Meer een analbeadquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat voor een pareltje is dit nu weer?
HOPlA!quote:
HOEPLAquote:
Hoogtij dagen duurde het nog geen zeven minutenquote:
Doet Zosk's vriendin niet aan anaal?quote:
Je staat er al 8 topics in. staat wel goed zoquote:
Deze username.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Zosk voel de wraak van duizenden assassins over je heen!!
Jij natuurlijk wel he? Slet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doet Zosk's vriendin niet aan anaal?![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Seksueel getinte UI's mogen niet, maar deze dergelijke TT's mogen wel![]()
Neequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
Goed gelezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
Zweedse meisjes zijn niet zo sexueelquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
Nee, 48quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:29 schreef Zosk het volgende: [..] Wil je het vragen? Jij bent 16 dus je moeder is vast nog lekker jong.
niet haten op Altair broquote:
quote:
Ohhh shittttquote:
Wat is deze?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
WTF!!quote:
Fuck logicquote:
Alsof die Amerikanen Nederlands kunnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Seksueel getinte UI's mogen niet, maar deze dergelijke TT's mogen wel![]()
wat een leven heb jij vertel meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef Salatrel het volgende:
er reden vanmiddag even geen treinen tussen den haag en leiden omdat er iemand voor was gesprongen
Zitten er 2 studenten een spelletje wie ben ik? Te spelen in mijn sprinter vraagt de 1: leef ik nog? Zegt die ander nee waarop de eerste vraagt: ben ik die springer bij mariahoeve?
Heb je tijd danquote:
Waarom?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Zosk voel de wraak van duizenden assassins over je heen!!
Hoe kom je aan die informatie ?quote:
quote:
wat moet je er dan meequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof die Amerikanen Nederlands kunnen
Heeft zij mij gezegd, in morsequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatie ?
Coolquote:
smoothhhhhhquote:
Kan je het niet meer aan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
Dafuq, serieus... houeensop met zo snel posten
wrom? ik heb die chicks altijd de deur gewezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ado van jou had ik wel wat begrip verwacht.
WHAHAHAHAHAHAAquote:
Dan is er wel iets mogelijk jaquote:
Ook dit zal ik doorgeven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wrom? ik heb die chicks altijd de deur gewezen
Ok.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
ik ken iemand, die is supergek van treinen, echt helemaal locco, gaat serieus wachten op station om 5 uur bijv. om te filmen dat er een trein aan komt
persoon in kwestie is 15 jaar en 1,54
Ik ook nauwelijksquote:
ook zaad?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat is er dan?![]()
Je kan alles bij mij kwijt he
Geil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan is er wel iets mogelijk jaDushi
Onmeunigquote:
Ik wist het ook niet en ik ben er toch zo goed als altijdquote:
Jij kijkt geloof ik iets teveel in USquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat is er dan?![]()
Je kan alles bij mij kwijt he
zzoooooo wispelturig he, pff oh wat wispelturigquote:
Klopt.quote:
Ik denk dat het rond 3.00 uur weer rustig is.quote:
Nee hoor mopquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij kijkt geloof ik iets teveel in US
Ik zal hier een nachtje over moeten slapen.quote:
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
zzoooooo wispelturig he, pff oh wat wispelturig
Dat kan het wel worden jaquote:
Werk je dat wel weg danquote:
ik neem het van je over broquote:
Vast niet, WD zegt nooit sorry.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal hier een nachtje over moeten slapen.
Was dit trouwens een oprechte sorry? Ik geloof er geen zak van.
Een goede vraag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
Mag je wel over haar heen komen of dat ook al niet?
Nee serieus man. Dacht dat iedereen wistquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal hier een nachtje over moeten slapen.
Was dit trouwens een oprechte sorry? Ik geloof er geen zak van.
Ik mag overal komen, maar ze slikt niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
Mag je wel over haar heen komen of dat ook al niet?
Nee is voor mijn vogel. Je vroeg niet welk zaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kan het wel worden jaje vriendin weet niet wat ze mist
[..]
Werk je dat wel weg dan?
Bekeek ze het maar zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kan het wel worden jaje vriendin weet niet wat ze mist
Watquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WD KOM ik heb hardstyle half uurtje hier, headhunterz komt ook naked
Oké, top.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik neem het van je over bro
Ik werd vandaag om fucking 5 uur wakker. M'n lichaam wil gewoon niet in een dagritme.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het rond 3.00 uur weer rustig is.
Op de wc, in een doekje, op de handdoek, in het condoom...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag overal komen, maar ze slikt niet.
JAWATquote:
Ja dat andere vind ik net iets te kinky Zosk. sorryquote:
Ja, nu wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee serieus man. Dacht dat iedereen wist
Het is gewoon een psychisch ietsquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik werd vandaag om fucking 5 uur wakker. M'n lichaam wil gewoon niet in een dagritme.
Kloontje van utopie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je begint me al leuk te vinden he schatje?
Hai :$quote:
oh god noquote:
Ik kan niet van je afblijven teringhondquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je begint me al leuk te vinden he schatje?
quote:
Waar ging het misquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
verdomme, ik krijg morgen een nieuwe tevee, maar dat is pas morgen
Ik word hier keihard uitgelachen en belachelijk gemaakt. Weet je hoe moeilijk het is voor mij om hier nu te blijven posten? Alle respect voor mij is verloren hierdoor, en ik had zoveel respect opgebouwd met al mijn kwaliteitsposts.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje te doen met je.
ja, waarom zo snel typen als het SLOW CHAT heet,quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat gaat het ziek snel, doe eens rustig
Ik heb zojuist binnensmonds gebraakt bij de gedachtequote:
Oehquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan niet van je afblijven teringhond
Hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op de wc, in een doekje, op de handdoek, in het condoom...
Oh?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik word hier keihard uitgelachen en belachelijk gemaakt. Weet je hoe moeilijk het is voor mij om hier nu te blijven posten? Alle respect voor mij is verloren hierdoor, en ik had zoveel respect opgebouwd met al mijn kwaliteitsposts.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan niet van je afblijven teringhond
Neequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Fascination het volgende:
Kunnen Ro-ald en die allochtoon de sc verlaten? Bvd.
hoeveel jaar geleden?quote:
Maakt niet uit, je hebt een keuze.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat andere vind ik net iets te kinky Zosk. sorry
ik ken je pas een uur, heb nu al respect voor jequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik word hier keihard uitgelachen en belachelijk gemaakt. Weet je hoe moeilijk het is voor mij om hier nu te blijven posten? Alle respect voor mij is verloren hierdoor, en ik had zoveel respect opgebouwd met al mijn kwaliteitsposts.
Wow.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Fascination het volgende:
ja dat kun je beter aan jezelf vragen hequote:
quote:
Ja hallo, ze slikt niet, wat wil je danquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je vriendin heeft de keuze al gemaakt hequote:
Ik voel me niet voor niets bejaardquote:
Mien god, nee..quote:
WIL JIJ SOMS ZEGGEN VAN NIET? WAT THE FUCK.quote:
Moet je maar naar amsterdam komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Ro-ald het volgende:
Vaseline als je een keer wilt afspreken stuur maar een dm moppie
Da's niet ergquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Fascination het volgende:
Ja, dat lachje ja.. Ik deed m :$quote:
Ik voel me echt een baasje na deze post.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik ken je pas een uur, heb nu al respect voor je
sorry, mag niet meer met mezelf praten van dokterquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja dat kun je beter aan jezelf vragen he
Zeg het ze Fasquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Fascination het volgende:
Nee hoor dushi, ik blijf altijd hetzelfde over jou denkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
WIL JIJ SOMS ZEGGEN VAN NIET? WAT THE FUCK.
NOG MEER NEGATIEVE SHIT OVER ME HEEN GODVERDOMME.
Maar eerlijk. Die reacties waren wel grappigquote:
Zolang je maar positieve shit over je vriendin mag gooien, dat is ook tof.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
WIL JIJ SOMS ZEGGEN VAN NIET? WAT THE FUCK.
NOG MEER NEGATIEVE SHIT OVER ME HEEN GODVERDOMME.
Bedankt dat je het nog even in de groep gooit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja hallo, ze slikt niet, wat wil je dan
mag ook welquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik voel me echt een baasje na deze post.
Een oprechte sorry.quote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je vriendin heeft de keuze al gemaakt he
Soms moet je even orde op zaken stellen.quote:
Gelukkig, one love.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee hoor dushi, ik blijf altijd hetzelfde over jou denken
Ik blijf gewoon hoor schatjequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms moet je even orde op zaken stellen.
Ja, ik zie hier te janken van vreugde, echt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar eerlijk. Die reacties waren wel grappig
Ik kan wel tof zijn, en zij ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zolang je maar positieve shit over je vriendin mag gooien, dat is ook tof.
Was het maar zo'n feest.. Oh nee wachtquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, ik zie hier te janken van vreugde, echt.
quote:
Heel goed en iemand moet het doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms moet je even orde op zaken stellen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, ik zie hier te janken van vreugde, echt.
Dan is het weer goed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een oprechte sorry.
*kruipt over de grond.
Feestweek jaquote:
Jij begrijpt mijquote:
Mijn glimlach is immens groot momenteel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]ik weet dat je met een trieste grijns zit
Wieeeejquote:
quote:
idh pls.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij haar heb ik subtiele twijfels.
'Tandjes hee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zo.
Nou, dubbelopquote:
lulquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zo.
Doe eens nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding http://i.imgur.com/Tw2DT.gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]
zo.
Precies. Dus doeniezo. Ik heb je een fantastische avond gegevenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn glimlach is immens groot momenteel.
Urgh !quote:
dat is waar jij de lijn trekt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
zo.
Nick en ikquote:
Ja was leuk he samen kijken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Fascination het volgende:
Heb net Dexter seizoen 6 afgekeken. Was niet zo'n goed seizoen.En wtf dat Debra wat voelt voor Dexter.
!!
Ik zal niet meer zo doen, maar je sorry was oprecht. Dat maakt mij gelukkig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Precies. Dus doeniezo. Ik heb je een fantastische avond gegeven
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Maar miss morgen.. Ik zeg gewoon aan de foon van "Ik pullde een Tli" dan snappen ze het vast :$
Vond het desalniettemin uiterst vermakelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal niet meer zo doen, maar je sorry was oprecht. Dat maakt mij gelukkig.
Nou, met de snelheid van deze SC EN m'n koppijn en duizeligheid.... Jaaaa dat komt wel goed morgenquote:
Je moest eens weten wat ik allemaal heb veroverd mien jung.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
maar zosk, hey bro, we staan te samen hier he, net als toen we montriggoni terugveroverden
GAST KANKER OPquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef PoisonPrince het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehe,
Kijk nou uit, dadelijk heb je weer een banquote:
Hahahaha, anders ik wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vond het desalniettemin uiterst vermakelijk.
jijquote:
Nejquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Adolecens het volgende:
IS dat Zweeds Zosk?
"Tot hier en niet verder!" ??
Vind ik ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit, in dit geval is kanker toegestaan naar mijn mening.
Ik wel, ik hou van haar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij
Ik snap die vriendin van jou niet hoor
ja?quote:
Wat weet jij er nou vanquote:
Nee, enkel sporadisch.quote:
Liefde is niet altijd op tijd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
EN SODEMIETER OP MET DIE DANKER LIJN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, bevroren, diep van binnen :$quote:
Nee, wd slikt alles. Doet anaal, maakt haar niet uit, niets is te gek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Adolecens het volgende:
IS dat Zweeds Zosk?
"Tot hier en niet verder!" ??
Ja ik zag je eigenlijk al wegkwijnen in een hoekje met tranenquote:
Nee niks mag meer op FOK. Vrouwen mag je ook alleen in burka posten.quote:
Je hebt me door.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik zag je eigenlijk al wegkwijnen in een hoekje met tranen
Hoeft ook niet. als ik het maar krijgquote:
Daar zit dan ook Nederlands bloed inquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, wd slikt alles. Doet anaal, maakt haar niet uit, niets is te gek.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb al:
Noorderdierenpark
Een of ander pretpark
Picknicken
Waterfietsen/ kanoen
Camping misschien?![]()
Dagje stadten
Naja, zal wel niemand interesseren
Met Bobby en mij mee naar de dierentuin :$quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb al:
Noorderdierenpark
Een of ander pretpark
Picknicken
Waterfietsen/ kanoen
Camping misschien?![]()
Dagje stadten
Deze revenge. Ik ben gwn goeie vriendinquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, wd slikt alles. Doet anaal, maakt haar niet uit, niets is te gek.
1 van die 6 dingen zou ik doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb al:
Noorderdierenpark
Een of ander pretpark
Picknicken
Waterfietsen/ kanoen
Camping misschien?![]()
Dagje stadten
Mijn vriendin is half Fins.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar zit dan ook Nederlands bloed in
mag ik in het kanoen? klinkt goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb al:
Noorderdierenpark
Een of ander pretpark
Picknicken
Waterfietsen/ kanoen
Camping misschien?![]()
Dagje stadten
Hahaha, ik zeg ook niet van niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze revenge. Ik ben gwn goeie vriendin
Daar gaat het fout, die jagen nog op Walvissenquote:
zag vandaag reclame over dierenpark emmenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met Bobby en mij mee naar de dierentuin :$
quote:
Het zit hem ook niet in zoals je eruit ziet of de dingen die je zegt en doet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. als ik het maar krijg
Dat is inderdaad heel fout.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar gaat het fout, die jagen nog op Walvissen
quote:
Vertel me meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
zag vandaag reclame over dierenpark emmen
JA WE WETEN HET NU HE FAS OK?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me wel een afknapper, als je vriendin bij voorbaat al zegt dat ze niet anaal wil doen.
op veletiesiequote:
Niet eens wil proberenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me wel een afknapper, als je vriendin bij voorbaat al zegt dat ze niet anaal wil doen.
Ohquote:
En toen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |