idh pls.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij haar heb ik subtiele twijfels.
'Tandjes hee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zo.
Nou, dubbelopquote:
lulquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zo.
Doe eens nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding http://i.imgur.com/Tw2DT.gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]
zo.
Precies. Dus doeniezo. Ik heb je een fantastische avond gegevenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn glimlach is immens groot momenteel.
Urgh !quote:
dat is waar jij de lijn trekt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
zo.
Nick en ikquote:
Ja was leuk he samen kijken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Fascination het volgende:
Heb net Dexter seizoen 6 afgekeken. Was niet zo'n goed seizoen.En wtf dat Debra wat voelt voor Dexter.
!!
Ik zal niet meer zo doen, maar je sorry was oprecht. Dat maakt mij gelukkig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Precies. Dus doeniezo. Ik heb je een fantastische avond gegeven
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Maar miss morgen.. Ik zeg gewoon aan de foon van "Ik pullde een Tli" dan snappen ze het vast :$
Vond het desalniettemin uiterst vermakelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal niet meer zo doen, maar je sorry was oprecht. Dat maakt mij gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |