dat is waar jij de lijn trekt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zo.
Nick en ikquote:
Ja was leuk he samen kijken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Fascination het volgende:
Heb net Dexter seizoen 6 afgekeken. Was niet zo'n goed seizoen.En wtf dat Debra wat voelt voor Dexter.
!!
Ik zal niet meer zo doen, maar je sorry was oprecht. Dat maakt mij gelukkig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Precies. Dus doeniezo. Ik heb je een fantastische avond gegeven
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Maar miss morgen.. Ik zeg gewoon aan de foon van "Ik pullde een Tli" dan snappen ze het vast :$
Vond het desalniettemin uiterst vermakelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal niet meer zo doen, maar je sorry was oprecht. Dat maakt mij gelukkig.
Nou, met de snelheid van deze SC EN m'n koppijn en duizeligheid.... Jaaaa dat komt wel goed morgenquote:
Je moest eens weten wat ik allemaal heb veroverd mien jung.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
maar zosk, hey bro, we staan te samen hier he, net als toen we montriggoni terugveroverden
GAST KANKER OPquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef PoisonPrince het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehe,
Kijk nou uit, dadelijk heb je weer een banquote:
Hahahaha, anders ik wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vond het desalniettemin uiterst vermakelijk.
jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |