abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 juli 2012 @ 19:27:59 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114472658
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 19:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je werkt zelf zeker nog niet? Dit is namelijk precies hoe half Nederland op maandagochtend op zijn werk verschijnt!
Jij hebt echt een kutleven, niet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 19:49:30 #52
378470 FemacampSurvivor
Overlevende van een Femacamp
pi_114473413
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 19:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je werkt zelf zeker nog niet? Dit is namelijk precies hoe ik op maandagochtend op mijn werk verschijnt
alcoholist
Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
pi_114476079
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 18:20 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Ben gewoon een hollandse jongen die met rust gelaten wilt worden en niet het slachtoffer van jou en 100 000 andere culturen die mijn cultuur verdrijven en vernietigen.
Heb je het nou over die 2 provincies, of bedoel je dat je een NEDERLANDSE jongen bent?

Verder mis ik even het punt waarom jij slachtoffer wordt van een andermans cultuur, en hoe een andere cultuur de onze zou verdrijven en vernietigen maar goed. :')

Om voor het gemak bij het ramadan voorbeeld te blijven; wat doet iemand verkeerd die gewoon de ramadan volgt en verder niemand tot last is?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 20 juli 2012 @ 21:06:31 #54
378470 FemacampSurvivor
Overlevende van een Femacamp
pi_114476183
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:

Om voor het gemak bij het ramadan voorbeeld te blijven; wat doet iemand verkeerd die gewoon de ramadan volgt en verder niemand tot last is?
Een ramadan vriendelijke CAO invoeren heeft totaal niets met jou argument te maken. Een ramadan CAO heeft dus wel invloed op mij en andere Hollanders.
Als iemand gewoon zijn ramadan in zijn eigen vrije tijd zou doen en verder niemand tot last zou zijn dan zou er geen enkele reden zijn om een nieuwe ramadan CAO in te voeren daar ging de topic titel en de begrijpelijke ophef over.
Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
pi_114476660
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:06 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Een ramadan vriendelijke CAO invoeren heeft totaal niets met jou argument te maken. Een ramadan CAO heeft dus wel invloed op mij en andere Hollanders.
Als iemand gewoon zijn ramadan in zijn eigen vrije tijd zou doen en verder niemand tot last zou zijn dan zou er geen enkele reden zijn om een nieuwe ramadan CAO in te voeren daar ging de topic titel en de begrijpelijke ophef over.
Wat voor last heb jij van een CAO die rekening houdt met moslims?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 21:20:07 #56
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_114476750
Is het zo raar dat werkgevers rekening houden met hun werknemers? Ik vind eigenlijk dat er vanuit de overheid iets geregeld moet worden voor vrije dagen tijdens de Ramadan aangezien er ook vrije dagen zijn met Kerstmis. Nederland is niet meer alleen Christelijk als er ook 1 miljoen moslims in wonen.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 21:20:19 #57
378470 FemacampSurvivor
Overlevende van een Femacamp
pi_114476760
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:18 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat voor last heb jij van een CAO die rekening houdt met moslims?
Als ik er geen last van zou hebben zouden ze het ook niet in hoeven voeren.
Als ze nu in de CAO zetten dat mensen die ramadan houden hun eigen kantine betalen en daar lekker met zijn allen ramadannen dan heb ik er inderdaad geen last van, als ze dat voor de handigheid gewoon het hele jaar door blijven is het inderdaad helemaal geen probleem.
Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
pi_114476761
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:06 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Een ramadan vriendelijke CAO invoeren heeft totaal niets met jou argument te maken. Een ramadan CAO heeft dus wel invloed op mij en andere Hollanders.
Als iemand gewoon zijn ramadan in zijn eigen vrije tijd zou doen en verder niemand tot last zou zijn dan zou er geen enkele reden zijn om een nieuwe ramadan CAO in te voeren daar ging de topic titel en de begrijpelijke ophef over.
Nogmaals; heb je het nu continu over die 2 provincies of bedoel je NEDERLANDERS?

Maar laat die persoon die de ramadan wilt volgen toch lekker. Als hij daarover afspraken wilt maken met z'n werkgever, en tijdelijk wat minder wilt werken dan is hij daar toch vrij in? Net als dat NEDERLANDERS rond carnaval vrij nemen, of als ze jarig zijn, of rond kerstmis, of als ze een keer een feestje hebben gehad, noem maar op.

Dan hoor ik jou ook niet mekkeren over die verderfelijke NEDERLANDSE cultuur, en dat ze jou daar niet mee moeten komen lastig vallen, omdat je dan een weekje opgezadeld zit met meer werk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 20 juli 2012 @ 21:26:20 #59
378470 FemacampSurvivor
Overlevende van een Femacamp
pi_114476996
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:

Maar laat die persoon die de ramadan wilt volgen toch lekker. Als hij daarover afspraken wilt maken met z'n werkgever, en tijdelijk wat minder wilt werken dan is hij daar toch vrij in? Net als dat NEDERLANDERS rond carnaval vrij nemen, of als ze jarig zijn, of rond kerstmis, of als ze een keer een feestje hebben gehad, noem maar op.

Dan hoor ik jou ook niet mekkeren over die verderfelijke NEDERLANDSE cultuur, en dat ze jou daar niet mee moeten komen lastig vallen, omdat je dan een weekje opgezadeld zit met meer werk.
Ik heb nog nooit vrij genomen anders dan vakantiedagen dus ik voel me niet aangesproken.
Verder maak ik ook extreem bezwaar tussen een politieke ideologie van islam en een christelijke godsdienst.
Als je het woord van muhammed leest zal je merken dat slechts 5% van de quran over religie en of spiritualiteit gaat de andere 95% zijn geboden en verboden. Hoe je moet leven, hoe je je reet moet afvegen en hoe je je vrouw moet slaan.
Ook is het boek totaal verwarren en staat vol met tegenstrijdigheden.
Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
  vrijdag 20 juli 2012 @ 21:33:15 #60
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_114477256
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:26 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit vrij genomen anders dan vakantiedagen dus ik voel me niet aangesproken.
Verder maak ik ook extreem bezwaar tussen een politieke ideologie van islam en een christelijke godsdienst.
Als je het woord van muhammed leest zal je merken dat slechts 5% van de quran over religie en of spiritualiteit gaat de andere 95% zijn geboden en verboden. Hoe je moet leven, hoe je je reet moet afvegen en hoe je je vrouw moet slaan.
Ook is het boek totaal verwarren en staat vol met tegenstrijdigheden.
Gast, je lult. Er is niet 1 soort moslim net zoals er niet 1 soort christen is. Anders kan je het Christendom ook een politieke ideologie noemen net zoals het Jodendom.
En leg mij trouwens een uit wat de echte grote verschillen zijn tussen moslims en christenen?
Ik ben ook graag benieuwd naar jouw mening over Christenen die hun zoon of dochter verstoten aangezien ze homoseksueel zijn, ook in Nederland.

[ Bericht 2% gewijzigd door MrBaas op 20-07-2012 21:43:29 ]
pi_114477391
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:26 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit vrij genomen anders dan vakantiedagen dus ik voel me niet aangesproken.
Ik had het dan ook over Nederlandse collega's. Die net zo goed zo hun redenen hebben om af en toe eens vrij-af te nemen, mee te doen aan een feestdag of wat dan ook. Daar heb je toch ook niet of nauwelijks last van? Waarom is het bij een moslim ineens een onoverkomelijk bezwaar als die daar graag afspraken over maakt met zijn werkgever?

quote:
Verder maak ik ook extreem bezwaar tussen een politieke ideologie van islam en een christelijke godsdienst.
Als je het woord van muhammed leest zal je merken dat slechts 5% van de quran over religie en of spiritualiteit gaat de andere 95% zijn geboden en verboden. Hoe je moet leven, hoe je je reet moet afvegen en hoe je je vrouw moet slaan.
Ook is het boek totaal verwarren en staat vol met tegenstrijdigheden.
Met jouw interpretatie van de islam zullen de meeste moslims het niet eens zijn vermoed ik. Maar goed om te weten dat schijnbaar de extreme, fundamentele interpretatie van de islam de enige juiste is volgens jou.

Dat de islam een politieke ideologie is maak ik verder maar geen woorden vuil, dat is namelijk blind napraten van de Grote Blonde Leider, want dat valt niet te onderbouwen, want dan zou het Christelijke geloof ook een politieke ideologie zijn. Wat een hoop bullshit. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_114478209
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:20 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Als ik er geen last van zou hebben zouden ze het ook niet in hoeven voeren.
Als ze nu in de CAO zetten dat mensen die ramadan houden hun eigen kantine betalen en daar lekker met zijn allen ramadannen dan heb ik er inderdaad geen last van, als ze dat voor de handigheid gewoon het hele jaar door blijven is het inderdaad helemaal geen probleem.
Heb je eigenlijk wel enig idee wat er in die CAO staat? Hoe denk je precies dat jij last krijgt van moslims die aan de ramadan doen?
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_114479234
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:56 schreef FemacampSurvivor het volgende:

En in Nederland moet je gewoon fris en fruitig op je werk verschijnen dat is onze cultuur.

Dat maakt mijn baas nog wel uit, niet Geert Wilders en jij al helemaal niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_114479361
Al snap ik die hele ramadan-CAO niet zo eigenlijk. Ik werk al 13 jaar (inclusief middelbare school-, vakantie- en studentenbaantjes tot en met 2006) en zolang als ik me kan heugen heb ik altijd wel 1 of 2 moslimcollega's gehad. Is altijd goed gegaan tijdens de Ramadan, dus ik snap de bedoeling niet zo.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_114479514
Maar goed, Wilders blijft een trieste mongool. Nederland zou een stuk beter af zijn zonder hem.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_114488856
Resultaat:

Geen of zo weinig mogelijk islamieten op de werkvloer.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 07:35:17 #67
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_114488913
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:31 schreef Nielsch het volgende:
Maar goed, Wilders blijft een trieste mongool. Nederland zou een stuk beter af zijn zonder hem.
Eens. Die klootzak denkt alleen maar aan zichzelf en heeft schijt aan Nederland. Hij maakt ons land kapot. Zijn achterlijke achterban wil daar echter niks van weten.

Als Wilders er niet meer is zal ik glimlachend een flesje wijn opentrekken.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 08:12:42 #68
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_114489054
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 07:35 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Eens. Die klootzak denkt alleen maar aan zichzelf en heeft schijt aan Nederland. Hij maakt ons land kapot. Zijn achterlijke achterban wil daar echter niks van weten.

Als Wilders er niet meer is zal ik glimlachend een flesje wijn opentrekken.
Het duurt alleen zo lang... :(
pi_114489147
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 08:12 schreef MrBaas het volgende:

[..]

Het duurt alleen zo lang... :(
Je weet het maar nooit. Een tumor kan wild om zich heen grijpen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_114489732
Sommigen zijn hier al rijp om een bomgordel om te doen en om te gebruiken ook.
pi_114489787
Als ik iemand moest vermoorden zou ik dat niet met een bomgordel doen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 21 juli 2012 @ 11:21:23 #72
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114491253
Sommige mensen kunnen alleen de GBL napraten zonder zelf fatsoenlijk na te denken.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 11:38:06 #73
104871 remlof
Europees federalist
pi_114491667
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sommige mensen kunnen alleen de GBL napraten zonder zelf fatsoenlijk na te denken.
Ja, als één man achter de Grote Leider. Best eng.
pi_114491719
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:26 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit vrij genomen anders dan vakantiedagen dus ik voel me niet aangesproken.
Verder maak ik ook extreem bezwaar tussen een politieke ideologie van islam en een christelijke godsdienst.
Als je het woord van muhammed leest zal je merken dat slechts 5% van de quran over religie en of spiritualiteit gaat de andere 95% zijn geboden en verboden. Hoe je moet leven, hoe je je reet moet afvegen en hoe je je vrouw moet slaan.
Ook is het boek totaal verwarren en staat vol met tegenstrijdigheden.
Een beetje dezelfde ratio als in jouw posts hier dus.
5% over "cultuur" wat je verder niet eens uit kan werken, en 95% over wat anderen van jou niet mogen.

En toevallig ben je dan ook nog verwarrend en zitten je posts vol met tegenstrijdigheden.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114493303
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:40 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Een beetje dezelfde ratio als in jouw posts hier dus.
5% over "cultuur" wat je verder niet eens uit kan werken, en 95% over wat anderen van jou niet mogen.

En toevallig ben je dan ook nog verwarrend en zitten je posts vol met tegenstrijdigheden.
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')