Maar er geen 1 van gewonnenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Vuelta vorig jaar, Dauphiné dit jaar..
jij lult onzin let maar op hoe froome gaat verliezen in de TT. herinner er mij er dan nog een x aan aub.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, de uitspraken zoals "ach, we zijn jong, we komen nog wel eens terug om te winnen" betekenen helemaal niets. Voor hetzelfde geld staat er één van de volgende jaren een nieuwe superman op en is 't gedaan met Froome. Als je nu goed bent, moet je nu winnen.
Precies. In '97 dacht iedereen dat Ullrich vertrokken was voor de volgende 8 jaar. Er kwam er niet één meer bij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, de uitspraken zoals "ach, we zijn jong, we komen nog wel eens terug om te winnen" betekenen helemaal niets. Voor hetzelfde geld staat er één van de volgende jaren een nieuwe superman op en is 't gedaan met Froome. Als je nu goed bent, moet je nu winnen.
Haha, hij won tijd op Wiggins vorig jaar gek...quote:
Oh, dit dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In de Vuelta vorig jaar wel tijd gepakt op Wiggins.
Je beweert een paar posts hierboven dat Froome 4 minuten verliest op Wiggins. Dat gaat niet gebeuren. Worden er hooguit 1½, waarschijnlijk minder. En ik sluit niet uit dat Froom tijd terugpakt op Wiggins.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:45 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
jij lult onzin let maar op hoe froome gaat verliezen in de TT. herinner er mij er dan nog een x aan aub.
Ja toen was hij gevallen in de tour met een gebroken sleutelbeen. Lekkere begin voor de Vuelta.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In de Vuelta vorig jaar wel tijd gepakt op Wiggins.
kijk je wel ooit wielrennen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:43 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Die pakt wel 4minuten op Froome. Er is maar 1 tijdrit van hem bekend die goed was. (laat die nou net in deze tour zijn)
Dan zijn je opmerkingen nog dommer dan ze aanvankelijk leken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:49 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
ik zie meer dan de tour ja. jij niet kennelijk.
Precies. Je weet wat je tekent als het goed is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:26 schreef Leatherface het volgende:
Njah, en toch: als Froome zich er niet bij zou kunnen neerleggen dat de afspraak is dat Wiggins moet winnen had ie bij een andere ploeg zijn handtekening moeten zetten.
quote:Chris Froome was donderdag in de laatste Pyreneeën-etappe van de 99e Tour de France opnieuw sterker dan zijn kopman Bradley Wiggins. In de slotklim naar Peyragudes maakte Froome zelfs gebaartjes dat zijn kopman door moest rijden. Ook keek hij tot twee keer toe demonstratief achterom waar zijn kopman bleef.
Het zal de verhoudingen binnen Team Sky niet ten goede komen. Desondanks rijdt Wiggins zondag in het geel naar Parijs. "Wat Froome daar deed, leek nergens op. Het doet afbreuk aan de eindzege van Wiggins", analyseerde oud-renner en Tour-volger Laurent Jalabert na de finish.
"Chris vroeg of hij voor de ritzege mocht gaan, waarop ik 'ja' zei", verklaarde Wiggins na afloop. "We wisten alleen niet precies wat het gat naar Valverde was." Opmerkelijk genoeg bleef Froome echter - geheel volgens de teamafspraken - bij zijn kopman. Het duo kwam op 19 seconden van ritwinnaar Alejandro Valverde over de meet en verspeelde zo een kans op een tweede ritzege van Froome.
In een dalende strook op de Peyresourde had Wiggins al aan de eindzege gedacht. "Ik stond mezelf toe om aan de eindzege in de Tour te denken. Dat was voor het eerst."
De kenners weten dat Hinault in 1985 Lemond flikte maar voor de meesten blijft vooral bij dat Hinault in 1985 zijn 5de overwinning pakte. Normaal gesproken had Lemond gewonnen maar hem werd verteld dat een achterop geraakt Hinault minder dan een minuut achter lag. Dat waren in werkelijkheid bijna 3 minuten. Het gat aan het einde van de TDF was minder dan die 3 minuten die Lemond makkelijk had kunnen pakken op Hinault.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ullrich was de betere van Riis in de laatste tijdrit van de Tour van 1996, dat weten velen nog steeds toch? Het wordt wel in enige mate vergeten natuurlijk, maar bij lange na niet binnen een week door bijna iedereen.
bullshit van die tour-volger/analist Laurent Jalabert. Volgens mij wilde Froome gewoon een etappe winnen EN Wiggins bij hem houden. Daarom stopte hij constant om iig Wiggins niet uit het hoog te verliezen en om toch te proberen dichterbij Valverde te komen...quote:
Wiggins geloof ik eigenlijk wel, dus dan idd vrij idioot van Froome.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef knep het volgende:
Wat een malloot die Froome, als het tenminste waar is wat Wiggo zegt.
Op de lange termijn gaat Wiggins de geschiedenisboeken in als Tourwinnaar, en Froome niet, dat klopt. En dat is een zeer groot verschil. Denk alleen niet dat de manier waarop heel snel vergeten wordt. Ligt wel wat extremer, maar Pereiro en Schleck hebben officieel ook een Tour gewonnen maar op dit moment zien weinigen hen nog zo. Anyways, ik denk wel dat we het eens zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
De kenners weten dat Hinault in 1985 Lemond flikte maar voor de meesten blijft vooral bij dat Hinault in 1985 zijn 5de overwinning pakte. Normaal gesproken had Lemond gewonnen maar hem werd verteld dat een achterop geraakt Hinault minder dan een minuut achter lag. Dat waren in werkelijkheid bijna 3 minuten. Het gat aan het einde van de TDF was minder dan die 3 minuten die Lemond makkelijk had kunnen pakken op Hinault.
Het verschil tussen Wiggins en Froome lijkt me deze TDF kleiner, dan rijdt je als tweede man in de klassering hoe dan ook voor je kopman en pas bij volledig door het ijs zakken van die kopman ga je voor eigen kans. De kans bestaat dat je als ploeg de hoofdprijs mist (zie Vuelta 2011) maar je houdt ook kans dat twee man het podium halen. Als je tegen je kopman gaat rijden kan het wel eens volledig verkeerd aflopen met de klassering van beiden.
Goeie aanhalingstekensquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef knep het volgende:
Trouwens ik moet nog maar zien wat Froome kan als hij vol in de schijnwerpers staat als topfavoriet. Zou niet de eerste meesterknecht zijn die dan 'choked'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |