Ik kies juist geen kant, opa. Ik laat mensen vrij daarin. Snap je? Vrij? Eigen keus? Lekker laten gaan?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Beide hebben wat te zeiken en beide moeten dat zelf weten.
Dat jij een kant kiest in deze zegt wel weer genoeg over je interne links vs. rechts probleem.
Laat me niet lachen met je gezwam knul.
Pis in mijn boek van het lachen...quote:
Ik heb moslims anders nog nooit horen zeiken over het feit dat ík geen halal-vlees eet.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat jij een kant kiest in deze zegt wel weer genoeg over je interne links vs. rechts probleem.
Oke man. Ik ben een godse moslimknuffelaar. Oke?quote:
Momentje koos-net-van-school-af... ik lig nog steeds dubbel.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke man. Ik ben een godse moslimknuffelaar. Oke?
Kinderachtig mannetje ben je tochquote:
Oh god... de standaard linksen worden aangevallen in het PVV topic.quote:
de Triestheidtm zou je username moeten zijn, met je aannames.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh god... de standaard linksen worden aangevallen in het PVV topic.
Wat een trieste bedoening toch ook.
Ach fiets een eind op.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
de Triestheidtm zou je username moeten zijn, met je aannames.
Nee, niet beiden hebben wat te zeiken. Moslims eten Halal vlees en het boeit ze geen ruk wat jij eet.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Fiets zelf een eind op met je links-rechts gezwamquote:Op zondag 22 juli 2012 12:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach fiets een eind op.
Een PVV centraal topic wat overspoeld wordt door fanatieke linksertjes waar ze elkaar ophitsen om alles af te branden wat met de PVV te maken heeft, is de triestheid voorbij. Jezelf heel sociaal voelen en roepen dat iedereen gelijk is kun je de rest niet beter aantonen.![]()
Nog maar niet te spreken dat je lui voor je beeldscherm zit te typen en meent dat het de wereld in beweging brengt.
Over triest gesproken...
Weten we gelijk waarom jij op FOK! zit. Toch wel wat sneu hoor, als je de veertig bent gepasseerd.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:19 schreef 3-voud het volgende:
Nog maar niet te spreken dat je lui voor je beeldscherm zit te typen en meent dat het de wereld in beweging brengt.
Over triest gesproken...
Zet die moslims maar een gewoon stukje varkensvlees voor. Moet je kijken hoe ze gaan zeiken en hoe de linkse rakkertjes wel voor hun "rechten" opkomen.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, niet beiden hebben wat te zeiken. Moslims eten Halal vlees en het boeit ze geen ruk wat jij eet.
Jij/klagers eten niet-halal en willen dat Moslims dat ook doen omdat ze in Nederland wonen.
True that.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:22 schreef boyv het volgende:
De halal-dönerboer hier heeft wel 100x betere broodjes dan een doorsneezaak ja.
Mooie vrouwen vertellen dezelfde mop ook beter als een lelijk wijf he?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:22 schreef boyv het volgende:
De halal-dönerboer hier heeft wel 100x betere broodjes dan een doorsneezaak ja.
Wtf is ditquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:56 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
En in Nederland moet je gewoon fris en fruitig op je werk verschijnen dat is onze cultuur.
Waarom zet je ze varkensvlees voor als je weet dat ze dat niet eten?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zet die moslims maar een gewoon stukje varkensvlees voor. Moet je kijken hoe ze gaan zeiken en hoe de linkse rakkertjes wel voor hun "rechten" opkomen.
Gekke wereld. Blind van egoistische humane zelfbevrediging.
Ik zet ze niks voor. Tis een voorbeeld van hoe het gezeik van beide kanten komt, jij woorden-verwisselaar.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom zet je ze varkensvlees voor als je weet dat ze dat niet eten?
Geef jij vegetariërs ook varkensvlees te eten? En mensen die het niet lusten?
Boek een ticket naar Israël, misschien dat je dan beter je bed uitstapt.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:23 schreef 3-voud het volgende:
Mooie vrouwen vertellen dezelfde mop ook beter als een lelijk wijf he?
Pfff.. mensen
Je red het met inhoud. Jij-bakken moet je voor in de SC wezen.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
God 3-voud, wat ben je toch ook een eenvoudige proleet.
Je bent gewoon een verwende schrokop als je claimt dat elk vlees hetzelfde is.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooie vrouwen vertellen dezelfde mop ook beter als een lelijk wijf he?
Pfff.. mensen
Flikker op met je "linkse rakkertjes" Moet je eens kijken hoe er gezeken gaat worden als er halal vlees wordt geserveerd op een BBQ terwijl niemand het verschil proeft.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zet die moslims maar een gewoon stukje varkensvlees voor. Moet je kijken hoe ze gaan zeiken en hoe de linkse rakkertjes wel voor hun "rechten" opkomen.
Gekke wereld. Blind van egoistische humane zelfbevrediging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |