Ik ga denk ik eerst zelf een paar proberen te krijgen in 5k gold packs, vorige week hield ik al na 1 op omdat ik toen winst maakte met dat packquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:31 schreef marcie216 het volgende:
Post die hier dan, als je een goedkope hebt gevonden
haha succes ermee, maar dan nog, post hetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst zelf een paar proberen te krijgen in 5k gold packs, vorige week hield ik al na 1 op omdat ik toen winst maakte met dat pack
6-8. daar is het een uur vroeger dus van 7-9 hier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben zo slecht met die tijden.
Wanneer is het Happy Hour?
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
6-8. daar is het een uur vroeger dus van 7-9 hier.
Heerlijk team!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover.
Budget: [ afbeelding ]
Wie heeft het geniale idee dat het team afmaakt? zelf denk ik aan:
iMOTM Torres - Lukaku (Of UP Aguero
MOTM Gerrard.
Wellicht iemand een betere suggestie?
beste cb in het spel ongeveer na thiago silva lolquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:37 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Heerlijk team!
Wel apart, zo'n goede verdediging en dan zet je er David Luiz naast?
dat had ik vorige week dus. En nu moet ik kutteams makenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga ook pakjes kopenIk speel erg weinig FUT de laatste tijd en vind het om eerlijk te zijn niet zo leuk meer
![]()
Waarschijnlijk komt er binnenkort weer een tijd dat ik het weer leuk ga vinden en er dan spijt van krijg dat ik mijn coins aan waardeloze pakjes verspil
Die man is een ramp om tegen te spelenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:37 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Heerlijk team!
ik heb niet eens coins om dat te doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga ook pakjes kopenIk speel erg weinig FUT de laatste tijd en vind het om eerlijk te zijn niet zo leuk meer
![]()
Waarschijnlijk komt er binnenkort weer een tijd dat ik het weer leuk ga vinden en er dan spijt van krijg dat ik mijn coins aan waardeloze pakjes verspil
Erg goede speler hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:37 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Heerlijk team!
niemand komt langs mijn Luiz.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:37 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Heerlijk team!
Ik heb nog een team die Tim voor mij gemaakt heeft en nog 50k+ Ibra in mijn club.quote:
Gewoon klikken, is niks.quote:
Ja las het net, maar het werkt niet echt goed. Kut FOK!. Ik ga geen puush nemen want dan spam ik veel te veel pics hier.quote:
Ga weg pest ons nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maikon Leite verkocht voor 137k, nu heb ik op mijn 2e account ineens bijna 400k
Ziegler is inmiddels ook verkocht voor 1.5k, ik heb hem overigens nooit gebruikt net als heel veel van mijn 0 weight spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |