Ibra en Silva zijn al goed genoegquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:32 schreef Maver24 het volgende:
Jammer dat Ibra en Silva niet gewoon een upgrade krijgen,
waarom niet ?
Waarom Hazard, Lavezzi en Kagawa vorige week wel
Dat vind ik geen rede, waarom zijn die andere wel geupgrade dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ibra en Silva zijn al goed genoeg
Denk als je 2 of 3 IF's haalt en een TOTY dat je dan wel een upgrade verdient ja. Maar goed, weet niet of de franse League 1 nou zo populair gaan worden dat de prijzen van de spelers torenhoog zullen blijven.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat vind ik geen rede, waarom zijn die andere wel geupgrade dan?
die zijn ook al goed genoeg
Geen idee, tweet eens naar EASPORTSFIFA zou ik zeggen. Die reageren meestal welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat vind ik geen rede, waarom zijn die andere wel geupgrade dan?
die zijn ook al goed genoeg
Ja klopt, zijn toch goedkoopquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:34 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Hij past beter bij mijn speelstijl, maar ik zou ze als ik jou was gewoon beide proberen.
mag hopen dat dat sarcastisch bedoeld is want ze reageren nooit. Alleen dingen die in hun straatje passen en wat positief in beeld komt voor EAquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, tweet eens naar EASPORTSFIFA zou ik zeggen. Die reageren meestal wel
Je maakt je er wel druk over he.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
mag hopen dat dat sarcastisch bedoeld is want ze reageren nooit. Alleen dingen die in hun straatje passen en wat positief in beeld komt voor EA
Corrupt zooitje, niet te filmen
Oh, keek vanochtend, allemaal reacties, zal wel net op het verkeerde moment gekeken hebben denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
mag hopen dat dat sarcastisch bedoeld is want ze reageren nooit. Alleen dingen die in hun straatje passen en wat positief in beeld komt voor EA
dit dus, ik flip hem altijd op hun twitter omdat ik niks uit packs krijg. ze laten het alleen zien als iemand een TOTY speler krijgtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is 1 groot complot. Mafia.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja daar moeten ze ook echt op antwoordenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dit dus, ik flip hem altijd op hun twitter omdat ik niks uit packs krijg. ze laten het alleen zien als iemand een TOTY speler krijgt
NEEEEEEEquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja daar moeten ze ook echt op antwoorden
link je twitter eensch
Dit dus. ESM! EUROPA! IBRAHIMOVIC! PSG!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:44 schreef Toefjes het volgende:
Conspiracy! Ik zeg: Conspiracy!
Het begint bij het niet upgraden van Ibrahimovic, het eindigt in wereld dominantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |