SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
k nicequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rijst, kip met japanse curry. Bij WagamamaJe hebt in Den Haag vast ook eentje
Zet de Duitse Bieries weer terugquote:
Ja, TOTY Walker op RM lijkt me bruut, maar dan wordt het wel een elftal waar iedereen eenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef Thorb het volgende:
Toefjes in actie
Nog even OP Chick verversen. Geen oma's
Mooie achterhoede + middenveld in ieder geval, die Richards lijkt me echt een baas
Valencia is ook lekker snelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, TOTY Walker op RM lijkt me bruut, maar dan wordt het wel een elftal waar iedereen eensmiley bij gaat plaatsen
En Valenica 9 chem. maar zie dat zijn prijs flink gestegen is sinds de laatste keer dat ik met een BPL team bezig was. Denk dat ik die positie maar als laatste moet gaan inkleden, aangezien er 40K verschil zit tussen die 2. MOTM Gerrard lijkt me ideaal voor de CAM positiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Valencia is ook lekker snelVerdedigend wel minder natuurlijk.
Jaja, je verdwijnt zo met je hoofdje in die boezemquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
LOL, ik was net die slet in de OP aan het bekijken, zie ik ineens massive inkijk van die bierdames
TOTY vdv is echt een baas op CAM.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Valenica 9 chem. maar zie dat zijn prijs flink gestegen is sinds de laatste keer dat ik met een BPL team bezig was. Denk dat ik die positie maar als laatste moet gaan inkleden, aangezien er 40K verschil zit tussen die 2. MOTM Gerrard lijkt me ideaal voor de CAM positie
Heb m al een keer gehad, welliswaar met mindere kwaliteit om hem heen trouwens hoor, maar vond het maar een logge speler.quote:
Cavendish wtfquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:16 schreef Thorb het volgende:
Jezus die sprint van Cavendisch
Jammer dat LL Sanchez niet won
Nee, maar ook niet slechter. Je merkt geen verschil.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Even, maar niet met MOTM Gerrard maar die zal nog beter zijn dan de NIF.
Het vergif uit je lijf sporten jonge.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
TOEFJES!! BAAS
Jij hebt mijn kater dag nut gegeven, je hebt het goed gemaakt.
Iemand nog tips hoe ik voor vanavond weer topfit kan zijn?
Ja Sanchez had iets te lang gewacht. Maar ik had ook niet verwacht dat Cavendish er zo hard overheen zou komen. Sagan en Goss zaten bij hem in z'n wiel maar die reden 10 meter achter hem ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sanchez keek ook van wat krijgen we nou
Gewoon squadfitness voor jezelf gebruikenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
TOEFJES!! BAAS
Haha, dat is een verrassing als je inlogt he? En niemand heeft mij ooit een naam TT gegeven, dus ik heb het zelf maar gedaanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
TOEFJES!! BAAS
Onzin, als je van voetbal kunt houden, kun je ook bier leren drinken. Niemand hier vond het eerste biertje goddelijk.quote:
Haha, ik kijk best veel sportquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
No offence, zie ik liever dan chicks die ATWT en Gossip girl kijken
Vakantie he, maar vanavond heb ik een date en ga daarna de stad in. En zoals ik me nu voel ligt het biertje alweer op de grond voordat het halverwege mijn keel is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat is een verrassing als je inlogt he? En niemand heeft mij ooit een naam TT gegeven, dus ik heb het zelf maar gedaanOp donderdag al goed van de kaart geweest? Leventje heb jij
Nog niks op twitter iigquote:
FOTOquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gossip Girl is best oke hoor. Heb 1 aflevering met me zus gezien.
Nee sorry, heb het vaker geprobeerd, maar vind het echt niet lekker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Onzin, als je van voetbal kunt houden, kun je ook bier leren drinken. Niemand hier vond het eerste biertje goddelijk.
Wat drink je dan graag?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:26 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Nee sorry, heb het vaker geprobeerd, maar vind het echt niet lekker.
Zullen wel mixjes zijnquote:
Precies. Je wordt soms niet op juiste waarde ingeschatquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vakantie he, maar vanavond heb ik een date en ga daarna de stad in. En zoals ik me nu voel ligt het biertje alweer op de grond voordat het halverwege mijn keel is.
Jij nog nooit een naam TT gehad? DE opa van het FUT topic. Wel goed dat je zelf pakte waar je recht op had.
Ik lig eigenlijk met mama op de bank. Maar dat is veel minder stoer he.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. Je wordt soms niet op juiste waarde ingeschatDate je steeds dezelfde meid, of een ander? Of zet je hier gewoon altijd neer dat je een date hebt, om vervolgens met je maten de kroeg in te gaan, en hun te vertellen dat je op het forum weer iedereen in de maling genomen hebt?
Slecht voor je hersencellen op jou leeftijd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik had laatst een soort mixje gedronken, maar wat is Malibu smerig hé
Sowieso kokos
jouquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Slecht voor je hersencellen op jou leeftijd.
mijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het wel kut als een vrouw beter bier zuipt dan mijIs niet goed voor mij ego'tje.
Na een paar nippies had ik ook wel genoeg, kokos is viessquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het wel kut als een vrouw beter bier zuipt dan mijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ken echt maar weinig vrouwen die geen bier drinken. Degene die het niet drinken zijn ook gelijk een stuk minder interesant om de een of andere reden.
Ik vind dat echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gossip Girl is best oke hoor. Heb 1 aflevering met me zus gezien.
Ehmm, rode wodka Red Bull en amaretto cola?quote:
Dat is 'stoer' he.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zoiets heb ik vernomen ja. Waarom denk je dat ik hier post dat ik een kater heb? Erkenning jongen.quote:
Blijven oefenen! Maar er is verschil tussen bier drinken en bier zuipen hè... vooral bij vrouwen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het wel kut als een vrouw beter bier zuipt dan mijIs niet goed voor mij ego'tje.
Ik ga morgen een kater krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zoiets heb ik vernomen ja. Waarom denk je dat ik hier post dat ik een kater heb? Erkenning jongen.
Alsof dat leuk isquote:
Katers vallen bij mij altijd wel mee hoor. Voor je slapen gaat een paracetamolletje, en eventueel als je wakker wordt, dan voel je je hooguit een klein beetje moe. Meer niet.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Gewoon water drinken voordat je gaat slapen. Alleen vergeet ik het zelf altijd...
Bij mij wisselt het een beetje af, of ik heb nergens last van of ik ben een zombie de volgende dag.
Bij katers heb ik altijd het idee dat je moet kotsen, koppijn, hele dag op bedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Katers vallen bij mij altijd wel mee hoor. Voor je slapen gaat een paracetamolletje, en eventueel als je wakker wordt, dan voel je je hooguit een klein beetje moe. Meer niet.
Water drinken na sloten bier vind ik echt ranzig. Maar reuze effectief inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Gewoon water drinken voordat je gaat slapen. Alleen vergeet ik het zelf altijd...
Bij mij wisselt het een beetje af, of ik heb nergens last van of ik ben een zombie de volgende dag.
Goldstrike katersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit dus.
En ligt er ook wat ik drink en door elkaar etc.
Tequila = kotsen.
5 daagjes, ben benieuwd, alhoewel ik toch nooit over zal stappen denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:39 schreef stoereboii het volgende:
Op 25 juli komt er een demo van PES 2013 beschikbaar voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360. Dit heeft uitgever Konami bekendgemaakt.
Er zijn acht teams om mee te spelen: Engeland, Duitsland, Portugal en Italië wat betreft landenteams, Santos FC, SC International, Fluminense en Flamingo voor de Copa Libertadores-modus. Het is verder mogelijk om de moeilijkheidsgraad in te stellen.
O ja dat had ik gisteren ook een shotje op. Dat verklaard een hele hoop.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goldstrike katersDan wil je gewoon dood
![]()
Echt leuk!
Ik ook. Maar download hem wel altijdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
5 daagjes, ben benieuwd, alhoewel ik toch nooit over zal stappen denk ik
Had een keer een typische goldstrike avond. 4 shotjes goldstrike. Ik werd vervelend en ging drankjes van anderen opdrinken (in thuis setting). Ik zoende met een vrouw die 15 centimeter groter was dan mijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O ja dat had ik gisteren ook een shotje op. Dat verklaard een hele hoop.
Zo gaat het bij mij dan altijd de dag erna als je het over shotjes etc hebt op whatsapp.
Ja, kut drankjes zijn dat. Wel mooie avonden als je er later aan terugdenkt (want dit verhaal van jou is ook leukquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had een keer een typische goldstrike avond. 4 shotjes goldstrike. Ik werd vervelend en ging drankjes van anderen opdrinken (in thuis setting). Ik zoende met een vrouw die 15 centimeter groter was dan mij. Ik liep naar het balkon. Gaf over. En werd wakker de volgende ochtend.
Je bent gewoon gek, en in 1 klap weg. Net als ik mensen heb zien gebeuren met tequilla.
stop bij shotje nummer 3. Hoe sterk je je ook voelt. Stop.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:48 schreef Fuszy het volgende:
Nog nooit goldstrike op. Heb het sowieso niet echt op de wat sterkere dranken, maar drink ze wel als het moet.
Wie is DGK?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
DGK zei dat 'ie een hele goldstrike fles op had
Alcohol heeft wel wat tijd nodig om in te werken in je gestel. Dus in theorie zou het wel kunnen, mits je vreselijk snel drinkt. En de 1 kan meer hebben dan de ander. Ben geen pro in alcohol drinken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
DGK zei dat 'ie een hele goldstrike fles op had
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had een keer een typische goldstrike avond. 4 shotjes goldstrike. Ik werd vervelend en ging drankjes van anderen opdrinken (in thuis setting). Ik zoende met een vrouw die 15 centimeter groter was dan mij. Ik liep naar het balkon. Gaf over. En werd wakker de volgende ochtend.
Je bent gewoon gek, en in 1 klap weg. Net als ik mensen heb zien gebeuren met tequilla.
haha, alsof het je dan iets kan schelen, je bent al lang blij dat je tegen iemand aan kan hangen, en dan gebeurt het vanzelfquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]![]()
Ik val niet echt op een bepaald soort type maar vrouwen groter dan mij zijn echt een no-go.
Ik zeg altijd tegen mezelf, vanavond gaan we geen sterke drank drinken... Tegen de 1e paar shotjes kan ik altijd wel nee zeggen maar op een gegeven moment kan je dan geen nee meer zeggen..
Maar een vrouw 15 centimeter groter dan mij is al gauw 2 meter. Volgens mij grijpt mijn natuurlijke instinct dan in en zorg ik dat ik daar niet bij in de buurt komquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, alsof het je dan iets kan schelen, je bent al lang blij dat je tegen iemand aan kan hangen, en dan gebeurt het vanzelf
Elke vrouw is dan mooiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar een vrouw 15 centimeter groter dan mij is al gauw 2 meter. Volgens mij grijpt mijn natuurlijke instinct dan in en zorg ik dat ik daar niet bij in de buurt kom
Ik ben meestal niet zo dronken, dat ik niet meer weet met wie ik gezoend hebquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke vrouw is dan mooiHaha, en natuurlijke instincten worden juist verlegd als je onder invloed bent. De lat komt nog lager te liggen dan je eigen schoenzool
Soms na stapavonden of op vakanties fotos van mezelf gezien met meiden dat ik dacht
Haha, weet nog een keer Mallorca, was een vrouw van 36, ik 21 ofzo. Zij wilde wel met ons mee stappen. En in die tent ging ze opeens met me zoenen. Ik zo: wtf. Had ze de dag daarna tegen haar brede man gezegd: joh, ga die jongens eens wakker maken, het is al 1 uur. Die vent keihard rammen op de deur en schreeuwen (als grapje). Ik was serieus bangquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben meestal niet zo dronken, dat ik niet meer weet met wie ik gezoend heb. Pas één keer dat ik een vrouw met 2 kinderen heb gezoend en die was zo'n 10 jaar ouder. Zou nu echt niet meer weten hoe die eruit ziet.
Hahaha, jij hebt volgens mij wel mooie dingen meegemaakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, weet nog een keer Mallorca, was een vrouw van 36, ik 21 ofzo. Zij wilde wel met ons mee stappen. En in die tent ging ze opeens met me zoenen. Ik zo: wtf. Had ze de dag daarna tegen haar brede man gezegd: joh, ga die jongens eens wakker maken, het is al 1 uur. Die vent keihard rammen op de deur en schreeuwen (als grapje). Ik was serieus bang
Ja, leukste vakantie herinnering was dat we dronken waren in de kroeg en ik voorstelde om naar het strand te gaan, neukende stelletjes narren. Nou, wij met een mannetje of 8 naar het strand en gelijk bingo. Wij polonaise om die 2 heen lopen. Bleek die gozer nog Nederlands te zijn ook, want hij riep steeds: opkankeren, kanker op etc etc. Wij met zn allen zingen: Slappe lul, slappe lul, slappe lul (op de melodie here we go). Haha, lag hij dan met zn witte billetjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hahaha, jij hebt volgens mij wel mooie dingen meegemaakt.
quote:Vela was officially transferred to Real Sociedad from Arsenal on 17 July, 2012, with the move believed to have cost £4 million.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:12 schreef Thorb het volgende:
Taiwo weer naar Milan, zullen we de QPR pricefixen?
Acerbi, Vela, Abraham en nog een aantal gaan gewoon van silver naar gold terwijl ze veel beter silver konden blijvenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef Thorb het volgende:
Wzzz met jullie, niet eens de transfers posten
http://www.ea.com/uk/foot(...)ansfers-round-two-02
Hij is van Arsenal en was verhuurd. Arsenal wil hem verkopen en Sociedad wil hem kopen, maar het is nog niet afgerond.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:14 schreef Fuszy het volgende:
Ik dacht dat vela sowieso al van arsenal was en dat hij gehuurd was
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, leukste vakantie herinnering was dat we dronken waren in de kroeg en ik voorstelde om naar het strand te gaan, neukende stelletjes narren. Nou, wij met een mannetje of 8 naar het strand en gelijk bingo. Wij polonaise om die 2 heen lopen. Bleek die gozer nog Nederlands te zijn ook, want hij riep steeds: opkankeren, kanker op etc etc. Wij met zn allen zingen: Slappe lul, slappe lul, slappe lul (op de melodie here we go). Haha, lag hij dan met zn witte billetjes
Hmm Arsenal meldde die dag dat ze in gesprek warenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel. http://www.realsociedad.c(...)-casa--como-uno-mas-
Linkje naar je huidige team?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:19 schreef Toefjes het volgende:
Lavezzi Ibra en Silva met een +10 kaartje. Na het BPL team maar een League 1 team maken
Nee, want die zat in de eerste week in packs en ik heb hem in mijn clubquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:21 schreef Rijst het volgende:
Ze kunnen dus eigenlijk wel spelers toevoegen in FUTZie Ziegler
Is nog niet af.quote:
+-200kquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:28 schreef x1N2ition het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel Ibrahimović en Thiago Silva zullen gaan kosten.
Thanks, waarom eigenlijkquote:
Er zijn nog zoveel spelers niet gedaan.quote:
Ibra en Silva zijn al goed genoegquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:32 schreef Maver24 het volgende:
Jammer dat Ibra en Silva niet gewoon een upgrade krijgen,
waarom niet ?
Waarom Hazard, Lavezzi en Kagawa vorige week wel
Dat vind ik geen rede, waarom zijn die andere wel geupgrade dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ibra en Silva zijn al goed genoeg
Denk als je 2 of 3 IF's haalt en een TOTY dat je dan wel een upgrade verdient ja. Maar goed, weet niet of de franse League 1 nou zo populair gaan worden dat de prijzen van de spelers torenhoog zullen blijven.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat vind ik geen rede, waarom zijn die andere wel geupgrade dan?
die zijn ook al goed genoeg
Geen idee, tweet eens naar EASPORTSFIFA zou ik zeggen. Die reageren meestal welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat vind ik geen rede, waarom zijn die andere wel geupgrade dan?
die zijn ook al goed genoeg
Ja klopt, zijn toch goedkoopquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:34 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Hij past beter bij mijn speelstijl, maar ik zou ze als ik jou was gewoon beide proberen.
mag hopen dat dat sarcastisch bedoeld is want ze reageren nooit. Alleen dingen die in hun straatje passen en wat positief in beeld komt voor EAquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, tweet eens naar EASPORTSFIFA zou ik zeggen. Die reageren meestal wel
Je maakt je er wel druk over he.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
mag hopen dat dat sarcastisch bedoeld is want ze reageren nooit. Alleen dingen die in hun straatje passen en wat positief in beeld komt voor EA
Corrupt zooitje, niet te filmen
Oh, keek vanochtend, allemaal reacties, zal wel net op het verkeerde moment gekeken hebben denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
mag hopen dat dat sarcastisch bedoeld is want ze reageren nooit. Alleen dingen die in hun straatje passen en wat positief in beeld komt voor EA
dit dus, ik flip hem altijd op hun twitter omdat ik niks uit packs krijg. ze laten het alleen zien als iemand een TOTY speler krijgtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is 1 groot complot. Mafia.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja daar moeten ze ook echt op antwoordenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dit dus, ik flip hem altijd op hun twitter omdat ik niks uit packs krijg. ze laten het alleen zien als iemand een TOTY speler krijgt
NEEEEEEEquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja daar moeten ze ook echt op antwoorden
link je twitter eensch
Dit dus. ESM! EUROPA! IBRAHIMOVIC! PSG!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:44 schreef Toefjes het volgende:
Conspiracy! Ik zeg: Conspiracy!
Het begint bij het niet upgraden van Ibrahimovic, het eindigt in wereld dominantie.
DM jij het dan maar mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:49 schreef RavioliPunch het volgende:
Roy ouwe makker dm jouw Twitter eens
Niet weten dat ik je date benquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Spannend! Wat ga je doen dan vanavond?
Eigenlijk ben je gewoon homoquote:
Gewoon het kutjong van de eerste maanden fok dus?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
? ik was gewoon lekker op dreef met een vriend(Kovacic)
nee, een mod was geband wegens cheaten, wij kwamen in opstand omdat hij terug mocht komen. ach is beter dan de zwaarste ban die ik al 2 keer heb gehadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon het kutjong van de eerste maanden fok dus?
Zwaar rellen op het forum ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:59 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee, een mod was geband wegens cheaten, wij kwamen in opstand omdat hij terug mocht komen. ach is beter dan de zwaarste ban die ik al 2 keer heb gehad
serieus?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:02 schreef Thorb het volgende:
Dat huis van die bioscoopschutter zit dus vol met boobytraps
Hoe gaat het met 9gag?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Rellen op internet![]()
Toch wel een van de zieligste dingen die je kan doen.
Preciesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja.
@Mathijs ja vond ik wel goed onderwerp voor grappies
Formatie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:06 schreef Heskeysucks het volgende:
Mannen!
Hebben jullie nog een idee of suggesties voor een nieuw team?
Welke speler wil je er in?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:06 schreef Heskeysucks het volgende:
Mannen!
ik ga dadelijk maar ff met mijn bazooka naar de pathequote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja.
@Mathijs ja vond ik wel goed onderwerp voor grappies
Ik sta nog op 0 ik heb totaal geen inspiratie.quote:
Vrouwenteamquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:06 schreef Heskeysucks het volgende:
Mannen!
Dat is dus niet leuk he.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:07 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik ga dadelijk maar ff met mijn bazooka naar de pathe
Nee is niet geluktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Probleem met geheime vraag wel opgelost?
Budget?
niet mauwenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is dus niet leuk he.
Sterker nog als je het echt doen zijn wij strafbaar omdat wij de politie niet bellen
XBOX toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:08 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Nee is niet gelukt..
65k ongeveer
Ik zat zelf te denken aan Spaans/Portugees.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Probleem met geheime vraag wel opgelost?
Budget?
verdediging italiaans/engels is bestequote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:10 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan Spaans/Portugees.
Dat valt goed te verwerken in de verdediging met Pepe, Carvalho en die LB van Real
abate taiwoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:10 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ja klopt maar mn budget is niet al te best
Ja oke maar ik ga nu sowieso voor BPL verdediging, en hoe kan ik dan verdergaan?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:13 schreef Fuszy het volgende:
Maar eens proberen om kaartjes te regelen voor Feyenoord - Kiev
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:13 schreef Fuszy het volgende:
Maar eens proberen om kaartjes te regelen voor Feyenoord - Kiev
Thanksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Giveaway, ik gun jullie ook wel coins.
Ik ga denk ik eerst zelf een paar proberen te krijgen in 5k gold packs, vorige week hield ik al na 1 op omdat ik toen winst maakte met dat packquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:31 schreef marcie216 het volgende:
Post die hier dan, als je een goedkope hebt gevonden
haha succes ermee, maar dan nog, post hetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst zelf een paar proberen te krijgen in 5k gold packs, vorige week hield ik al na 1 op omdat ik toen winst maakte met dat pack
6-8. daar is het een uur vroeger dus van 7-9 hier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben zo slecht met die tijden.
Wanneer is het Happy Hour?
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
6-8. daar is het een uur vroeger dus van 7-9 hier.
Heerlijk team!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover.
Budget: [ afbeelding ]
Wie heeft het geniale idee dat het team afmaakt? zelf denk ik aan:
iMOTM Torres - Lukaku (Of UP Aguero
MOTM Gerrard.
Wellicht iemand een betere suggestie?
beste cb in het spel ongeveer na thiago silva lolquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:37 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Heerlijk team!
Wel apart, zo'n goede verdediging en dan zet je er David Luiz naast?
dat had ik vorige week dus. En nu moet ik kutteams makenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga ook pakjes kopenIk speel erg weinig FUT de laatste tijd en vind het om eerlijk te zijn niet zo leuk meer
![]()
Waarschijnlijk komt er binnenkort weer een tijd dat ik het weer leuk ga vinden en er dan spijt van krijg dat ik mijn coins aan waardeloze pakjes verspil
Die man is een ramp om tegen te spelenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:37 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Heerlijk team!
ik heb niet eens coins om dat te doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga ook pakjes kopenIk speel erg weinig FUT de laatste tijd en vind het om eerlijk te zijn niet zo leuk meer
![]()
Waarschijnlijk komt er binnenkort weer een tijd dat ik het weer leuk ga vinden en er dan spijt van krijg dat ik mijn coins aan waardeloze pakjes verspil
Erg goede speler hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:37 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Heerlijk team!
niemand komt langs mijn Luiz.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:37 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Heerlijk team!
Ik heb nog een team die Tim voor mij gemaakt heeft en nog 50k+ Ibra in mijn club.quote:
Gewoon klikken, is niks.quote:
Ja las het net, maar het werkt niet echt goed. Kut FOK!. Ik ga geen puush nemen want dan spam ik veel te veel pics hier.quote:
Ga weg pest ons nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maikon Leite verkocht voor 137k, nu heb ik op mijn 2e account ineens bijna 400k
Ziegler is inmiddels ook verkocht voor 1.5k, ik heb hem overigens nooit gebruikt net als heel veel van mijn 0 weight spelers.
Ik denk dat EA mij heeft beloond met zijn NIF in een pack omdat ik zijn IF voor veel te veel heb gekocht.quote:
Ik had wel een paar leuke kits en spelers in 2.5k packs maar ik ging toch over op Jumbos en in mijn 2e Jumbo zat Maikon Leite. De contracten worden straks wel wat goedkoper maar ik denk dat ze sowieso wel voor 300 gaan (de silvers)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:50 schreef marcie216 het volgende:
Dark, jij maakt zeker nu ook winst op de 2500c packs? de contracten zijn duur
op de ps3 gaan ze nu binnen 10 seconde voor 400.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had wel een paar leuke kits en spelers in 2.5k packs maar ik ging toch over op Jumbos en in mijn 2e Jumbo zat Maikon Leite. De contracten worden straks wel wat goedkoper maar ik denk dat ze sowieso wel voor 300 gaan (de silvers)
Hahaha.... Dan heb je echt kennis XDquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:48 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
Die vrouw van studio sport journaal: Frank Shag
Op mijn 1e account iets meer dan 1.2 miljoen (maar ik heb daar dus al mijn dure IFs enzo) en op mijn andere account 370k, daar heb ik best veel spelers maar geen echt dure.quote:
Jij hoort ook al bij de rijke tatta's van dit forum.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op mijn 1e account iets meer dan 1.2 miljoen (maar ik heb daar dus al mijn dure IFs enzo) en op mijn andere account 370k, daar heb ik best veel spelers maar geen echt dure.
Nee, Ibra zal een 88 non-shiny worden,helaas.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:58 schreef marcie216 het volgende:
zijn de getransfereerde spelers toevallig shiny?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, Ibra zal een 88 non-shiny worden,helaas.
nopequote:
Hier welquote:
Pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eerste pakje. Vertonghen Spurs versie![]()
GEEN UP
Haha, feyenoorder trekt ajaciedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Klinkt best vies als je op de hoogte bent van de Ajacieden en gay pridesquote:
Gewoon 150c en lekker op laten bieden, nu wilt iedereen hem hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb geen Puush. Voor hoeveel moet ik hem erop zetten?
Ik maak zo een pic, eerst op de markt zetten.
Ow, mijn god, hahahahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Frenk shek. Haha,ik ga m vanavond nog eens terug kijken als ik wat op heb
gewoon voor 100K ofzo erop gooienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
150c doen? Meer deskundigen dan GJE?![]()
Squadfitness hier, zometeen de rest doen maar zal niet alles meldenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GEEN UP
Voor hoeveel zal ik hem erop zetten? Zal hij veel waard zijn in het begin?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Squadfitness hier, zometeen de rest doen maar zal niet alles melden
150 sp en dan als bin een hoog bedrag zoals 100kquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor hoeveel zal ik hem erop zetten? Zal hij veel waard zijn in het begin?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ansfers-round-two-02quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:12 schreef marcie216 het volgende:
Wil iemand even dat linkje geven van al die transfers?
thanks broederquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ansfers-round-two-02
Niet als mijn laptop crasht. Ik heb daardoor nog maar 6 5k packs geopend en ik keek ook naar de prijzen van sommige transfersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
Ik zie DarkSonic wel voor me nu, non stop pakjes spammen
Hoeveel?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
Ik zie DarkSonic wel voor me nu, non stop pakjes spammen
@Geluid Ja
Ach je zal er wel een leuk bedrag voor krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
80k is iets te optimistisch denk ik. [ afbeelding ]
Waarom heeft die anaalridder geen UP gekregen
In mijn andere pakjes niets bijzonders, Falcao en Anderson UP. De rest troep.
Thanks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach je zal er wel een leuk bedrag voor krijgen.
Mijn Asamoah heeft nog geen bod
@Geluid 700 coins
Ja, heb hem zelf gekocht.quote:
Nou, met een beetje geluk 400 coins winstquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, heb hem zelf gekocht.
en voor 900 eropstaan er al op voor 1200 dusja
Ja,quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nou, met een beetje geluk 400 coins winst
Hij heeft ook nog een UP he. Maar ja, hij is non-shiny. Ik heb Ziegler inmiddels al teruggekocht voor 650quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:25 schreef Thorb het volgende:
Asamoah gaat straks nog niet eens voor discardwaarde
Ik dacht nog: yes een transfer
Vertonghen valt me ook wat tegen, BIN's zijn er niet, maar de meeste zijn er voor 150c opgezet en daar wordt nog niet veel op gebodenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:25 schreef Thorb het volgende:
Asamoah gaat straks nog niet eens voor discardwaarde
Ik dacht nog: yes een transfer
He Dark is deze niet iets voor jouquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een UP he. Maar ja, hij is non-shiny. Ik heb Ziegler inmiddels al teruggekocht voor 650
Doe gewoon, jezus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:26 schreef marcie216 het volgende:
Er staat een Petric op voor 3k, andere bin is 50k, ik durf het niet aan
jullie mogen hem kopenquote:
Ik had vanmiddag voor de grap geboden, maar ik heb hem nodig in 4-4-2 en hij wordt toch wel goedkoperquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
He Dark is deze niet iets voor jou
http://puu.sh/KcvG
De andere 2 zijn 10k (11k bin).
Gr gr mijn speler
Nicequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag voor de grap geboden, maar ik heb hem nodig in 4-4-2 en hij wordt toch wel goedkoper
Overigens heb ik al mijn bronze packs nog over dus die open ik later vandaag nog wel even.
Tadicquote:
Was ik dat nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand kaapte een Petric voor 950 voor mijn neus weg![]()
KOPEN! STAAT ER VERDER VOOR 80k op PRICEFIX MET GEKKE Gquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Was ik dat niet?
en vertonghen staat er nu op voor 25k al..
Sigthorsson,Castaignos (misschien),Matavz.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tadicmet zijn 92 crossing en 99 curve.
Volgend jaar een Eredivisie voorhoede:
Tadic - ? - Narsingh
Matavz zullen ze wel niet beter maken en de rest is weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |