abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114525928
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:25 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik zet ze niks voor. Tis een voorbeeld van hoe het gezeik van beide kanten komt, jij woorden-verwisselaar.
Maar het is niet gelijkwaardig gezeik. Bepaalde dingen niet willen eten op grond van je eigen religie is een ding, maar bepaalde dingen niet willen eten puur omdat dat eten toegestaan is binnen andermans religie is toch nog wel een flink stuk sneuer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2012 12:28:14 ]
pi_114525945
quote:

[..]

Je red het met inhoud. Jij-bakken moet je voor in de SC wezen.
Geweldig dit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_114525978
quote:

[..]

Ik zet ze niks voor. Tis een voorbeeld van hoe het gezeik van beide kanten komt, jij woorden-verwisselaar.
Dat is een heel slecht voorbeeld dan.
- moslims eten Halal vlees, kan ze niks schelen wat jij eet.
- zeikerds eten niet-halal en willen dat moslims dat ook doen.

Zie je het verschil? De 1 wil gewoon z'n ding doen, de ander wil dat anderen ook zijn ding doen.
Jij verstaat het geen varkensvlees eten onder gezeik, maar dat is dus niet zo.
pi_114525992
Mensen, houd maar op. Zelfs als 3-voud drie keer in het kwadraat wordt uitgeluld, dan nog houdt hij vol dat hij gelijk heeft. De beste man is een beetje autistisch, kan hij ook niks aan doen.
pi_114526027
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen, houd maar op. Zelfs als 3-voud drie keer in het kwadraat wordt uitgeluld, dan nog houdt hij vol dat hij gelijk heeft. De beste man is een beetje autistisch, kan hij ook niks aan doen.
Een beetje? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 22 juli 2012 @ 12:31:36 #131
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_114526043
quote:
Tjonge Koos, een beetje autisten belachelijk maken hiero.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2012 @ 12:32:14 #132
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114526062
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:29 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat is een heel slecht voorbeeld dan.
- moslims eten Halal vlees, kan ze niks schelen wat jij eet.
- zeikerds eten niet-halal en willen dat moslims dat ook doen.

Bullshit, tenzij je het aan kunt tonen.
Ik meen dat niet-moslims niet opgedrongen willen hebben dat gewoon eten vervangen wordt door hallalla-spul omdat de beleidsmakers weer richting de islam moeten lurken.

Dus pas je verwrongen vooroordeel in je hoofd aan of toon aan.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2012 @ 12:33:19 #133
341203 3-voud
pi_114526106
quote:
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Een beetje? :')
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:31 schreef betyar het volgende:

[..]

Tjonge Koos, een beetje autisten belachelijk maken hiero.
Typisch links. Zo voorspelbaar.
Zijn net strontvliegen.
  zondag 22 juli 2012 @ 12:33:29 #134
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_114526114
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik meen dat niet-moslims niet opgedrongen willen hebben dat gewoon eten vervangen wordt door hallalla-spul omdat de beleidsmakers weer richting de islam moeten lurken.

Wie dringt waar op aan. De islamitische partij in Nederland. Of gewoon Bilderberg?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 22 juli 2012 @ 12:33:40 #135
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_114526122
De superieure blanke arier heeft er problemen mee op deze wijze met mohammed vergeleken te worden blijkbaar. Dus op basis van het, door Wilders zo hoog in het vaandel gehouden, recht van vrije meningsuiting quote ik het nog maar een keer, gewoon omdat het kan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:40 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Een beetje dezelfde ratio als in jouw posts hier dus.
5% over "cultuur" wat je verder niet eens uit kan werken, en 95% over wat anderen van jou niet mogen.

En toevallig ben je dan ook nog verwarrend en zitten je posts vol met tegenstrijdigheden.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 22 juli 2012 @ 12:33:44 #136
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_114526123
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:33 schreef 3-voud het volgende:

[..]

[..]

[..]

Typisch links. Zo voorspelbaar.
Zijn net strontvliegen.
Wel jammer dat PVV ook links is.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_114526165
quote:

[..]

Laatste poging. Niemand hier breekt een lans voor het vervangen van regulier vlees door halal-vlees in bijvoorbeeld bedrijfskantines. Ik vind namelijk dat zoals de moslims vrij zijn om halal-zooi naar binnen te stampen, de rest de vrijheid moet hebben om ervoor te kiezen om juist geen halal-bagger te vreten.
pi_114526187
Snap sowieso niet wat er keihard links is aan een typisch liberaal standpunt.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2012 @ 12:36:22 #139
341203 3-voud
pi_114526221
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laatste poging. Niemand hier breekt een lans voor het vervangen van regulier vlees door halal-vlees in bijvoorbeeld bedrijfskantines. Ik vind namelijk dat zoals de moslims vrij zijn om halal-zooi naar binnen te stampen, de rest de vrijheid moet hebben om ervoor te kiezen om juist geen halal-bagger te vreten.
Je moet eens beter lezen. Kep het niet gehad over jullie of jou in bijzonder. Zoek in de tekst naar het woordje beleidsmakers.

Mijn god zeg. 5 posts verder en al 4x dat anderen je woorden verdraaien. Wat een mank gedoe.
pi_114526245
quote:

[..]

Lijkt me ook iets dat je moet uitvechten met je werkgever en niet met 'de moslims' of de overheid.
  zondag 22 juli 2012 @ 12:37:24 #141
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114526255
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Tja, als PVV-aanhangers het niet met je eens zijn dan ben je al gauw links. Een vreemde redenering om eerlijk te zijn.
pi_114526272
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je moet eens beter lezen. Kep het niet gehad over jullie of jou in bijzonder. Zoek in de tekst naar het woordje beleidsmakers.

Mijn god zeg. 5 posts verder en al 4x dat anderen je woorden verdraaien. Wat een mank gedoe.
Welke beleidsmakers dwingen jou om halal-vlees te kanen. En wat ik of de rest vind, doet wel degelijk terzake omdat deze discussie werd gestart omdat jij spastisch reageerde op een mening van mij.

Begint de dementie in te kicken?
pi_114526317
quote:

[..]

Jij bent hier degene die beweert dat moslims jou en mij het eten van halal-vlees opdringen.
pi_114526338
quote:

[..]

Je wilt dat ik aantoon dat de PVV(en stemmers) geen halalvlees geserveerd willen zien omdat het een uiting van Islamisering is?
  zondag 22 juli 2012 @ 12:40:59 #145
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114526383
quote:

Iets menen is iets anders dan je mening als een feit presenteren.
pi_114526390
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij bent hier degene die beweert dat moslims jou en mij het eten van halal-vlees opdringen.
Sterker, het zijn de beleidsbepalers die dat doen.
pi_114526499
DEN HAAG - De PVV-fractie in de Haagse gemeenteraad maakt bezwaar tegen het serveren van halal vlees bij een barbecue vrijdag van de gemeenteraad.
Dit meldt TV West. De Haagse PVV-fractie vindt halal slachten een vorm van dierenmishandeling en een 'uiting van de islamitische ideologie'.

De PVV maakt daar bezwaar tegen, en vraagt daarom het Haagse college om halal vlees te weren uit het Stadhuis. Ook bij evenementen die door de gemeente worden georganiseerd zou halal vlees in de toekomst taboe moeten zijn. (EBO)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aagse-barbecue.dhtml

Alsjeblieft.
pi_114526555
quote:

[..]

Jawel, ik breek daar wel een lans voor.

Even het leed van onverdoofd slachten buiten beschouwing gelaten, houdt halal-vlees in dat het vlees is dat bij het slachten door een moslim is gezegend met een of andere religieuze spreuk. Het vlees verandert daar echt niet door en er staat volgens mij ook nergens in de bijbel dat het niet toegestaan zou zijn om iets te zeggen bij het slachten van een dier. Er is dus, het leed van onverdoofd slachten buiten beschouwing gelaten, geen enkele reden voor een niet-moslim om principieel geen halal-vlees te willen eten.

Het is wat anders als het om smaak gaat. Je mag best zeiken als de bedrijfskantine geen varkensvlees meer serveert, of überhaupt geen vlees meer vanwege vegetariërs. Maar om te stellen dat principieel geen rekening mag worden gehouden met moslims of vegetariërs, en dat de politiek zich dus moet inzetten voor een verbod op halal en/of vegetarisch eten en voor een verbod op CAO's die rekening houden met moslims, dat is wel te triest voor woorden.
pi_114526600
quote:

[..]

Wie zaait zal oogsten lijkt me. Je zit zelf ook de hele tijd foutieve aannames te maken en je mening als een feit te presenteren.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_114526681
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
3-voud gaat gewoon niet met z'n tijd mee. De moderne PVV-aanhang is juist links, om zich te onderscheiden van die rechtse graai-banksters. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')