Zat die niet in het huisje van Leontien Borsato?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Ole het volgende:
Zou zij Brard ook geholpen hebben destijds?
Ho ho, minstens 500-1000 euro anders telt het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Stranger het volgende:
Aanstaande zaterdag staat ze nog met Luv' op Dutch Valley toch?
Ik denk dat ik maar vast begin met wat kleingeld te sparen om naar het podium te gooien
Alle beetjes helpen! ook al heeft ze liever 500 euro! Hoeveel bezoekers verwachten de bij DV?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Stranger het volgende:
Ik denk dat ik maar vast begin met wat kleingeld te sparen om naar het podium te gooien
Volgens Gordon 1500, volgens de organisatie 35000quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:18 schreef Ole het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Stranger het volgende:
[/quote
Alle beetjes helpen! ook al heeft ze liever 500 euro! Hoeveel bezoekers verwachten de bij DV?
Als iedereen een euro stort komt ze al een heel eindquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens Gordon 1500, volgens de organisatie 35000
Zou ik met een standje bij de ingang gaan zitten voor een José Hoebee Inzamelingscommittee?
In die wereld hebben ze geen benul wat de "gewone man" verdient. 1000 euro per persoon ophalen om iemand te helpen die er alles door heeft gedraaid.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:52 schreef Cynix ® het volgende:
Hoeveel zou ze nodig hebben om haar status als klaploper ongewijzigd te kunnen handhaven?
Zou me niets verbazenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:19 schreef Stranger het volgende:
Trouwens zou die 500-1000 euro op de rekening van de zoon gestort moeten worden zodat zij niet gekort wordt op haar uitkering? Hoe wordt haar gage op Dutch Valley dan betaald? In warme maaltijden en treinkaartjes?
Opgemaakt en niets geregeld voor de oude dag/als de partner wegvalt want dat kostte geld of ze waren gewoon te achterlijk om het te regelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:42 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Snapt iemand nou hoe dit zit? Hoe kan José nou zonder geld zitten?
En dan gaan huilenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
Het geld is niet alleen op, ze zit zelfs met flinke schulden.
Hoe doet ze dat toch?
Ik was ook verbaasd toen ik hoorde dat ze schulden heeft! Misschien wel hypotheek schuldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
Het geld is niet alleen op, ze zit zelfs met flinke schulden.
Hoe doet ze dat toch?
Wordt ze onderhanden genomen door Annemarie van Gaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Misschien moet ze zich opgeven voor Dubbeltje op zijn kant
Auto verkopen, baantje zoeken, alle zooi de deur uit, heerlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Wordt ze onderhanden genomen door Annemarie van Gaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |