Haar man was toen net overleden, kan me voorstellen dat het er dan nogal inhakt, maar ik kan echt niet begrijpen dat je jaren op locatie X kunt wonen, en je dat per direct niet meer kunt permitteren als je man (van 64!) overlijdt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is gissen natuurlijk wat nou waar is en wat niet
Ik zag destijds geloof ik een interview (gewoon op camera) waar ze een stukje lieten zien van het afscheid van LUV en dat ze huilde omdat haar man daar vaak bij was en toen zei ze volgens mij iets over de toch wel noodzaak om zsm naar Nederland te komen voor een uitkering.
Ze heeft in al die jaren geen echte vriendschappen opgebouwd? Ik heb ooit mijn beste vriendin een jaar in huis gehad, geen haar op mijn hoofd dat haar onder een brug zou laten slapen. En zij had geen ouders,kinderen of broers en zusjes om op terug te vallen. Maar wél een heleboel goede vrienden.quote:En als ze niet in Boulevard kwam dan had niemand geweten van haar dramatische situatie,
Nee, da's niet in het gooi.. The epicentre of the showbizznis...quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig dat ze in Laren wil gaan wonen.
Tweede optie is Wassenaar denk ik.
quote:"Ik heb geen zin om in m'n eentje in Vlaanderen te gaan zitten kniezen. Verhuizen is ook relatief gemakkelijk want ik woon in Lommel in een huurhuis met Tim. Hij wil het liefste naar Eindhoven waar mijn moeder en zus wonen. Volgens hem zit ik dan dichtbij familie. Zelf wil ik liever naar 't Gooi: het epicentrum van de Nederlandse showbizz.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Hoebee
Meer qua lesbienne in het Engels.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:22 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Nee, da's niet in het gooi.. The epicentre of the showbizznis...
Maar zou een huisje op de dijk in Volendam dan niet beter zijn? Qua carriere enzo?
[..]
Sorry, offtopic, maar Bonniequote:José Hoebee in Sterren Dansen op het IJs Van onze redactie
AMSTERDAM - José Hoebee gaat meedoen aan het nieuwe seizoen van Sterren Dansen op het IJs.
Dat onthult de voormalig LUV-zangeres in het AD.
"Ik heb direct ja gezegd, want sinds het overlijden van mijn man kan ik wel wat afleiding gebruiken", vertelt de 58-jarige José.
Het is nog niet bekend wie de andere kandidaten zijn. Hoebee laat wel weten dat Bonnie St. Claire ook is gevraagd door het programma. Maar Bonnie sloeg het aanbod af, ze zou namelijk te bang zijn om hard te vallen.
Hoebee kwam de laatste maanden regelmatig in het nieuws vanwege het overlijden van haar man. Ze vertelde verschillende keren zich erg depressief te voelen.
Ik kan je helaas uit ervaring vertellen dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:00 schreef Karina het volgende:
En als je een borrel op hebt dan val je altijd precies zodat je het niet voelt zeggen ze
Tsja, en ze wil wel weer eens daglicht zien in plaats van dat naargeestige bos.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef utrecht1970 het volgende:
"Ik heb direct ja gezegd, want sinds het overlijden van mijn man kan ik wel wat afleiding gebruiken", vertelt de 58-jarige José.
Is het niet: "ik heb direct ja gezegd, want sinds het overlijden van mijn man zit ik zwaar aan de grond, en heb ik Viola Holt zelfs nodig om een woning ergens te regelen van max 500 euro".
Och ja natuurlijk, armequote:Op dinsdag 27 november 2012 16:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik kan je helaas uit ervaring vertellen dat dat niet zo is
Wat doe jij lelijk over Josequote:Op dinsdag 27 november 2012 17:32 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, en ze wil wel weer eens daglicht zien in plaats van dat naargeestige bos.
Ja maar dat wordt maar een klein huisje en mensen zijn er geld voor aan het inzamelen.quote:
Te gek voor woorden. En dan de bladen te woord staan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:58 schreef 22 het volgende:
Maar serieus, het is triest dat ze niet kan zien hoe blij ze mag zijn dat
ze zo wordt geholpen.
Haar Pizza-bezorger was te laatquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh gut de rouwverwerking moet nog komen? Waar is ze dan depressief van?
quote:Wachttijd
Het verschilt per gemeente hoe lang het duurt voordat u aanmerking komt voor een woning. De woningmarkt is nu eenmaal niet overal gelijk. Bovendien hebben sommige mensen voorrang. Denkt u hierbij aan ouderen of juist starters op de woningmarkt. Ter illustratie, de gemiddelde wachttijd per gemeente in onze regio, is voor een zelfstandige woning:
Almere e.o.: 3,6 jaar;
Amsterdam: afhankelijk van het type woning 6 tot 12 jaar;
Amersfoort e.o.: afhankelijk van het type woning 2 tot 4 jaar.
Regio Gooi en Vechtstreek omstreeks 20 jaar.
quote:Op maandag 3 december 2012 13:07 schreef Juweel het volgende:
Ik zit me stiekem af te vragen in welk bos ze dan zit in Muiderberg. Er zijn daar twee plekken die voor bos moeten doorgaan maar dat zijn niet meer dan 20 bomen en een pad en er staan volgens mij ook geen vakantiewoningen.
Wat zeg je, een huisje in de hel?quote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die gun je toch een huiske op de hei ?
Zit ze toch in "het wereldje".quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef JaneDoe het volgende:
josé heeft een baantje als receptioniste bij de wisseloord studio!
Ze moet haar nek eens breken, dat levert pas publiciteit op.quote:Op maandag 24 december 2012 21:23 schreef Samson het volgende:
Nog meer drama, nu heeft ze haar pols weer gebroken. Blijft dan niets deze arme vrouw bespaard
quote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze moet haar nek eens breken, dat levert pas publiciteit op.
schone taak voor Afrojackquote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Wat zeg je, een huisje in de hel?Die Jose moet gewoon een goede beurt, dat ze alle hoeken van dat boshuisje ziet, dan wil ze er wel blijven
![]()
Eerst Patty van een schans laten springen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:41 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, nu kan alleen een comeback van LUV haar nog redden.
Nou ja, het licht in haar boomhut brandt weer een paar weekjes.quote:
Marga is geregeld op TV Oostquote:Op zondag 6 januari 2013 11:29 schreef Karina het volgende:
Van de drie Luvjes is Marga zeker de normaalste? Daar hoor je nooit iets over.
Laatste keer dat ze op tv was, was met "Komen Eten" in 2011 (en ja dat heb ik opgezocht, want ik heb het nog nooit gezien).
En dat laatste is alleen maar goed toch? Ik vond haar ook de mooiste van de drie Luvjes.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:12 schreef Nies het volgende:
[..]
Marga is geregeld op TV Oost
Als het de landelijke media niet haalt zal er verder weinig bijzonders in haar leven aan de hand zijn denk ik dan maar.
Heerlijk tochquote:
Dat was Joséquote:Op zondag 6 januari 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat laatste is alleen maar goed toch? Ik vond haar ook de mooiste van de drie Luvjes.
Ze werkt RTV Oost, heeft ook wel eens een real life serie gehad en zo. Verder zit ze als vaste gast in programma's, die zit gewoon haar brood te verdienen hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:12 schreef Nies het volgende:
[..]
Marga is geregeld op TV Oost
Als het de landelijke media niet haalt zal er verder weinig bijzonders in haar leven aan de hand zijn denk ik dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |