Ja oeeeh straks loopt ie boos wegquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:16 schreef Stefan het volgende:
Wat zit Veenstra nou te zeiken dat de voicelift Armin van Buuren, hoezo genant omdat Corsten gast is?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:56 schreef Qunix het volgende:
System F![]()
Dance Vally Theme 2001
Out Of The Blue
Gaan ze hem zo nog helemaal draaien?quote:
Jup, na het nieuws.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Gaan ze hem zo nog helemaal draaien?
Nee, ik kom vol verwachting weer binnen, hoor ik Pinkquote:
Wat, ben je in verwachting?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik kom vol verwachting weer binnen, hoor ik Pink
Nee, dan had ik je dat vast al wel verteld, als sort of dagboek zijndequote:
Ja, maar bij mij nog niet aan het vervelen...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:18 schreef alors het volgende:
deze is ook weer in de high rotation gezet volgens mij
Nu al teveel gezopenquote:
nope, heb sinds gisterenochtend 10u minder dan 3 uur geslapen....quote:
nee, heb al gegeten. vlees op een bakplaat. gezellig met collegaequote:
Ahquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, heb al gegeten. vlees op een bakplaat. gezellig met collegae
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, heb sinds gisterenochtend 10u minder dan 3 uur geslapen....
eigen keus hoor. ik moest zo nodig vannacht naar Batmanmarathon..... was 10u vanochtend thuis en om 13.30u ging de wekker voor een teamuitjequote:
Hoe was TDKR? zonder spoilers aub, ga `m volgende week pas kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigen keus hoor. ik moest zo nodig vannacht naar Batmanmarathon..... was 10u vanochtend thuis en om 13.30u ging de wekker voor een teamuitje
en overdag slapen wil niet goed. te licht en ik heb geen goede verduistering. misschien had ik zo'n blinddoekdingetje moeten kopen. nu ff Stenders proberen af te luisteren en dan morgen uitslapen. als ik nu naar bed ga ben ik vannacht om 4u ofzo wakker
minder goed dan TDK, maar beter dan BB. ik vond em vet. Bane wordt imho geweldig gespeeld, met Catwoman had meer gedaan kunnen worden. en als je BB en TDK niet zo goed meer in je hoofd hebt zou ik ze nog ff kijken. Dat maakt de ervaring net wat beterquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe was TDKR? zonder spoilers aub, ga `m volgende week pas kijken
Singletje van deze plaat aanwezig hierquote:
Ok klinkt goed! had idd al gelezen dat je beter BB en TDK nog eens moet herkijken voordat je TDKR gaat zien. Dat ga ik dan ook zeker doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
minder goed dan TDK, maar beter dan BB. ik vond em vet. Bane wordt imho geweldig gespeeld, met Catwoman had meer gedaan kunnen worden. en als je BB en TDK niet zo goed meer in je hoofd hebt zou ik ze nog ff kijken. Dat maakt de ervaring net wat beterPaar dingetjes waren wel wat cheezy, maar Nolan mag dat best
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Singletje van deze plaat aanwezig hier
Vet!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Singletje van deze plaat aanwezig hier
zeker doen, tis niet voor niets een trilogie. in TDKR komen aardig wat verwijzingen naar de eerdere delen. herzien is niet verplicht maar wel verstandig. en tis een hele zit...165minuten! overigens ga ik em volgend jaar herzien, heb nu tussen half7 en half8 wel wat flarden gemist...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ok klinkt goed! had idd al gelezen dat je beter BB en TDK nog eens moet herkijken voordat je TDKR gaat zien. Dat ga ik dan ook zeker doen
olaquote:
goed bezigquote:
Dat dacht ik! En ben weer aardig opgeknapt, dus kan er ook van genietenquote:
Aankomende week 3v12, daarna Effe Ekdomquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:05 schreef minthy het volgende:
Welk programma gaat Stenders komende week deels overnemen? 3 voor 12??
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:05 schreef minthy het volgende:
Welk programma gaat Stenders komende week deels overnemen? 3 voor 12??
Oh, tofquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:07 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Deze week 3v12, volgende week Effe Ekdom
ik kijk en luister via de webcam en het geluid klinkt wat matter en vlakkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik heb nergens last van met het geluid?
Via de 3FM webcam is het geluid erg zacht en vlak ja, via de KermisFM webcam gaat 't al wat beter... maar het blijft semi-lokalo natuurlijk. Ze hebben daar nou eenmaal niet het budget wat bijv. 3FM heeft qua mobiele studio's.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
wat ee nbaggergeluid zeg! maar ach, tis kermis, dan mag dat
ik vind het niet erg hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via de 3FM webcam is het geluid erg zacht en vlak ja, via de KermisFM webcam gaat 't al wat beter... maar het blijft semi-lokalo natuurlijk.
NEE! Een stream uit de toekomstquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:21 schreef Qunix het volgende:
Ik open een andere stream en loop ineens dik 2 minuten voor....
ah, u bent Sherlock?quote:
Misschien loopt mijn stream achter, maar ik typte het nog voor ze begonnen met het eerste couplet te zingen in dit nummerquote:
ah, okquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:24 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien loopt mijn stream achter, maar ik typte het nog voor ze begonnen met het eerste couplet te zingen in dit nummer
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 22:25:22Ik neem vanavond hooi mee naar bed, om mijn nachtmerries te voeren! reageer retweet
Nee dat dacht ik meteen al want bij het refrein begonnen ze allemaal heel hard te lachen in de studioquote:
die is op pad gestuurd geloof ikquote:
zitten inderdaad 2 niet onaantrekkelijke dames in de groepquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:34 schreef alors het volgende:
Ze moeten echt wel heel lekker zijn, want ik denk niet dat ze op hun muziek zijn uitgekozen...
En als hij dan ein-de-lijk eens ontmaagd is, dan gaan ze daar nog een jaar over doorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:39 schreef alors het volgende:
Nou ik ga wat anders opzetten, die Matanja moet ik niet en dat eeuwig gedram over Freeks ontmaagding ben ik ook wel een beetje zat inmiddels.
als jij Freek nou eens gaat ontmaagden...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:39 schreef alors het volgende:
Nou ik ga wat anders opzetten, die Matanja moet ik niet en dat eeuwig gedram over Freeks ontmaagding ben ik ook wel een beetje zat inmiddels.
Idd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:41 schreef henkde_j het volgende:
Nog even er is 365 dagen per jaar een glazenhuis
SPOILER: Vrijdag de 13 20-07-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
bij mij nietquote:
allebei http://www.valtifest.nl/sponsorsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
"3FM presents: Valtifest"? Das toch een feestje van MTV?
Oké, ik kreeg al beelden voor me dat ze de boel daar gingen kapenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
allebei http://www.valtifest.nl/sponsors
Stenders Latevermaak op locatie is altijd een stuk minder leuk dan gewoon vanuit de 3FM studio...quote:
Oeh dat kan wel tof wordenquote:
Ik luister gewoon via de kabel, maar ik hoor geen verschil met normaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:07 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Stenders Latevermaak op locatie is altijd een stuk minder leuk dan gewoon vanuit de 3FM studio...
ik zit al een paar uur in te kakkenquote:
Der Rudy is alleen nog af en toe te horen op Radio 6quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Oeh dat kan wel tof wordenWel jammer dat Der Rudy het niet doet
Ja weet ik, erg jammerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Der Rudy is alleen nog af en toe te horen op Radio 6
HOOoonk!quote:
Ik vind het alleen gezellig op een pleinenfeest oid, als de stemming er lekker bijhangt... Niet zo op de radioquote:
Dat was ook een gekkenhuis daar. Dolle boelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:26 schreef henkde_j het volgende:
Gaat goed los daar. Doet mij denken aan Serieuzz Live in Eindhoven![]()
[ afbeelding ]
3rdKipquote:
ik wil eigenlijk nog een eens een muziekfestival met als thema "poep" organiseren: Turd Rockquote:
Met gast optreden om 23:00 Gratis Bier!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk nog een eens een muziekfestival met als thema "poep" organiseren: Turd Rock
Nee, dit is het welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
ah, de MH. nog niet gehoord.....mmm, gaat ie nog rocken?
buh, dan vind ik het niet heel veel soeps...quote:
Och, ik wen er al aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
buh, dan vind ik het niet heel veel soeps...
hoiquote:
Ik luister niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi
had jij niet met Freek in de katapult gemoeten? of ga hem ontmaagden!
hij zat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister niet.
Zit ie in de katapult? Ik heb geen zin om te gaan kijken.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:43 schreef minthy het volgende:
Wat draait ie een fijne ouwe meuk vanavond
Hij zou volgens mij per september kappen, maar ik hoor niet altijd alles meerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:07 schreef Evertjan het volgende:
hebbben we zo wel Giel en Gerard in de Freaknacht? Of is Gerard al direct gestopt met de Freaknacht?
Trustequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga slapen. ben te gaar om nog een uur te luisteren. tot later en welterusten
nn Rockjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga slapen. ben te gaar om nog een uur te luisteren. tot later en welterusten
het swingt wel lekkerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Pure triestheid dit, gebrek aan inspiratie
Ik gok van wel. Hoop dat hij nog even langswipt in het topic, wou hem nog even een goede vakantie toezoenenquote:
Truste Rockiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
ga jij nog op vakantie of moet je nog werken de hele zomer?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok van wel. Hoop dat hij nog even langswipt in het topic, wou hem nog even een goede vakantie toezoenen
Ik mag nog 4 weken werken, dus dat gaat lekker snel! En ik gok dat ik thuis blijf dit jaar. Net als vorig jaar en alle jaren daarvoor. Heel misschien dat ik het nog in m'n hoofd ga halen om naar Frankrijk te rijden, maar dat hangt er vanaf of ik zin heb om dat alleen te gaan doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ga jij nog op vakantie of moet je nog werken de hele zomer?
weekje Belgische Ardennen over 5 wekenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag nog 4 weken werken, dus dat gaat lekker snel! En ik gok dat ik thuis blijf dit jaar. Net als vorig jaar en alle jaren daarvoor. Heel misschien dat ik het nog in m'n hoofd ga halen om naar Frankrijk te rijden, maar dat hangt er vanaf of ik zin heb om dat alleen te gaan doen![]()
En jij?
Ik vind het nog steeds een vreselijk vehikel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
Dacht dat ik Rudimental nu wel eens zat zou zijn, maar nee. Trek het nog steeds goed
Ik ook, maar nog geen zin om mijn nest in te duikenquote:
Ook nice! Ging ik wel eens een dagje heen. Gewoon rond een uur of 9 's avonds bedenken van "hey, ik heb zin in de Ardennen" en de wekker zetten om 4u en gewoon gaan!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
weekje Belgische Ardennen over 5 wekenlekker relaxen in de heuvels
Ontiegelijk aanstekelijk, kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een vreselijk vehikel.
Muziek moet mij wakker houden....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, maar nog geen zin om mijn nest in te duiken
Het programma houdt me iig niet wakker vandaagquote:
Qunix kan wel een espresso gebruikenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:18 schreef Evertjan het volgende:
ik trek nog een blikje Grolsch open, iemand anders nog wat te drinken?
Ice tea?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:18 schreef Evertjan het volgende:
ik trek nog een blikje Grolsch open, iemand anders nog wat te drinken?
toen ik gisteren bij het Valkhof in Nijmegen kwam en de 3FM studio zag staan kreeg ik sowieso al een Glazen Huis gevoelquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:25 schreef Evertjan het volgende:
ik verheug me nu al op 3voor12 met Rob als ik deze platen hoor
Fred moet er dan ook bij zijn... Fred-platen zijn helemaal tof (vage rock).quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:25 schreef Evertjan het volgende:
Wut, wanneer gaat ie dat doen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:25 schreef Evertjan het volgende:
Oh, echt?quote:
quote:
twitter:roos3fm twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 03:02:41Hè hè thuis. Nijmegen bedankt! Ik ben aan vakantie toe. Komende 3 weken geven @Robstenders en @paul3fm de #3voor12 platen water. reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]twitter:roos3fm twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 03:02:41Hè hè thuis. Nijmegen bedankt! Ik ben aan vakantie toe. Komende 3 weken geven @Robstenders en @paul3fm de #3voor12 platen water. reageer retweet
Nou, die van mij toch echt wel, zit geen beweging meer inquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dubbele takke-herrie... been staat niet stil....
Heel veel plezier!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:49 schreef wolfrolf het volgende:
Zo. Bane is een badass motherfucker!TDKR
Nu slapen! En over 3 weken me weer eens melden hier! Doei! XOXOXOXOXOX
FIJNE VAKANTIEEEE XOXOXOXOXOXquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:49 schreef wolfrolf het volgende:
Zo. Bane is een badass motherfucker!TDKR
Nu slapen! En over 3 weken me weer eens melden hier! Doei! XOXOXOXOXOX
Ik vind het haast genant worden, dat geleuter over zijn ontmaagdingquote:
Ik hou niet van Nederlandstaligquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:53 schreef Dichterbijer het volgende:
Nou Dennis... ik zit er klaar voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |