idh pls.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij haar heb ik subtiele twijfels.
'Tandjes hee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zo.
Nou, dubbelopquote:
lulquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zo.
Doe eens nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding http://i.imgur.com/Tw2DT.gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]
zo.
Precies. Dus doeniezo. Ik heb je een fantastische avond gegevenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn glimlach is immens groot momenteel.
Urgh !quote:
dat is waar jij de lijn trekt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
zo.
Nick en ikquote:
Ja was leuk he samen kijken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Fascination het volgende:
Heb net Dexter seizoen 6 afgekeken. Was niet zo'n goed seizoen.En wtf dat Debra wat voelt voor Dexter.
!!
Ik zal niet meer zo doen, maar je sorry was oprecht. Dat maakt mij gelukkig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Precies. Dus doeniezo. Ik heb je een fantastische avond gegeven
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Maar miss morgen.. Ik zeg gewoon aan de foon van "Ik pullde een Tli" dan snappen ze het vast :$
Vond het desalniettemin uiterst vermakelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal niet meer zo doen, maar je sorry was oprecht. Dat maakt mij gelukkig.
Nou, met de snelheid van deze SC EN m'n koppijn en duizeligheid.... Jaaaa dat komt wel goed morgenquote:
Je moest eens weten wat ik allemaal heb veroverd mien jung.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
maar zosk, hey bro, we staan te samen hier he, net als toen we montriggoni terugveroverden
GAST KANKER OPquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef PoisonPrince het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehe,
Kijk nou uit, dadelijk heb je weer een banquote:
Hahahaha, anders ik wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vond het desalniettemin uiterst vermakelijk.
jijquote:
Nejquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Adolecens het volgende:
IS dat Zweeds Zosk?
"Tot hier en niet verder!" ??
Vind ik ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit, in dit geval is kanker toegestaan naar mijn mening.
Ik wel, ik hou van haar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij
Ik snap die vriendin van jou niet hoor
ja?quote:
Wat weet jij er nou vanquote:
Nee, enkel sporadisch.quote:
Liefde is niet altijd op tijd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
EN SODEMIETER OP MET DIE DANKER LIJN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, bevroren, diep van binnen :$quote:
Nee, wd slikt alles. Doet anaal, maakt haar niet uit, niets is te gek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Adolecens het volgende:
IS dat Zweeds Zosk?
"Tot hier en niet verder!" ??
Ja ik zag je eigenlijk al wegkwijnen in een hoekje met tranenquote:
Nee niks mag meer op FOK. Vrouwen mag je ook alleen in burka posten.quote:
Je hebt me door.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik zag je eigenlijk al wegkwijnen in een hoekje met tranen
Hoeft ook niet. als ik het maar krijgquote:
Daar zit dan ook Nederlands bloed inquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, wd slikt alles. Doet anaal, maakt haar niet uit, niets is te gek.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb al:
Noorderdierenpark
Een of ander pretpark
Picknicken
Waterfietsen/ kanoen
Camping misschien?![]()
Dagje stadten
Naja, zal wel niemand interesseren
Met Bobby en mij mee naar de dierentuin :$quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb al:
Noorderdierenpark
Een of ander pretpark
Picknicken
Waterfietsen/ kanoen
Camping misschien?![]()
Dagje stadten
Deze revenge. Ik ben gwn goeie vriendinquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, wd slikt alles. Doet anaal, maakt haar niet uit, niets is te gek.
1 van die 6 dingen zou ik doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb al:
Noorderdierenpark
Een of ander pretpark
Picknicken
Waterfietsen/ kanoen
Camping misschien?![]()
Dagje stadten
Mijn vriendin is half Fins.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar zit dan ook Nederlands bloed in
mag ik in het kanoen? klinkt goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb al:
Noorderdierenpark
Een of ander pretpark
Picknicken
Waterfietsen/ kanoen
Camping misschien?![]()
Dagje stadten
Hahaha, ik zeg ook niet van niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze revenge. Ik ben gwn goeie vriendin
Daar gaat het fout, die jagen nog op Walvissenquote:
zag vandaag reclame over dierenpark emmenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met Bobby en mij mee naar de dierentuin :$
quote:
Het zit hem ook niet in zoals je eruit ziet of de dingen die je zegt en doet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. als ik het maar krijg
Dat is inderdaad heel fout.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar gaat het fout, die jagen nog op Walvissen
quote:
Vertel me meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
zag vandaag reclame over dierenpark emmen
JA WE WETEN HET NU HE FAS OK?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me wel een afknapper, als je vriendin bij voorbaat al zegt dat ze niet anaal wil doen.
op veletiesiequote:
Niet eens wil proberenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me wel een afknapper, als je vriendin bij voorbaat al zegt dat ze niet anaal wil doen.
Ohquote:
En toen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |