Dat zeg ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
zzoooooo wispelturig he, pff oh wat wispelturig
Dat kan het wel worden jaquote:
Werk je dat wel weg danquote:
ik neem het van je over broquote:
Vast niet, WD zegt nooit sorry.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal hier een nachtje over moeten slapen.
Was dit trouwens een oprechte sorry? Ik geloof er geen zak van.
Een goede vraag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
Mag je wel over haar heen komen of dat ook al niet?
Nee serieus man. Dacht dat iedereen wistquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal hier een nachtje over moeten slapen.
Was dit trouwens een oprechte sorry? Ik geloof er geen zak van.
Ik mag overal komen, maar ze slikt niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
Mag je wel over haar heen komen of dat ook al niet?
Nee is voor mijn vogel. Je vroeg niet welk zaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kan het wel worden jaje vriendin weet niet wat ze mist
[..]
Werk je dat wel weg dan?
Bekeek ze het maar zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kan het wel worden jaje vriendin weet niet wat ze mist
Watquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WD KOM ik heb hardstyle half uurtje hier, headhunterz komt ook naked
Oké, top.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik neem het van je over bro
Ik werd vandaag om fucking 5 uur wakker. M'n lichaam wil gewoon niet in een dagritme.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het rond 3.00 uur weer rustig is.
Op de wc, in een doekje, op de handdoek, in het condoom...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag overal komen, maar ze slikt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |