Dat zeg ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
zzoooooo wispelturig he, pff oh wat wispelturig
Dat kan het wel worden jaquote:
Werk je dat wel weg danquote:
ik neem het van je over broquote:
Vast niet, WD zegt nooit sorry.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal hier een nachtje over moeten slapen.
Was dit trouwens een oprechte sorry? Ik geloof er geen zak van.
Een goede vraag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
Mag je wel over haar heen komen of dat ook al niet?
Nee serieus man. Dacht dat iedereen wistquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal hier een nachtje over moeten slapen.
Was dit trouwens een oprechte sorry? Ik geloof er geen zak van.
Ik mag overal komen, maar ze slikt niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
Mag je wel over haar heen komen of dat ook al niet?
Nee is voor mijn vogel. Je vroeg niet welk zaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kan het wel worden jaje vriendin weet niet wat ze mist
[..]
Werk je dat wel weg dan?
Bekeek ze het maar zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kan het wel worden jaje vriendin weet niet wat ze mist
Watquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WD KOM ik heb hardstyle half uurtje hier, headhunterz komt ook naked
Oké, top.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik neem het van je over bro
Ik werd vandaag om fucking 5 uur wakker. M'n lichaam wil gewoon niet in een dagritme.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het rond 3.00 uur weer rustig is.
Op de wc, in een doekje, op de handdoek, in het condoom...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag overal komen, maar ze slikt niet.
JAWATquote:
Ja dat andere vind ik net iets te kinky Zosk. sorryquote:
Ja, nu wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee serieus man. Dacht dat iedereen wist
Het is gewoon een psychisch ietsquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik werd vandaag om fucking 5 uur wakker. M'n lichaam wil gewoon niet in een dagritme.
Kloontje van utopie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je begint me al leuk te vinden he schatje?
Hai :$quote:
oh god noquote:
Ik kan niet van je afblijven teringhondquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je begint me al leuk te vinden he schatje?
quote:
Waar ging het misquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
verdomme, ik krijg morgen een nieuwe tevee, maar dat is pas morgen
Ik word hier keihard uitgelachen en belachelijk gemaakt. Weet je hoe moeilijk het is voor mij om hier nu te blijven posten? Alle respect voor mij is verloren hierdoor, en ik had zoveel respect opgebouwd met al mijn kwaliteitsposts.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje te doen met je.
ja, waarom zo snel typen als het SLOW CHAT heet,quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat gaat het ziek snel, doe eens rustig
Ik heb zojuist binnensmonds gebraakt bij de gedachtequote:
Oehquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan niet van je afblijven teringhond
Hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op de wc, in een doekje, op de handdoek, in het condoom...
Oh?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik word hier keihard uitgelachen en belachelijk gemaakt. Weet je hoe moeilijk het is voor mij om hier nu te blijven posten? Alle respect voor mij is verloren hierdoor, en ik had zoveel respect opgebouwd met al mijn kwaliteitsposts.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan niet van je afblijven teringhond
Neequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Fascination het volgende:
Kunnen Ro-ald en die allochtoon de sc verlaten? Bvd.
hoeveel jaar geleden?quote:
Maakt niet uit, je hebt een keuze.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat andere vind ik net iets te kinky Zosk. sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |