Alsof mannen niet van drama houden... en niet kunnen meeleven wat een onzin, dat is net zoiets als zeggen dat vrouwen niet naar voetbal mogen kijken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:34 schreef practics het volgende:
[..]
Ooh dus dat is een reden om deze kant en klare drama te posten, wat eigenlijk voorbehouden is aan vrouwen?
Ik denk dat bij dit soort door producenten gefabriceerde groepen het meeste geld naar de producent en/of platenmaatschappij gaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:36 schreef fratsman het volgende:
Van een uitkering leven? Gevalletje Boney M of kon ze gewoon niet met geld omgaan?
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:36 schreef fratsman het volgende:
Van een uitkering leven? Gevalletje Boney M of kon ze gewoon niet met geld omgaan?
Ik vond Marga altijd het leukst, ik wilde haar haar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond José wel verreweg de leukste van de 3!
En toch zal ze ook wel wat boven haar stand hebben geleefd of andere onverstandige dingen hebben gedaan. Als er al zo'n 20 jaar vrijwel niks meer binnenkomt wéét je dat het een keer misgaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat bij dit soort door producenten gefabriceerde groepen het meeste geld naar de producent en/of platenmaatschappij gaat.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond José wel verreweg de leukste van de 3!
quote:
Ze waren een beetje dom.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:36 schreef trovey het volgende:
Mooi van Fionamaar ze hadden niets geregeld als één van de twee alleen kwam te staan? Niet erg handig.
Dat kun je wel zeggen.quote:
Wie?quote:
L.quote:
Ik snap het ook niet. Ik weet precies hoe mijn plaatje eruitziet als ik alleen kom te staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen.Snap dat niet, als je al zo lang samen bent heb je dat soort dingen toch geregeld voor als het noodlot toeslaat en je weet dat degene die achterblijft het financieel niet zal redden....maar ja dat ben ik dan.
Wie weet maar hoe dan ook het blijft treurig zeker omdat er genoeg mogelijkheden zijn om dit soort dingen te voorkomen. Oké, ze kosten geld maar dat heb je dan toch voor elkaar over?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik weet precies hoe mijn plaatje eruitziet als ik alleen kom te staan.
Naast het feit dat ik een baan heb, hebben we ook nog andere dingen geregeld zodat ik in principe gewoon in ons huis kan blijven wonen. Onvoorstelbaar dat zij dat kennelijk niet hebben geregeld.
Maar wie weet, misschien heeft hij haar wel al die tijd een rad voor ogen gedraaid wat hun financiele situatie betreft?
Soort Bobby Farrel. Die moest op zijn 60e weer gaan optreden met een derderangs Boney-M imitatie.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:14 schreef Cynix ® het volgende:
Het blijft altijd wat ontluisterend als iemand die ooit bij Neerlands populairste meidengroep hoorde nu een goedkoop huurappartementje zoekt omdat ze slechts een uitkering krijgt. Dan heb je iets niet goed gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |