DM jij het dan maar mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:49 schreef RavioliPunch het volgende:
Roy ouwe makker dm jouw Twitter eens
Niet weten dat ik je date benquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Spannend! Wat ga je doen dan vanavond?
Eigenlijk ben je gewoon homoquote:
Gewoon het kutjong van de eerste maanden fok dus?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
? ik was gewoon lekker op dreef met een vriend(Kovacic)
nee, een mod was geband wegens cheaten, wij kwamen in opstand omdat hij terug mocht komen. ach is beter dan de zwaarste ban die ik al 2 keer heb gehadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon het kutjong van de eerste maanden fok dus?
Zwaar rellen op het forum ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:59 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee, een mod was geband wegens cheaten, wij kwamen in opstand omdat hij terug mocht komen. ach is beter dan de zwaarste ban die ik al 2 keer heb gehad
serieus?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:02 schreef Thorb het volgende:
Dat huis van die bioscoopschutter zit dus vol met boobytraps
Hoe gaat het met 9gag?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Rellen op internet![]()
Toch wel een van de zieligste dingen die je kan doen.
Preciesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja.
@Mathijs ja vond ik wel goed onderwerp voor grappies
Formatie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:06 schreef Heskeysucks het volgende:
Mannen!
Hebben jullie nog een idee of suggesties voor een nieuw team?
Welke speler wil je er in?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:06 schreef Heskeysucks het volgende:
Mannen!
ik ga dadelijk maar ff met mijn bazooka naar de pathequote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja.
@Mathijs ja vond ik wel goed onderwerp voor grappies
Ik sta nog op 0 ik heb totaal geen inspiratie.quote:
Vrouwenteamquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:06 schreef Heskeysucks het volgende:
Mannen!
Dat is dus niet leuk he.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:07 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik ga dadelijk maar ff met mijn bazooka naar de pathe
Nee is niet geluktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Probleem met geheime vraag wel opgelost?
Budget?
niet mauwenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is dus niet leuk he.
Sterker nog als je het echt doen zijn wij strafbaar omdat wij de politie niet bellen
XBOX toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:08 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Nee is niet gelukt..
65k ongeveer
Ik zat zelf te denken aan Spaans/Portugees.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Probleem met geheime vraag wel opgelost?
Budget?
verdediging italiaans/engels is bestequote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:10 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan Spaans/Portugees.
Dat valt goed te verwerken in de verdediging met Pepe, Carvalho en die LB van Real
abate taiwoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:10 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ja klopt maar mn budget is niet al te best
Ja oke maar ik ga nu sowieso voor BPL verdediging, en hoe kan ik dan verdergaan?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:13 schreef Fuszy het volgende:
Maar eens proberen om kaartjes te regelen voor Feyenoord - Kiev
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:13 schreef Fuszy het volgende:
Maar eens proberen om kaartjes te regelen voor Feyenoord - Kiev
Thanksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Giveaway, ik gun jullie ook wel coins.
Ik ga denk ik eerst zelf een paar proberen te krijgen in 5k gold packs, vorige week hield ik al na 1 op omdat ik toen winst maakte met dat packquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:31 schreef marcie216 het volgende:
Post die hier dan, als je een goedkope hebt gevonden
haha succes ermee, maar dan nog, post hetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst zelf een paar proberen te krijgen in 5k gold packs, vorige week hield ik al na 1 op omdat ik toen winst maakte met dat pack
6-8. daar is het een uur vroeger dus van 7-9 hier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben zo slecht met die tijden.
Wanneer is het Happy Hour?
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
6-8. daar is het een uur vroeger dus van 7-9 hier.
Heerlijk team!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover.
Budget: [ afbeelding ]
Wie heeft het geniale idee dat het team afmaakt? zelf denk ik aan:
iMOTM Torres - Lukaku (Of UP Aguero
MOTM Gerrard.
Wellicht iemand een betere suggestie?
beste cb in het spel ongeveer na thiago silva lolquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:37 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Heerlijk team!
Wel apart, zo'n goede verdediging en dan zet je er David Luiz naast?
dat had ik vorige week dus. En nu moet ik kutteams makenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga ook pakjes kopenIk speel erg weinig FUT de laatste tijd en vind het om eerlijk te zijn niet zo leuk meer
![]()
Waarschijnlijk komt er binnenkort weer een tijd dat ik het weer leuk ga vinden en er dan spijt van krijg dat ik mijn coins aan waardeloze pakjes verspil
Die man is een ramp om tegen te spelenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:37 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Heerlijk team!
ik heb niet eens coins om dat te doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga ook pakjes kopenIk speel erg weinig FUT de laatste tijd en vind het om eerlijk te zijn niet zo leuk meer
![]()
Waarschijnlijk komt er binnenkort weer een tijd dat ik het weer leuk ga vinden en er dan spijt van krijg dat ik mijn coins aan waardeloze pakjes verspil
Erg goede speler hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:37 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Heerlijk team!
niemand komt langs mijn Luiz.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:37 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Heerlijk team!
Ik heb nog een team die Tim voor mij gemaakt heeft en nog 50k+ Ibra in mijn club.quote:
Gewoon klikken, is niks.quote:
Ja las het net, maar het werkt niet echt goed. Kut FOK!. Ik ga geen puush nemen want dan spam ik veel te veel pics hier.quote:
Ga weg pest ons nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maikon Leite verkocht voor 137k, nu heb ik op mijn 2e account ineens bijna 400k
Ziegler is inmiddels ook verkocht voor 1.5k, ik heb hem overigens nooit gebruikt net als heel veel van mijn 0 weight spelers.
Ik denk dat EA mij heeft beloond met zijn NIF in een pack omdat ik zijn IF voor veel te veel heb gekocht.quote:
Ik had wel een paar leuke kits en spelers in 2.5k packs maar ik ging toch over op Jumbos en in mijn 2e Jumbo zat Maikon Leite. De contracten worden straks wel wat goedkoper maar ik denk dat ze sowieso wel voor 300 gaan (de silvers)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:50 schreef marcie216 het volgende:
Dark, jij maakt zeker nu ook winst op de 2500c packs? de contracten zijn duur
op de ps3 gaan ze nu binnen 10 seconde voor 400.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had wel een paar leuke kits en spelers in 2.5k packs maar ik ging toch over op Jumbos en in mijn 2e Jumbo zat Maikon Leite. De contracten worden straks wel wat goedkoper maar ik denk dat ze sowieso wel voor 300 gaan (de silvers)
Hahaha.... Dan heb je echt kennis XDquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:48 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
Die vrouw van studio sport journaal: Frank Shag
Op mijn 1e account iets meer dan 1.2 miljoen (maar ik heb daar dus al mijn dure IFs enzo) en op mijn andere account 370k, daar heb ik best veel spelers maar geen echt dure.quote:
Jij hoort ook al bij de rijke tatta's van dit forum.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op mijn 1e account iets meer dan 1.2 miljoen (maar ik heb daar dus al mijn dure IFs enzo) en op mijn andere account 370k, daar heb ik best veel spelers maar geen echt dure.
Nee, Ibra zal een 88 non-shiny worden,helaas.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:58 schreef marcie216 het volgende:
zijn de getransfereerde spelers toevallig shiny?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, Ibra zal een 88 non-shiny worden,helaas.
nopequote:
Hier welquote:
Pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eerste pakje. Vertonghen Spurs versie![]()
GEEN UP
Haha, feyenoorder trekt ajaciedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Klinkt best vies als je op de hoogte bent van de Ajacieden en gay pridesquote:
Gewoon 150c en lekker op laten bieden, nu wilt iedereen hem hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb geen Puush. Voor hoeveel moet ik hem erop zetten?
Ik maak zo een pic, eerst op de markt zetten.
Ow, mijn god, hahahahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Frenk shek. Haha,ik ga m vanavond nog eens terug kijken als ik wat op heb
gewoon voor 100K ofzo erop gooienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
150c doen? Meer deskundigen dan GJE?![]()
Squadfitness hier, zometeen de rest doen maar zal niet alles meldenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GEEN UP
Voor hoeveel zal ik hem erop zetten? Zal hij veel waard zijn in het begin?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Squadfitness hier, zometeen de rest doen maar zal niet alles melden
150 sp en dan als bin een hoog bedrag zoals 100kquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor hoeveel zal ik hem erop zetten? Zal hij veel waard zijn in het begin?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ansfers-round-two-02quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:12 schreef marcie216 het volgende:
Wil iemand even dat linkje geven van al die transfers?
thanks broederquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ansfers-round-two-02
Niet als mijn laptop crasht. Ik heb daardoor nog maar 6 5k packs geopend en ik keek ook naar de prijzen van sommige transfersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
Ik zie DarkSonic wel voor me nu, non stop pakjes spammen
Hoeveel?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
Ik zie DarkSonic wel voor me nu, non stop pakjes spammen
@Geluid Ja

Ach je zal er wel een leuk bedrag voor krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
80k is iets te optimistisch denk ik. [ afbeelding ]
Waarom heeft die anaalridder geen UP gekregen
In mijn andere pakjes niets bijzonders, Falcao en Anderson UP. De rest troep.
Thanks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach je zal er wel een leuk bedrag voor krijgen.
Mijn Asamoah heeft nog geen bod
@Geluid 700 coins
Ja, heb hem zelf gekocht.quote:
Nou, met een beetje geluk 400 coins winstquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, heb hem zelf gekocht.
en voor 900 eropstaan er al op voor 1200 dusja
Ja,quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nou, met een beetje geluk 400 coins winst
Hij heeft ook nog een UP he. Maar ja, hij is non-shiny. Ik heb Ziegler inmiddels al teruggekocht voor 650quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:25 schreef Thorb het volgende:
Asamoah gaat straks nog niet eens voor discardwaarde
Ik dacht nog: yes een transfer
Vertonghen valt me ook wat tegen, BIN's zijn er niet, maar de meeste zijn er voor 150c opgezet en daar wordt nog niet veel op gebodenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:25 schreef Thorb het volgende:
Asamoah gaat straks nog niet eens voor discardwaarde
Ik dacht nog: yes een transfer
He Dark is deze niet iets voor jouquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een UP he. Maar ja, hij is non-shiny. Ik heb Ziegler inmiddels al teruggekocht voor 650
Doe gewoon, jezus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:26 schreef marcie216 het volgende:
Er staat een Petric op voor 3k, andere bin is 50k, ik durf het niet aan
jullie mogen hem kopenquote:
Ik had vanmiddag voor de grap geboden, maar ik heb hem nodig in 4-4-2 en hij wordt toch wel goedkoperquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
He Dark is deze niet iets voor jou
http://puu.sh/KcvG
De andere 2 zijn 10k (11k bin).
Gr gr mijn speler
Nicequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag voor de grap geboden, maar ik heb hem nodig in 4-4-2 en hij wordt toch wel goedkoper
Overigens heb ik al mijn bronze packs nog over dus die open ik later vandaag nog wel even.
Tadicquote:
Was ik dat nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand kaapte een Petric voor 950 voor mijn neus weg![]()
KOPEN! STAAT ER VERDER VOOR 80k op PRICEFIX MET GEKKE Gquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Was ik dat niet?
en vertonghen staat er nu op voor 25k al..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |