Ja oeeeh straks loopt ie boos wegquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:16 schreef Stefan het volgende:
Wat zit Veenstra nou te zeiken dat de voicelift Armin van Buuren, hoezo genant omdat Corsten gast is?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:56 schreef Qunix het volgende:
System F![]()
Dance Vally Theme 2001
Out Of The Blue
Gaan ze hem zo nog helemaal draaien?quote:
Jup, na het nieuws.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Gaan ze hem zo nog helemaal draaien?
Nee, ik kom vol verwachting weer binnen, hoor ik Pinkquote:
Wat, ben je in verwachting?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik kom vol verwachting weer binnen, hoor ik Pink
Nee, dan had ik je dat vast al wel verteld, als sort of dagboek zijndequote:
Ja, maar bij mij nog niet aan het vervelen...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:18 schreef alors het volgende:
deze is ook weer in de high rotation gezet volgens mij
Nu al teveel gezopenquote:
nope, heb sinds gisterenochtend 10u minder dan 3 uur geslapen....quote:
nee, heb al gegeten. vlees op een bakplaat. gezellig met collegaequote:
Ahquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, heb al gegeten. vlees op een bakplaat. gezellig met collegae
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, heb sinds gisterenochtend 10u minder dan 3 uur geslapen....
eigen keus hoor. ik moest zo nodig vannacht naar Batmanmarathon..... was 10u vanochtend thuis en om 13.30u ging de wekker voor een teamuitjequote:
Hoe was TDKR? zonder spoilers aub, ga `m volgende week pas kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigen keus hoor. ik moest zo nodig vannacht naar Batmanmarathon..... was 10u vanochtend thuis en om 13.30u ging de wekker voor een teamuitje
en overdag slapen wil niet goed. te licht en ik heb geen goede verduistering. misschien had ik zo'n blinddoekdingetje moeten kopen. nu ff Stenders proberen af te luisteren en dan morgen uitslapen. als ik nu naar bed ga ben ik vannacht om 4u ofzo wakker
minder goed dan TDK, maar beter dan BB. ik vond em vet. Bane wordt imho geweldig gespeeld, met Catwoman had meer gedaan kunnen worden. en als je BB en TDK niet zo goed meer in je hoofd hebt zou ik ze nog ff kijken. Dat maakt de ervaring net wat beterquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe was TDKR? zonder spoilers aub, ga `m volgende week pas kijken
Singletje van deze plaat aanwezig hierquote:
Ok klinkt goed! had idd al gelezen dat je beter BB en TDK nog eens moet herkijken voordat je TDKR gaat zien. Dat ga ik dan ook zeker doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
minder goed dan TDK, maar beter dan BB. ik vond em vet. Bane wordt imho geweldig gespeeld, met Catwoman had meer gedaan kunnen worden. en als je BB en TDK niet zo goed meer in je hoofd hebt zou ik ze nog ff kijken. Dat maakt de ervaring net wat beterPaar dingetjes waren wel wat cheezy, maar Nolan mag dat best
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Singletje van deze plaat aanwezig hier
Vet!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Singletje van deze plaat aanwezig hier
zeker doen, tis niet voor niets een trilogie. in TDKR komen aardig wat verwijzingen naar de eerdere delen. herzien is niet verplicht maar wel verstandig. en tis een hele zit...165minuten! overigens ga ik em volgend jaar herzien, heb nu tussen half7 en half8 wel wat flarden gemist...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ok klinkt goed! had idd al gelezen dat je beter BB en TDK nog eens moet herkijken voordat je TDKR gaat zien. Dat ga ik dan ook zeker doen
olaquote:
goed bezigquote:
Dat dacht ik! En ben weer aardig opgeknapt, dus kan er ook van genietenquote:
Aankomende week 3v12, daarna Effe Ekdomquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:05 schreef minthy het volgende:
Welk programma gaat Stenders komende week deels overnemen? 3 voor 12??
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:05 schreef minthy het volgende:
Welk programma gaat Stenders komende week deels overnemen? 3 voor 12??
Oh, tofquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:07 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Deze week 3v12, volgende week Effe Ekdom
ik kijk en luister via de webcam en het geluid klinkt wat matter en vlakkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik heb nergens last van met het geluid?
Via de 3FM webcam is het geluid erg zacht en vlak ja, via de KermisFM webcam gaat 't al wat beter... maar het blijft semi-lokalo natuurlijk. Ze hebben daar nou eenmaal niet het budget wat bijv. 3FM heeft qua mobiele studio's.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
wat ee nbaggergeluid zeg! maar ach, tis kermis, dan mag dat
ik vind het niet erg hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via de 3FM webcam is het geluid erg zacht en vlak ja, via de KermisFM webcam gaat 't al wat beter... maar het blijft semi-lokalo natuurlijk.
NEE! Een stream uit de toekomstquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:21 schreef Qunix het volgende:
Ik open een andere stream en loop ineens dik 2 minuten voor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |