Ik ookquote:
Inderdaad!quote:
Meenemen naar de meet als je tenminste durft te komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ookEn heb van mijn oud collega's een soort Truth or Dare gekregen, maar dan echt met van die kutgeintjes die vrienden voor elkaar bedenken, echt geniaal
Ik zal er niet zijn sowiesoquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meenemen naar de meet als je tenminste durft te komen
Casie, wat is dit?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Casie het volgende:
Haal mij maar uit de aanwezig lijst, als ik kom weet ik het een week van tevoren.
ik bijt niet hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zal er niet zijn sowiesoEn als ik niet al had afgesproken had ik als naïef, verlegen meisje toch niet durven komen
Lol! MohMi trapt ze allemaal in elkaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik bijt niet hoor.
En dan bescherm ik je wel tegen al die opdringerige mannen
Hoe nobel xD En het is voor jullie bescherming, ik bijt wel nlquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik bijt niet hoor.
En dan bescherm ik je wel tegen al die opdringerige mannen
Zo ben ik, a knight in shining armor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe nobel xD En het is voor jullie bescherming, ik bijt wel nl![]()
Bij deze wens ik jullie trouwens een fijne avond en slaap lekker alvastBest wel gezellig zo
Jammerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zal er niet zijn sowiesoEn als ik niet al had afgesproken had ik als naïef, verlegen meisje toch niet durven komen
Tijn, wat heb ik nou gezegd!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer![]()
Waarom niet? Zo eng zijn we niet. En nee Royco zal je niet in zijn kelder opsluiten
Ik voel me gedegradeerd tot figurant .quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Casie het volgende:
[..]
Even afwachten wie er komen, dus voor nu is afmelden handiger
Achgossiequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me gedegradeerd tot figurant .
Oepsquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijn, wat heb ik nou gezegd!
Niet beginnen over mijn kelder, dat merken ze van zelf.
Zo komt er dadelijk niemand meer
Heb je bier ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:04 schreef kree het volgende:
aaah moest even zoeken maar we zitten nu hier?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging echt helemaal stuk
Net zoals die berichten van die computerfluisteraar ofzo!!!
Sarcasme, herken het!quote:Op donderdag 19 juli 2012 06:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
En dan toch zo vrolijk postenrespect!
Ik ga richting het station, fijne dag allemaal!
Omdat ik gisteren thuis heb gewerkt en alleen maar heb geFOK!t moet ik nu aan de bakquote:Op donderdag 19 juli 2012 06:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ook een vroege vogelHoe komt het dat je al zo vroeg wakker bent?
Succes vandaag danquote:
ik probeerde je op te vrolijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 06:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sarcasme, herken het!
Ik heb er zwaar de pest in
Ik lust geen koffie. Ik heb gewoon snel een peuk nodigquote:Op donderdag 19 juli 2012 06:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik probeerde je op te vrolijkenliever een bakkie koffie?
waar moet je heen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:07 schreef Skv het volgende:
Goedemorgen!
Nig 3 uur treinen voor de boeg.
jeuj!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:17 schreef Skv het volgende:
Stom.
Ben op weg naar mijn nieuwe job. Contract tekenen!!
En er staan heuwl veuwl fouten in de OP!
Ik ben erquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:08 schreef Skv het volgende:
Ik wil ook in de OP!
En waar zijn shifto, SSS, myst, hara, Muhaha, crutch, ovo, cue en de rest nou?
Die slapen nog.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:08 schreef Skv het volgende:
Ik wil ook in de OP!
En waar zijn shifto, SSS, myst, hara, Muhaha, crutch, ovo, cue en de rest nou?
Hahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:17 schreef Skv het volgende:
Stom.
#lekkerstinkenophetwerkvandaagquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:11 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb mijn broodjes voor mijn werk gesmeerd op dezelfde plank waar ik gisteren knoflook op heb staan snijden. Nu smaken mijn boterhammen met hagelslag naar knoflook
#eindebericht
heb nog een paar sloffen voor je liggenquote:Op donderdag 19 juli 2012 06:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie. Ik heb gewoon snel een peuk nodig
quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:11 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb mijn broodjes voor mijn werk gesmeerd op dezelfde plank waar ik gisteren knoflook op heb staan snijden. Nu smaken mijn boterhammen met hagelslag naar knoflook
#eindebericht
Gratis en voor niets?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
heb nog een paar sloffen voor je liggen
Dat betekent dat je straks dagelijks 3 uur moet treinen om naar je werk te gaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:17 schreef Skv het volgende:
Stom.
3 uur heen, 3 uur terugquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat betekent dat je straks dagelijks 3 uur moet treinen om naar je werk te gaan?
quote:
<< ik had heel bewust al niks gezegd over de terugreis!quote:3 uur moet treinen om naar je werk te gaan
quote:
quote:Bijsluiter
Waarschuwing: rijd niet LANGZAMER dan 90. Dit kan irritaties en zelfs gevaarlijke situaties opleveren.
Bij het inhalen is het uiteraard niet de bedoeling dat je 90 blijft rijden, gewoon even het gas erop!
Misschien onnodig, maar voor de duidelijkheid: Links 90 rijden is uit den boze!
Ga niet op autowegen zonder inhaal mogelijkheden 90 rijden. Rijdt daar gewoon met het overige verkeer mee.
De snelheidsmeter staat vaak te streng afgesteld. 93 km/h ‘op de teller’ blijkt vaak 90 ‘op de satelliet’ te zijn. Uw echte snelheid is met een Tom-Tom eenvoudig af te lezen.
nee joh! Als ik heb getekend ga ik op zoek naar een appartement en Haarlem. Woon nu in Enschede.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat betekent dat je straks dagelijks 3 uur moet treinen om naar je werk te gaan?
Hopen dat je tijdig wat vindt danquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:54 schreef Skv het volgende:
[..]
nee joh! Als ik heb getekend ga ik op zoek naar een appartement en Haarlem. Woon nu in Enschede.
Hoe lang heb je dan om iets te vinden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:54 schreef Skv het volgende:
[..]
nee joh! Als ik heb getekend ga ik op zoek naar een appartement en Haarlem. Woon nu in Enschede.
En of dat contract er zometeen ook echt ligt!quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is wanneer skv officieel begint en of ie voor de tijd ergens een kamer kan bemachtigen
Dus jij verwacht dat ik 30 euro aan benzine uitgeef om even een slof van uhm hoeveel was het 40 te komen ophalen?quote:
Ik denk zes weken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dan om iets te vinden?
krijg je em voor 35quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij verwacht dat ik 30 euro aan benzine uitgeef om even een slof van uhm hoeveel was het 40 te komen ophalen?
Verder alles goed?
"GEINTJE"quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:56 schreef Skv het volgende:
[..]
En of dat contract er zometeen ook echt ligt!
Stel milieuhippies, de eerste 5 auto's komen niet eens boven de 100 uitquote:
Kost ie me dus alsnog 65quote:
Haten op hippiesquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stel milieuhippies, de eerste 5 auto's komen niet eens boven de 100 uit. Als je 10 stickers koopt word je ere-lid.
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:59 schreef Murdera het volgende:
[..]GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koop je er 10...... dan hef je die benzinekosten redelijk opquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kost ie me dus alsnog 65![]()
Grappig mannetje jij
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat hem niet worden schatquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:02 schreef rival het volgende:
[..]
koop je er 10...... dan hef je die benzinekosten redelijk op
De stad kan er mee door, maar de mensenquote:
Nee die Rotterdammers wordt een mens vrolijk vanquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De stad kan er mee door, maar de mensenWat een debielen daar. Arrogant.
En het stinkt er wel, eerlijk is eerlijk
Nou, je kan toch best lachen met mij ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die Rotterdammers wordt een mens vrolijk van
Zoals je kan lachen met een longtumorquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou, je kan toch best lachen met mij ?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals je kan lachen met een longtumor.
ALS JE UIT DEN BOSCH KOMT.....quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:16 schreef muhahaha het volgende:
Rotterdam en Amsterdam knokken, Den Bosch is de lachende 3e
Den Bosch is het geestelijk gehandicapte neefje in de hoek met een kaasschaaf manquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:16 schreef muhahaha het volgende:
Rotterdam en Amsterdam knokken, Den Bosch is de lachende 3e
Gast, jouw opmerkingenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Den Bosch is het geestelijk gehandicapte neefje in de hoek met een kaasschaaf man.
Jij bent ook geen Rotterdammer hoe graag je het ook wil zijn je bent het niet en je wordt het niet!quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou, je kan toch best lachen met mij ?
Je post riekt van jaloezie, geeft niet jonguhquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Den Bosch is het geestelijk gehandicapte neefje in de hoek met een kaasschaaf man.
Ik ben enkel inwoner, dat weet ik. En ik heb er vrede meequote:Op donderdag 19 juli 2012 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent ook geen Rotterdammer hoe graag je het ook wil zijn je bent het niet en je wordt het niet!
Wees daar trots op joh!!
Je zal de mest ruiken ventquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je post riekt van jaloezie, geeft niet jonguh
Auto!quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:22 schreef rival het volgende:
oke rotterdam / amsterdam is geweest.... zullen we nu de auto / ov doen?
De stad waar ik woon verdedig ik echt niet hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:33 schreef Murdera het volgende:
Waarom zou je de stad waar je woont zo verdedigen.
/fixedquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:33 schreef Murdera het volgende:
Waarom zou je het land waar je woont zo verdedigen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De stad waar ik woon verdedig ik echt niet hoor
Androidquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
We kunnen ook wel weer de telefoondiscussie aanzwengelen?
SCHERPquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Like you wouldn't defend Uranus against an invasion
Ik ga graag richting Venus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij word dan meteen homo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie wel eens sterretjes als ik iets te veel MDMA in mijn lijf heb gestopt
You dont sayquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel iedereen knuffelen. Vind iedereen dan gewoon lief
Alsof jij in een stad woont.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:35 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik ook niet.
Ballenstad.
Maar ik zou ook geen andere stad weten die nou zo fantastisch is.
Zelfde qua land idd shift.
Nederland.![]()
Andere landen.
Op dit moment wel, maar het is nog vroegquote:
Iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment wel, maar het is nog vroeg.
Ghehe succes ermee chickquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanmiddag bouwvakBBQHopen dat het een beetje droog blijft, correctie, wordt
Mag ik mee?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanmiddag bouwvakBBQHopen dat het een beetje droog blijft, correctie, wordt
Damn, heb je ff?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:29 schreef twi het volgende:
Ohja, shifto. Ik moest van MohMi vragen om al haar klunzige daden van de afgelopen tien jaar samen te vatten en mij daar over in te lichten.
je bent niet de enige....quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou zo onder mijn bureau kunnen gaan liggen en slapen
Ah mooi, dan kan ik al die gay foto's toe sturen waar je laatst om vroeg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd van de wereld en mijn PM-box heb ik er speciaal helemaal leeg voor gegooid.
Ik bewaar het voor tijdens een meet! Dan kunnen we hardop lachen en MohMi uitlachen dat ze rood aanloopt!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd van de wereld en mijn PM-box heb ik er speciaal helemaal leeg voor gegooid.
Alleen die met jou er in hè? Want in de rest ben ik natuurlijk niet echt geinteressseerd meer sinds ik je heb ontmoet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan ik al die gay foto's toe sturen waar je laatst om vroeg.
11 augustusquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik bewaar het voor tijdens een meet! Dan kunnen we hardop lachen en MohMi uitlachen dat ze rood aanloopt!
Uiteraard. Ik heb een naaktshoot gedaan. Ik sta er op met kruiwagens, dolfijnen, cementmolens en zaklampen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen die met jou er in hè? Want in de rest ben ik natuurlijk niet echt geinteressseerd meer sinds ik je heb ontmoet.
Hahahaha serieus ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan heb ik mss al een meetvan de sex sc
Sex meet!?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef shifto het volgende:
niet gewerkt dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou zo onder mijn bureau kunnen gaan liggen en slapen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Gaan ze een meet doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef shifto het volgende:
[..]
De laatste SC is er nog niet zo lang en allemaal "nieuwe" mensen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaan ze een meet doen?
Heeft ook maar uhm 4/5/6 jaar geduurd voordat die SC een meet zou krijgen
Serieus?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
SEX is geblokkeerd bij mij op het werk
Geniaal welquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
SEX is geblokkeerd bij mij op het werk
I knowquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:45 schreef shifto het volgende:
De laatste SC is er nog niet zo lang en allemaal "nieuwe" mensen.
Met de nadruk op NOGquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja. Valt me mee dat ik deze SC nog in mag. Schijnbaar gaat het filter nog niet af op 'shifto'
Ahzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I knowWas er net (weer) voordat jij kwam he
zaklampen uhuh...quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb een naaktshoot gedaan. Ik sta er op met kruiwagens, dolfijnen, cementmolens en zaklampen.
Zou het specifiek geblokkeerd worden, of gewoon URLs met sex er in? Kun je de website van Glassex nog bekijken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja. Valt me mee dat ik deze SC nog in mag. Schijnbaar gaat het filter nog niet af op 'shifto'
Dat is wel de essentie jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:52 schreef Mishu het volgende:
SC = hai [insert nickname], hai [insert nickname] *zwaaismiley* kusjekroel hartje. Leuk?
hai Mishu, hai twiquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:52 schreef Mishu het volgende:
SC = hai [insert nickname], hai [insert nickname] *zwaaismiley* kusjekroel hartje. Leuk?
Nee, volgens mij werkt het niet zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:54 schreef twi het volgende:
[..]
hai Mishu, hai twikusjekroel hartje. Leuk?
Kusjequote:Op donderdag 19 juli 2012 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
[SC Relaties #2] Yvonne, dit is best wel prima _O_
Gaat 'm niet worden Mono
Wel weer gewoon OPs?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
[SC Relaties #2] Yvonne, dit is best wel prima _O_
Gaat 'm niet worden Mono
Enkel waarheden van deze man!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef twi het volgende:
Wel door blijven posten hoor, we moeten die andere reeks voorblijven. Superieure mensen hier enzo..
Met onze clam! Ik mis onze clam gofferdomme!quote:
Tig punten gezakt...quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Met onze clam! Ik mis onze clam gofferdomme!
Er mag wel een kleine clam bij in de OP, ik weet hoe emotioneel gehecht jullie zijn geraakt aan die clam.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoeft hij ook niet te zijn als jij aanwezig bent.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef Flippiee het volgende:
Eigenlijk wil jij de oorzaak van een topickill niet zijn, twi
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kon dat nog dan?quote:
Ik de oorzaakquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef Flippiee het volgende:
Eigenlijk wil jij de oorzaak van een topickill niet zijn, twi
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeft hij ook niet te zijn als jij aanwezig bent.
Nouja door die laatste vraag zit je wel in de minpunten ondertussenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef SicSicSics het volgende:
Kon dat nog dan?En wat is er mis met onze hosselclam?
Bazenclam!quote:
Huh .. ik?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik de oorzaakJe weet toch zeker dat Cue die specialiteit tot in de puntjes onder de knie heeft.
Haha, puntjes onder de knie, snap je hem.
Onze clam niet waarderenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja door die laatste vraag zit je wel in de minpunten ondertussen
Nee dat wist ik nog niet, maar nu wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik de oorzaakJe weet toch zeker dat Cue die specialiteit tot in de puntjes onder de knie heeft.
Haha, puntjes onder de knie, snap je hem.
Precies, over minpunten gesproken!quote:
ik wist het ook niet hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nog niet, maar nu wel.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was al heel bewust aan het lurken ipv posten.
Maar wel een zwarte cape, toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in het zwart gekleed voor vanavondAls een batman.
Alleen heb ik een Punisher shirt aan, ipv Batman. Rebels, jwz.
Waarvoor?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Monoquote:
Altijd fijn als je weer wat over jezelf te weten komt.quote:
Nicequote:Op donderdag 19 juli 2012 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben te klein om een cape te dragen.quote:
Vanavond de laatste 3 Batfilms kijken in Pathé.quote:
Een zwart slabbetje kopen en die achterstevoren dragen kan ook, weet je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben te klein om een cape te dragen.
[..]
Vanavond de laatste 3 Batfilms kijken in Pathé.
Deze bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:11 schreef twi het volgende:
[..]
Een zwart slabbetje kopen en die achterstevoren dragen kan ook, weet je.
Geen idee eigenlijk. Ik maak zelf nooit foto's.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:10 schreef Flippiee het volgende:
NiceKomen er foto's?
Hehe rebels doen op een premiere.
Hmm, dat is best een idee. Maar dat gaat niet met het Punisher shirt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:11 schreef twi het volgende:
[..]
Een zwart slabbetje kopen en die achterstevoren dragen kan ook, weet je.
Batman is geen superheld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb nog nooit een superheldenfilm gekeken
James Bond!?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb nog nooit een superheldenfilm gekeken
Ik wilde zeggen "Haha, James Bond is toch geen echte superheld!quote:
James Bond is ook niet boeiend verder. De eerste paar films waren best leuk, vroeger.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "Haha, James Bond is toch geen echte superheld!", maar nu wordt die overruled door "Nog nooit een James Bond-film hebben gezien
"
quote:
Tof.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik maak zelf nooit foto's.
Maar als ze er zijn, zal ik ze tonen uiteraard.
[..]
Hmm, dat is best een idee. Maar dat gaat niet met het Punisher shirt.
[..]
Batman is geen superheld.
Heul wel!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:17 schreef twi het volgende:
Ik wilde zeggen "Haha, James Bond is toch geen echte superheld!", maar nu wordt die overruled door "Nog nooit een James Bond-film hebben gezien
"
Valt me tegen wel, dit. Niet Pierce Brosnan verafgodenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
James Bond is ook niet boeiend verder. De eerste paar films waren best leuk, vroeger.
Nu is het alleen maar: ""
Hard Target!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heul wel!![]()
Terminator dan? Of elke Jean Claude Van Damme film?
Laten we maar niet beginnen over al die andere films die ik nog nooit heb gezienquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:17 schreef twi het volgende:
[..]
"
The Lion King?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laten we maar niet beginnen over al die andere films die ik nog nooit heb gezien
Legionaire, Bloodsport, Universal Soldier, Wrong Bet... Dude. Ik kan nog wel even doorgaan!quote:
Een gritty reboot van Robocop, dat lijkt me wel vet!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:23 schreef muhahaha het volgende:
Judge Dredd, Terminator, RoboCop enzo want die zijn dalijk weer hip
Maximum Risk, Nowhere to Run. En in iets mindere mate Timecop. Die eerste drie die je zegt vond ik niet zo tof.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Legionaire, Bloodsport, Universal Soldier, Wrong Bet... Dude. Ik kan nog wel even doorgaan!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:23 schreef muhahaha het volgende:
Judge Dredd, Terminator, RoboCop enzo want die zijn dalijk weer hip
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:23 schreef twi het volgende:
Maximum Risk, Nowhere to Run. En in iets mindere mate Timecop. Die eerste drie die je zegt vond ik niet zo tof.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
Lelijk wijf wil neuken. Weet niet of ik het moet doen maar ze dramt zo door
Ik ben onschuldig!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
dm is pic.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
Zolang niemand het weet... Is er niks gebeurd!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
Platonisch of is ze verliefd?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
Geen idee, krijg 50 whatsappjes per dag, teriwjl ik mss 5x reageerquote:
Niet doen. Na de sex krijg je er 250 per dagquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Geen idee, krijg 50 whatsappjes per dag, teriwjl ik mss 5x reageer
Niet Sean Connery beter vinden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:19 schreef twi het volgende:
[..]
Valt me tegen wel, dit. Niet Pierce Brosnan verafgoden
Jean Claudequote:Op donderdag 19 juli 2012 11:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Legionaire, Bloodsport, Universal Soldier, Wrong Bet... Dude. Ik kan nog wel even doorgaan!
Ze is gek.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Dingesgedoequote:Op donderdag 19 juli 2012 11:20 schreef twi het volgende:
[..]
Hard Target!
Nee, superhelden vind ik Superman, Spider-Man, Batman en Dingusgedoe. Vul de rest zelf maar in.
Kop én borsten als grindtegels?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar imagine geester als vrouw
Wat een vrouw.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:28 schreef shifto het volgende:
[..]
En lelijk, maar het word toch ineens anders als het afhangt van alleen maar hoeven zeggen "ok".quote:
Tjah wat is lelijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:29 schreef shifto het volgende:
[..]
En lelijk, maar het word toch ineens anders als het afhangt van alleen maar hoeven zeggen "ok".
Maar wat is een baggerjostie!?!quote:
Monopoly als voorbeeldquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar wat is een baggerjostie!?!Iemand die nog nooit een James Bond film heeft gezien?
Zodra het gesprek die kant op gaat zal ik het postenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:32 schreef twi het volgende:
Grote verhalen van die shifto, maar de screendumps van haar sextings posten, ho maar
Zwaar!?! Weet je wat zwaar is, mijn penis op je schouders! Bam! Hernia!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:35 schreef shifto het volgende:
Zodra het gesprek die kant op gaat zal ik het postenNu zijn de afgelopen 20 berichten over werk en zwaar en ditdat
Ja, kan je het lekker over rugklachten hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zwaar!?! Weet je wat zwaar is, mijn penis op je schouders! Bam! Hernia!
Dan heb je het gesprek in ieder geval de goede kant op gestuurd.
Immer geil ja!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:37 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, kan je het lekker over rugklachten hebben
Baggerjostie, klein verschilquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat ? Ik een baggeruser ?Ga weg man
Zegt de user die eens als is schrijft, over uber fucking dom gesprokenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik jouw laatste posts in FB bekijk was je zelf ook niet helemaal een genie.
Baggeruser kom ik nog wel mee in, maar mij uit maken voor mongool vind ik toch echt wel matig.quote:
gewoon even wat kutusers scheiden uit de nieuwe situatie, is tijdelijkquote:
Dit krijg je nou van het samenvoegen van alle SCsquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon even wat kutusers scheiden uit de nieuwe situatie, is tijdelijk.
ja, niets mis mee hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit krijg je nou van het samenvoegen van alle SCs
Laat ze lekker, anders moeten ze een andere plek vinden en ik ben bang dan..quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon even wat kutusers scheiden uit de nieuwe situatie, is tijdelijk.
Inderdaad, goed idee dat samenvoegen van SC's. De ene dag zit je in een SC die al maanden in goede sfeer verloopt, zo word je in een SC gesmeten die vol zit met ONZ-baggeraars.quote:
Ahhhw, die lieve jongen moet huilen van grammatica die niet klopt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zegt de user die eens als is schrijft, over uber fucking dom gesproken.
Vraag het gericht aan Re dan, hij is immers de expert hierzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
Wat kwalificeert een persoon als baggerjosti? Nog belangrijker, ben ik er ook een?
Hoe krijg ik zo snel mogelijk alle aandacht op mij gericht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
Wat kwalificeert een persoon als baggerjosti? Nog belangrijker, ben ik er ook een?
Maanden?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, goed idee dat samenvoegen van SC's. De ene dag zit je in een SC die al maanden in goede sfeer verloopt, zo word je in een SC gesmeten die vol zit met ONZ-baggeraars.
Dit moet je onderhand wel weten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoe krijg ik zo snel mogelijk alle aandacht op mij gericht.
Daarom kwam ik bijna niet meer in die vorige sc. Maar deze is nog ergerquote:
Je woont in Amsterdam man, je hoort niks anders dan is ipv eens... en dan ga je er hier over zeuren?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zegt de user die eens als is schrijft, over uber fucking dom gesproken.
Is goed, ik zal dr even opgravenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ahhhw, die lieve jongen moet huilen van grammatica die niet klopt.
Kusje erop schatje. Ga nu maar snel een koekje vragen bij mamma, dan ben je zo weer helemaal vrolijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |