quote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Duderinnetje waarschijnlijk ook niet, begrijp je Copycat wel?
En anders iig vrouwen die dat werk al 30 jaar doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Probeer jij anders morgen eens een schoonmaakbaantje te vinden?
Doorgaans nemen ze daar goedkope studenten voor aan hoor.
Nou ja, van mij eigenlijk wel. Ik vind het belachelijk dat iemand naar België verhuist om zo haar bijdrage aan onze solidariteit te ontlopen en vervolgens zodra het moeilijk wordt kreunend en steunend, haar handje ophoudend, terugkomt.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, ze hoeft van mij niet eens schoon te maken. Of welk werk dan ook. Ze moet alleen kappen met nuilen over die boshut en nu ook weer over dat 2-kamerappartement.
Werken of waffel houden lijken me de opties in deze, maar ik zal er wel weer naast zitten.
Vind ik ook, maar het ging er in eerste instantie nog niet eens om dat ze geen werk kon vinden. Geen enkele woning was goed genoeg voor haar, dát was het punt. Met haar 'staat van dienst' is het volgens sommigen hier trouwens ondénkbaar dat je je verlaagt tot een 'simpel baantje'.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja, van mij eigenlijk wel. Ik vind het belachelijk dat iemand naar België verhuist om zo haar bijdrage aan onze solidariteit te ontlopen en vervolgens zodra het moeilijk wordt kreunend en steunend, haar handje ophoudend, terugkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |