Ik denk dat EA mij heeft beloond met zijn NIF in een pack omdat ik zijn IF voor veel te veel heb gekocht.quote:
Ik had wel een paar leuke kits en spelers in 2.5k packs maar ik ging toch over op Jumbos en in mijn 2e Jumbo zat Maikon Leite. De contracten worden straks wel wat goedkoper maar ik denk dat ze sowieso wel voor 300 gaan (de silvers)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:50 schreef marcie216 het volgende:
Dark, jij maakt zeker nu ook winst op de 2500c packs? de contracten zijn duur
op de ps3 gaan ze nu binnen 10 seconde voor 400.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had wel een paar leuke kits en spelers in 2.5k packs maar ik ging toch over op Jumbos en in mijn 2e Jumbo zat Maikon Leite. De contracten worden straks wel wat goedkoper maar ik denk dat ze sowieso wel voor 300 gaan (de silvers)
Hahaha.... Dan heb je echt kennis XDquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:48 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
Die vrouw van studio sport journaal: Frank Shag
Op mijn 1e account iets meer dan 1.2 miljoen (maar ik heb daar dus al mijn dure IFs enzo) en op mijn andere account 370k, daar heb ik best veel spelers maar geen echt dure.quote:
Jij hoort ook al bij de rijke tatta's van dit forum.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op mijn 1e account iets meer dan 1.2 miljoen (maar ik heb daar dus al mijn dure IFs enzo) en op mijn andere account 370k, daar heb ik best veel spelers maar geen echt dure.
Nee, Ibra zal een 88 non-shiny worden,helaas.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:58 schreef marcie216 het volgende:
zijn de getransfereerde spelers toevallig shiny?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, Ibra zal een 88 non-shiny worden,helaas.
nopequote:
Hier welquote:
Pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eerste pakje. Vertonghen Spurs versie![]()
GEEN UP
Haha, feyenoorder trekt ajaciedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eerste pakje. Vertonghen Spurs versie![]()
Klinkt best vies als je op de hoogte bent van de Ajacieden en gay pridesquote:
Gewoon 150c en lekker op laten bieden, nu wilt iedereen hem hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb geen Puush. Voor hoeveel moet ik hem erop zetten?
Ik maak zo een pic, eerst op de markt zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |