ik ken je pas een uur, heb nu al respect voor jequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik word hier keihard uitgelachen en belachelijk gemaakt. Weet je hoe moeilijk het is voor mij om hier nu te blijven posten? Alle respect voor mij is verloren hierdoor, en ik had zoveel respect opgebouwd met al mijn kwaliteitsposts.
Wow.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Fascination het volgende:
Kunnen Ro-ald en die allochtoon de sc verlaten? Bvd.
ja dat kun je beter aan jezelf vragen hequote:
quote:
Ja hallo, ze slikt niet, wat wil je danquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik word hier keihard uitgelachen en belachelijk gemaakt. Weet je hoe moeilijk het is voor mij om hier nu te blijven posten? Alle respect voor mij is verloren hierdoor, en ik had zoveel respect opgebouwd met al mijn kwaliteitsposts.
Je vriendin heeft de keuze al gemaakt hequote:
Ik voel me niet voor niets bejaardquote:
Mien god, nee..quote:
WIL JIJ SOMS ZEGGEN VAN NIET? WAT THE FUCK.quote:
Moet je maar naar amsterdam komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Ro-ald het volgende:
Vaseline als je een keer wilt afspreken stuur maar een dm moppie
Da's niet ergquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Fascination het volgende:
Ja, dat lachje ja.. Ik deed m :$quote:
Ik voel me echt een baasje na deze post.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik ken je pas een uur, heb nu al respect voor je
sorry, mag niet meer met mezelf praten van dokterquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja dat kun je beter aan jezelf vragen he
Zeg het ze Fasquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Fascination het volgende:
Nee hoor dushi, ik blijf altijd hetzelfde over jou denkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
WIL JIJ SOMS ZEGGEN VAN NIET? WAT THE FUCK.
NOG MEER NEGATIEVE SHIT OVER ME HEEN GODVERDOMME.
Maar eerlijk. Die reacties waren wel grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |