Alsof mannen niet van drama houden... en niet kunnen meeleven wat een onzin, dat is net zoiets als zeggen dat vrouwen niet naar voetbal mogen kijken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:34 schreef practics het volgende:
[..]
Ooh dus dat is een reden om deze kant en klare drama te posten, wat eigenlijk voorbehouden is aan vrouwen?
Ik denk dat bij dit soort door producenten gefabriceerde groepen het meeste geld naar de producent en/of platenmaatschappij gaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:36 schreef fratsman het volgende:
Van een uitkering leven? Gevalletje Boney M of kon ze gewoon niet met geld omgaan?
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:36 schreef fratsman het volgende:
Van een uitkering leven? Gevalletje Boney M of kon ze gewoon niet met geld omgaan?
Ik vond Marga altijd het leukst, ik wilde haar haar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond José wel verreweg de leukste van de 3!
En toch zal ze ook wel wat boven haar stand hebben geleefd of andere onverstandige dingen hebben gedaan. Als er al zo'n 20 jaar vrijwel niks meer binnenkomt wéét je dat het een keer misgaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat bij dit soort door producenten gefabriceerde groepen het meeste geld naar de producent en/of platenmaatschappij gaat.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond José wel verreweg de leukste van de 3!
quote:
Ze waren een beetje dom.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:36 schreef trovey het volgende:
Mooi van Fionamaar ze hadden niets geregeld als één van de twee alleen kwam te staan? Niet erg handig.
Dat kun je wel zeggen.quote:
Wie?quote:
L.quote:
Ik snap het ook niet. Ik weet precies hoe mijn plaatje eruitziet als ik alleen kom te staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen.Snap dat niet, als je al zo lang samen bent heb je dat soort dingen toch geregeld voor als het noodlot toeslaat en je weet dat degene die achterblijft het financieel niet zal redden....maar ja dat ben ik dan.
Wie weet maar hoe dan ook het blijft treurig zeker omdat er genoeg mogelijkheden zijn om dit soort dingen te voorkomen. Oké, ze kosten geld maar dat heb je dan toch voor elkaar over?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik weet precies hoe mijn plaatje eruitziet als ik alleen kom te staan.
Naast het feit dat ik een baan heb, hebben we ook nog andere dingen geregeld zodat ik in principe gewoon in ons huis kan blijven wonen. Onvoorstelbaar dat zij dat kennelijk niet hebben geregeld.
Maar wie weet, misschien heeft hij haar wel al die tijd een rad voor ogen gedraaid wat hun financiele situatie betreft?
Soort Bobby Farrel. Die moest op zijn 60e weer gaan optreden met een derderangs Boney-M imitatie.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:14 schreef Cynix ® het volgende:
Het blijft altijd wat ontluisterend als iemand die ooit bij Neerlands populairste meidengroep hoorde nu een goedkoop huurappartementje zoekt omdat ze slechts een uitkering krijgt. Dan heb je iets niet goed gedaan.
Zat die niet in het huisje van Leontien Borsato?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Ole het volgende:
Zou zij Brard ook geholpen hebben destijds?
Ho ho, minstens 500-1000 euro anders telt het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Stranger het volgende:
Aanstaande zaterdag staat ze nog met Luv' op Dutch Valley toch?
Ik denk dat ik maar vast begin met wat kleingeld te sparen om naar het podium te gooien
Alle beetjes helpen! ook al heeft ze liever 500 euro! Hoeveel bezoekers verwachten de bij DV?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Stranger het volgende:
Ik denk dat ik maar vast begin met wat kleingeld te sparen om naar het podium te gooien
Volgens Gordon 1500, volgens de organisatie 35000quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:18 schreef Ole het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Stranger het volgende:
[/quote
Alle beetjes helpen! ook al heeft ze liever 500 euro! Hoeveel bezoekers verwachten de bij DV?
Als iedereen een euro stort komt ze al een heel eindquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens Gordon 1500, volgens de organisatie 35000
Zou ik met een standje bij de ingang gaan zitten voor een José Hoebee Inzamelingscommittee?
In die wereld hebben ze geen benul wat de "gewone man" verdient. 1000 euro per persoon ophalen om iemand te helpen die er alles door heeft gedraaid.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:52 schreef Cynix ® het volgende:
Hoeveel zou ze nodig hebben om haar status als klaploper ongewijzigd te kunnen handhaven?
Zou me niets verbazenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:19 schreef Stranger het volgende:
Trouwens zou die 500-1000 euro op de rekening van de zoon gestort moeten worden zodat zij niet gekort wordt op haar uitkering? Hoe wordt haar gage op Dutch Valley dan betaald? In warme maaltijden en treinkaartjes?
Opgemaakt en niets geregeld voor de oude dag/als de partner wegvalt want dat kostte geld of ze waren gewoon te achterlijk om het te regelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:42 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Snapt iemand nou hoe dit zit? Hoe kan José nou zonder geld zitten?
En dan gaan huilenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
Het geld is niet alleen op, ze zit zelfs met flinke schulden.
Hoe doet ze dat toch?
Ik was ook verbaasd toen ik hoorde dat ze schulden heeft! Misschien wel hypotheek schuldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
Het geld is niet alleen op, ze zit zelfs met flinke schulden.
Hoe doet ze dat toch?
Wordt ze onderhanden genomen door Annemarie van Gaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Misschien moet ze zich opgeven voor Dubbeltje op zijn kant
Auto verkopen, baantje zoeken, alle zooi de deur uit, heerlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Wordt ze onderhanden genomen door Annemarie van Gaal
Zijn allemaal belazerd door hun managers.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:15 schreef lezzer het volgende:
Die jaren 80 zangeressen hebben toch allemaal niet zoveel over gehouden aan hun successen?
Nou, in ieder geval niet echt binnen gelopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Zijn allemaal belazerd door hun managers.
Alles beter dan John 'Janken zul je' Williams aan je deur.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:12 schreef Ole het volgende:
Wordt ze onderhanden genomen door Annemarie van Gaal
Gevalletje Frank Farian?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Zijn allemaal belazerd door hun managers.
Arme Bobby. Hij kon zo mooie dansen en playbacken.quote:
waar betaalde ze haar boodschappen van toen ze nog in lommel woonde ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval niet echt binnen gelopen.
Maar goed, dat was dertig jaar geleden. In de tussentijd had ze een goed lopende pedicuresalon kunnen hebben.
Geen idee, ik doe haar boekhouding nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar betaalde ze haar boodschappen van toen ze nog in lommel woonde ?
Haar man deed dat kennelijk ook niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe haar boekhouding niet
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Haar man deed dat kennelijk ook niet.
In die tijd van Luv was Hans van Hemert producerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef Cynix ® het volgende:
Haar man deed dat kennelijk ook niet.
Ontzettend nobel hoor, geweldig gewoon.. Is meneer van Hoof ook zo solidair met alle andere mensen die in dezelfde situatie zitten en niet het TV-kanaal kunnen gebruiken om de zieligheidsfactor Nederland in te gooien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Componist en dirigent Harry van Hoof is een inzamelingsactie begonnen om José Hoebee te redden van een failissement.
Harry heeft een mail rondgestuurd naar onder anderen André van Duin, Ron Brandsteder en Patty Brard met daarin de tekst: "Ik weet dat het hoogst ongebruikelijk is om zoiets te vragen, maar ik doe het toch en stel voor dat we allemaal een bijdrage storten."
Harry hoopt op gulle gevers. "Elk bedrag is uiteraard welkom, maar om het echt te laten opschieten zou het mooi zijn als iedereen een bedrag tussen de 500 euro en 1000 euro overmaakt op de rekening van van haar zoon Tim onder melding van Solidair."
Opvallend is dat de 'bedelbrief' ook gestuurd is naar Pieter van Vollenhoven en Bonnie St. Claire, die overigens zelf geen cent te makken heeft.
Dat was Willie. Op de foto kapelaan Herman Odekerke.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 07:33 schreef Cynix ® het volgende:
Hans? Die belazerde haar niet, dat geloof ik niet!
[ afbeelding ]
Ik zeg alleen dat Hans hun producer wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 07:33 schreef Cynix ® het volgende:
Hans? Die belazerde haar niet, dat geloof ik niet
Erik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:41 schreef tong80 het volgende:
Dat was Willie. Op de foto kapelaan Herman Odekerke.
Oh maar die komt ook langs in dat programma hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Alles beter dan John 'Janken zul je' Williams aan je deur.
Eh nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:54 schreef totebel het volgende:
[..]
Ontzettend nobel hoor, geweldig gewoon.. Is meneer van Hoof ook zo solidair met alle andere mensen die in dezelfde situatie zitten en niet het TV-kanaal kunnen gebruiken om de zieligheidsfactor Nederland in te gooien?
Welnee, kruien en gekruid worden. Dat doen we toch allemaal?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Mag je alleen iets doen als je het vervolgens voor Iedereen Ook Doet?
Ja, dat blijft best een beetje onderbelicht. Wat mankeert haar precies waardoor ze niet zelf op de een of andere manier inkomsten kan genereren met een baantje of zo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:43 schreef Metaan het volgende:
En nu kan José niet meer werken of zo?
Bij de meeste banen is een redelijk niveau van spelling wel handig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:43 schreef Metaan het volgende:
Eerst een oudere man scoren, met de extra risico's erbij...
En nu kan José niet meer werken of zo? Haar zoon kan ook al niet werken? Das alleen voor gewone NLers of sow?
Stop es effen met janken en bedelen José!
Oh ja. De acteur heet Herman.quote:
Zelf zegt ze hèndig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij de meeste banen is een redelijk niveau van spelling wel handig.
Misschien heeft José dat ook niet.
Nee hoor, alleen dat je het zo breed uit laat meten in de pers, doet mij nogal twijfelen aan je oprechtheid. Tuurlijk, t is triest voor Jose, maar dat is t voor iedereen in die situatie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eh nee.
Mag je alleen iets doen als je het vervolgens voor Iedereen Ook Doet?
Jaren geleden heb ik eens een interview gelezen met José over de videotheek in Best die Will voor haar gekocht had. Daar had ze een paar jaar (wsl. een paar uurtjes per week) ingestaan, maar uiteindelijk vond ze het maar niks, want je moest zo veel films kijken en 's avonds en in het weekend werken. Dus hadden ze die tent maar weer doorverkocht. Dit heeft bij mij de indruk achtergelaten door José lang een verwend vrouwtje heeft kunnen zijn en nu de deksel op de neus krijgt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat blijft best een beetje onderbelicht. Wat mankeert haar precies waardoor ze niet zelf op de een of andere manier inkomsten kan genereren met een baantje of zo?
Het is wel crisis, en ze zal ook niet echt veel kwaliteiten hebben, maar de Aldi en de Lidl hebben altijd caissières nodig.
Spoiler.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Oh maar die komt ook langs in dat programma hoor![]()
Geweldig programma dus
Alleen Natas mist met haar geweldig gevoel van medeleven..
[ afbeelding ]
Patty wilde zelf weg bij Luv..quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:17 schreef SeLang het volgende:
Waarom is Patty Brard indertijd eigenlijk uit de groep gegooid?
Maar waarom? Want laatst zag ik dat terug in een oude jaaroverzicht uitzending en dat was toen een hoop emotioneel gejank van haar kant....quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Patty wilde zelf weg bij Luv..
mocht ze toch niet van Carlo nasiquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar waarom? Want laatst zag ik dat terug in een oude jaaroverzicht uitzending en dat was toen een hoop emotioneel gejank van haar kant....
Daar had ze wel een heerlijke rijke gast mee aan de haak trouwens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mocht ze toch niet van Carlo nasi
en het enige kind mee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar had ze wel een heerlijke rijke gast mee aan de haak trouwens.
Ik had ergens gelezen dat het bedrijf van manlief failliet is gegaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:01 schreef Cynix ® het volgende:
Zou er voor mij wel aan liggen of ze (José) gewoon laks is geweest en niets geregeld heeft of dat ze wel van alles geprobeerd heeft.
Die videotheek? Nou ja, aan het faillissement kan ze natuurlijk niet veel doen. De vraag is natuurlijk wel of dat per definitie moet leiden tot bedelacties of dat je je ook financieel enigszins kunt indekken tegen dit soort onvoorziene calamiteiten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat het bedrijf van manlief failliet is gegaan.
de actie is van Violaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:08 schreef Iwanius het volgende:
Hoe dan ook Brard zat ooit zelf aan de grond en werd toen ook gered
door al haar 'vrienden'. Met dat in het achterhoofd vind ik deze actie van
haar echt groots ongeacht wat je van haar persoonlijk vindt.
Alsof Brard daarvan kan rondkomen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brard had toch nog 20.000 gulden alimentatie per maand voor Priscilla?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |