, ga zuipen of zo en neem mij niet zo serieusquote:
Ik zag het, awkwardquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je moeder en dateding op dezelfde fb status reageren
En dat je ma meteen appt om te vragen wie die leuke jongen is. FML
Ik ben aan het werk, dus zuipen gaat er niet in zitten. En jou serieus nemen? Ja, graagquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, ga zuipen of zo en neem mij niet zo serieus.
Mijn walhalla is het ook niet. Nou ja, ik ben wel weg van Amsterdamquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:19 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind Amsterdam altijd wel chill. Nou moet ik zeggen dat ik er niet tot laat ben wezen stappen. Maar over het algemeen zijn de mensen wel vriendelijk vind ik. Hoewel het niet mijn walhalla is, dat ook weer niet.
Dus iedereen buiten de randstad is klein, blij, heeft geen wapens, lopen niemand achterna en in iedere winkel zie je maar 1 klant en wacht je keurig tot die buiten is zodat je niet tegelijk met een ander pesoon in dezelfde winkel bent?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, echt, ik voel me dan ontzettend klein en nietig enzo, al die grote boze mensen met wapens in hun zak en die je achterna lopen dezelfde kant op, en de zelfde winkels in gaan!
Ik besloot vanmorgen heel dapper na 2 weken niks doen weer met m'n broertje mee te gaan sporten.. auwquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:20 schreef MohMi het volgende:
Damn, luiuiuiuiZo'n dag waarop je niks moet en alles mag...en dus niks doet
![]()
Ik heb terug geappt: Oh is gewoon iemand die ik heel vaag ken joh!quote:
Kon niet echt iets veelzeggends vinden maar dit moet toch wel iets zeggen over de stedenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe maar, politie op straat afgezet aan het aantal inwoners en het aantal toeristen van alle grotere steden van Nederland. Tevens cijfers van incidenten, ook afgezet aan het aantal inwoners en toeristen in alle grotere steden.
Ik ben benieuwd.
Maar dan heb je wel het voldane gevoel dat je iets nuttigs hebt gedaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik besloot vanmorgen heel dapper na 2 weken niks doen weer met m'n broertje mee te gaan sporten.. auw
Jij hebt niet dezelfde relatie met je moeder als dat je met je knul hebt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb terug geappt: Oh is gewoon iemand die ik heel vaag ken joh!
Ga haar heus niet vertellen dat hij me met regelmaat flink uitwoond natuurlijk
Dan krijg ik patsenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon een keer stappen in Amsterdam of welke grote stad dan ook buiten Groningen en ervaar je het zelf een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |