Maar het is niet gelijkwaardig gezeik. Bepaalde dingen niet willen eten op grond van je eigen religie is een ding, maar bepaalde dingen niet willen eten puur omdat dat eten toegestaan is binnen andermans religie is toch nog wel een flink stuk sneuer.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zet ze niks voor. Tis een voorbeeld van hoe het gezeik van beide kanten komt, jij woorden-verwisselaar.
Geweldig dit.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je red het met inhoud. Jij-bakken moet je voor in de SC wezen.
Dat is een heel slecht voorbeeld dan.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zet ze niks voor. Tis een voorbeeld van hoe het gezeik van beide kanten komt, jij woorden-verwisselaar.
Een beetje?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen, houd maar op. Zelfs als 3-voud drie keer in het kwadraat wordt uitgeluld, dan nog houdt hij vol dat hij gelijk heeft. De beste man is een beetje autistisch, kan hij ook niks aan doen.
Tjonge Koos, een beetje autisten belachelijk maken hiero.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen, houd maar op. Zelfs als 3-voud drie keer in het kwadraat wordt uitgeluld, dan nog houdt hij vol dat hij gelijk heeft. De beste man is een beetje autistisch, kan hij ook niks aan doen.
Bullshit, tenzij je het aan kunt tonen.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is een heel slecht voorbeeld dan.
- moslims eten Halal vlees, kan ze niks schelen wat jij eet.
- zeikerds eten niet-halal en willen dat moslims dat ook doen.
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
quote:
Typisch links. Zo voorspelbaar.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Tjonge Koos, een beetje autisten belachelijk maken hiero.
Wie dringt waar op aan. De islamitische partij in Nederland. Of gewoon Bilderberg?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bullshit, tenzij je het aan kunt tonen.
Ik meen dat niet-moslims niet opgedrongen willen hebben dat gewoon eten vervangen wordt door hallalla-spul omdat de beleidsmakers weer richting de islam moeten lurken.
Dus pas je verwrongen vooroordeel in je hoofd aan of toon aan.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Een beetje dezelfde ratio als in jouw posts hier dus.
5% over "cultuur" wat je verder niet eens uit kan werken, en 95% over wat anderen van jou niet mogen.
En toevallig ben je dan ook nog verwarrend en zitten je posts vol met tegenstrijdigheden.
Wel jammer dat PVV ook links is.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
[..]
Typisch links. Zo voorspelbaar.
Zijn net strontvliegen.
Laatste poging. Niemand hier breekt een lans voor het vervangen van regulier vlees door halal-vlees in bijvoorbeeld bedrijfskantines. Ik vind namelijk dat zoals de moslims vrij zijn om halal-zooi naar binnen te stampen, de rest de vrijheid moet hebben om ervoor te kiezen om juist geen halal-bagger te vreten.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik meen dat niet-moslims niet opgedrongen willen hebben dat gewoon eten vervangen wordt door hallalla-spul omdat de beleidsmakers weer richting de islam moeten lurken.
Je moet eens beter lezen. Kep het niet gehad over jullie of jou in bijzonder. Zoek in de tekst naar het woordje beleidsmakers.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatste poging. Niemand hier breekt een lans voor het vervangen van regulier vlees door halal-vlees in bijvoorbeeld bedrijfskantines. Ik vind namelijk dat zoals de moslims vrij zijn om halal-zooi naar binnen te stampen, de rest de vrijheid moet hebben om ervoor te kiezen om juist geen halal-bagger te vreten.
Lijkt me ook iets dat je moet uitvechten met je werkgever en niet met 'de moslims' of de overheid.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatste poging. Niemand hier breekt een lans voor het vervangen van regulier vlees door halal-vlees in bijvoorbeeld bedrijfskantines. Ik vind namelijk dat zoals de moslims vrij zijn om halal-zooi naar binnen te stampen, de rest de vrijheid moet hebben om ervoor te kiezen om juist geen halal-bagger te vreten.
Tja, als PVV-aanhangers het niet met je eens zijn dan ben je al gauw links. Een vreemde redenering om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Snap sowieso niet wat er keihard links is aan een typisch liberaal standpunt.
Welke beleidsmakers dwingen jou om halal-vlees te kanen. En wat ik of de rest vind, doet wel degelijk terzake omdat deze discussie werd gestart omdat jij spastisch reageerde op een mening van mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet eens beter lezen. Kep het niet gehad over jullie of jou in bijzonder. Zoek in de tekst naar het woordje beleidsmakers.
Mijn god zeg. 5 posts verder en al 4x dat anderen je woorden verdraaien. Wat een mank gedoe.
Jij bent hier degene die beweert dat moslims jou en mij het eten van halal-vlees opdringen.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet eens beter lezen. Kep het niet gehad over jullie of jou in bijzonder. Zoek in de tekst naar het woordje beleidsmakers.
Mijn god zeg. 5 posts verder en al 4x dat anderen je woorden verdraaien. Wat een mank gedoe.
Je wilt dat ik aantoon dat de PVV(en stemmers) geen halalvlees geserveerd willen zien omdat het een uiting van Islamisering is?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Iets menen is iets anders dan je mening als een feit presenteren.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:32 schreef 3-voud het volgende:
Sterker, het zijn de beleidsbepalers die dat doen.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die beweert dat moslims jou en mij het eten van halal-vlees opdringen.
Jawel, ik breek daar wel een lans voor.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie zaait zal oogsten lijkt me. Je zit zelf ook de hele tijd foutieve aannames te maken en je mening als een feit te presenteren.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
3-voud gaat gewoon niet met z'n tijd mee. De moderne PVV-aanhang is juist links, om zich te onderscheiden van die rechtse graai-banksters.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Snap sowieso niet wat er keihard links is aan een typisch liberaal standpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |