jouquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Slecht voor je hersencellen op jou leeftijd.
mijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het wel kut als een vrouw beter bier zuipt dan mijIs niet goed voor mij ego'tje.
Na een paar nippies had ik ook wel genoeg, kokos is viessquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het wel kut als een vrouw beter bier zuipt dan mijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ken echt maar weinig vrouwen die geen bier drinken. Degene die het niet drinken zijn ook gelijk een stuk minder interesant om de een of andere reden.
Ik vind dat echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gossip Girl is best oke hoor. Heb 1 aflevering met me zus gezien.
Ehmm, rode wodka Red Bull en amaretto cola?quote:
Dat is 'stoer' he.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zoiets heb ik vernomen ja. Waarom denk je dat ik hier post dat ik een kater heb? Erkenning jongen.quote:
Blijven oefenen! Maar er is verschil tussen bier drinken en bier zuipen hè... vooral bij vrouwen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het wel kut als een vrouw beter bier zuipt dan mijIs niet goed voor mij ego'tje.
Ik ga morgen een kater krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zoiets heb ik vernomen ja. Waarom denk je dat ik hier post dat ik een kater heb? Erkenning jongen.
Alsof dat leuk isquote:
Katers vallen bij mij altijd wel mee hoor. Voor je slapen gaat een paracetamolletje, en eventueel als je wakker wordt, dan voel je je hooguit een klein beetje moe. Meer niet.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Gewoon water drinken voordat je gaat slapen. Alleen vergeet ik het zelf altijd...
Bij mij wisselt het een beetje af, of ik heb nergens last van of ik ben een zombie de volgende dag.
Bij katers heb ik altijd het idee dat je moet kotsen, koppijn, hele dag op bedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Katers vallen bij mij altijd wel mee hoor. Voor je slapen gaat een paracetamolletje, en eventueel als je wakker wordt, dan voel je je hooguit een klein beetje moe. Meer niet.
Water drinken na sloten bier vind ik echt ranzig. Maar reuze effectief inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Gewoon water drinken voordat je gaat slapen. Alleen vergeet ik het zelf altijd...
Bij mij wisselt het een beetje af, of ik heb nergens last van of ik ben een zombie de volgende dag.
Goldstrike katersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit dus.
En ligt er ook wat ik drink en door elkaar etc.
Tequila = kotsen.
5 daagjes, ben benieuwd, alhoewel ik toch nooit over zal stappen denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:39 schreef stoereboii het volgende:
Op 25 juli komt er een demo van PES 2013 beschikbaar voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360. Dit heeft uitgever Konami bekendgemaakt.
Er zijn acht teams om mee te spelen: Engeland, Duitsland, Portugal en Italië wat betreft landenteams, Santos FC, SC International, Fluminense en Flamingo voor de Copa Libertadores-modus. Het is verder mogelijk om de moeilijkheidsgraad in te stellen.
O ja dat had ik gisteren ook een shotje op. Dat verklaard een hele hoop.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goldstrike katersDan wil je gewoon dood
![]()
Echt leuk!
Ik ook. Maar download hem wel altijdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
5 daagjes, ben benieuwd, alhoewel ik toch nooit over zal stappen denk ik
Had een keer een typische goldstrike avond. 4 shotjes goldstrike. Ik werd vervelend en ging drankjes van anderen opdrinken (in thuis setting). Ik zoende met een vrouw die 15 centimeter groter was dan mijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O ja dat had ik gisteren ook een shotje op. Dat verklaard een hele hoop.
Zo gaat het bij mij dan altijd de dag erna als je het over shotjes etc hebt op whatsapp.
Ja, kut drankjes zijn dat. Wel mooie avonden als je er later aan terugdenkt (want dit verhaal van jou is ook leukquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had een keer een typische goldstrike avond. 4 shotjes goldstrike. Ik werd vervelend en ging drankjes van anderen opdrinken (in thuis setting). Ik zoende met een vrouw die 15 centimeter groter was dan mij. Ik liep naar het balkon. Gaf over. En werd wakker de volgende ochtend.
Je bent gewoon gek, en in 1 klap weg. Net als ik mensen heb zien gebeuren met tequilla.
stop bij shotje nummer 3. Hoe sterk je je ook voelt. Stop.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:48 schreef Fuszy het volgende:
Nog nooit goldstrike op. Heb het sowieso niet echt op de wat sterkere dranken, maar drink ze wel als het moet.
Wie is DGK?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
DGK zei dat 'ie een hele goldstrike fles op had
Alcohol heeft wel wat tijd nodig om in te werken in je gestel. Dus in theorie zou het wel kunnen, mits je vreselijk snel drinkt. En de 1 kan meer hebben dan de ander. Ben geen pro in alcohol drinken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
DGK zei dat 'ie een hele goldstrike fles op had
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had een keer een typische goldstrike avond. 4 shotjes goldstrike. Ik werd vervelend en ging drankjes van anderen opdrinken (in thuis setting). Ik zoende met een vrouw die 15 centimeter groter was dan mij. Ik liep naar het balkon. Gaf over. En werd wakker de volgende ochtend.
Je bent gewoon gek, en in 1 klap weg. Net als ik mensen heb zien gebeuren met tequilla.
haha, alsof het je dan iets kan schelen, je bent al lang blij dat je tegen iemand aan kan hangen, en dan gebeurt het vanzelfquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]![]()
Ik val niet echt op een bepaald soort type maar vrouwen groter dan mij zijn echt een no-go.
Ik zeg altijd tegen mezelf, vanavond gaan we geen sterke drank drinken... Tegen de 1e paar shotjes kan ik altijd wel nee zeggen maar op een gegeven moment kan je dan geen nee meer zeggen..
Maar een vrouw 15 centimeter groter dan mij is al gauw 2 meter. Volgens mij grijpt mijn natuurlijke instinct dan in en zorg ik dat ik daar niet bij in de buurt komquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, alsof het je dan iets kan schelen, je bent al lang blij dat je tegen iemand aan kan hangen, en dan gebeurt het vanzelf
Elke vrouw is dan mooiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar een vrouw 15 centimeter groter dan mij is al gauw 2 meter. Volgens mij grijpt mijn natuurlijke instinct dan in en zorg ik dat ik daar niet bij in de buurt kom
Ik ben meestal niet zo dronken, dat ik niet meer weet met wie ik gezoend hebquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke vrouw is dan mooiHaha, en natuurlijke instincten worden juist verlegd als je onder invloed bent. De lat komt nog lager te liggen dan je eigen schoenzool
Soms na stapavonden of op vakanties fotos van mezelf gezien met meiden dat ik dacht
Haha, weet nog een keer Mallorca, was een vrouw van 36, ik 21 ofzo. Zij wilde wel met ons mee stappen. En in die tent ging ze opeens met me zoenen. Ik zo: wtf. Had ze de dag daarna tegen haar brede man gezegd: joh, ga die jongens eens wakker maken, het is al 1 uur. Die vent keihard rammen op de deur en schreeuwen (als grapje). Ik was serieus bangquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben meestal niet zo dronken, dat ik niet meer weet met wie ik gezoend heb. Pas één keer dat ik een vrouw met 2 kinderen heb gezoend en die was zo'n 10 jaar ouder. Zou nu echt niet meer weten hoe die eruit ziet.
Hahaha, jij hebt volgens mij wel mooie dingen meegemaakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, weet nog een keer Mallorca, was een vrouw van 36, ik 21 ofzo. Zij wilde wel met ons mee stappen. En in die tent ging ze opeens met me zoenen. Ik zo: wtf. Had ze de dag daarna tegen haar brede man gezegd: joh, ga die jongens eens wakker maken, het is al 1 uur. Die vent keihard rammen op de deur en schreeuwen (als grapje). Ik was serieus bang
Ja, leukste vakantie herinnering was dat we dronken waren in de kroeg en ik voorstelde om naar het strand te gaan, neukende stelletjes narren. Nou, wij met een mannetje of 8 naar het strand en gelijk bingo. Wij polonaise om die 2 heen lopen. Bleek die gozer nog Nederlands te zijn ook, want hij riep steeds: opkankeren, kanker op etc etc. Wij met zn allen zingen: Slappe lul, slappe lul, slappe lul (op de melodie here we go). Haha, lag hij dan met zn witte billetjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hahaha, jij hebt volgens mij wel mooie dingen meegemaakt.
quote:Vela was officially transferred to Real Sociedad from Arsenal on 17 July, 2012, with the move believed to have cost £4 million.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:12 schreef Thorb het volgende:
Taiwo weer naar Milan, zullen we de QPR pricefixen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |